اعلام جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر

در مرحله دوم بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان مدیریت تحصیلات­ تکمیلی دانشگاه انجام و تایید مدارک بارگذاری شده حداکثر تا ۱۶ مهر ۱۴۰۲ در سیستم گلستان ثبت خواهد شد. در این مرحله دانشجویان باید نسبت به اخذ گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی از سیستم گلستان اقدام نمایند. این گواهی به منزله رفع نواقص مدارک ثبت ­نامی است و باید تا زمان مراجعه به دانشکده برای پذیرش حضوری نزد دانشجو محفوظ بماند.

طبق تاکید دانشگاه خواجه نصیر؛ مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی با قید معدل کل (ارائه مدرک فراغت از تحصیل مقطع کاردانی حاوی معدل کل برای فارغ­ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته و همچنین در صورت ارائه دانشنامه کاردانی، بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل کاردانی الزامی است) همچنین  مدرک فارغ ­التحصیلی کارشناسی­ ارشد در صورت ارائه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است.

تطبیق مدارک و ثبت نام و پذیرش نهایی از پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی، بعد از ترخیص کامل از خدمت و تائید درخواست معافیت تحصیلی از طریق پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس  پذیر است.

ثبت‌نام پذیرفته ­شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به دو صورت «حضوری» و «الکترونیکی» انجام می‌گیرد و فرصت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان ۱۴ مهر پایان می‌یابد.

 پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی و یا دارای وضعیت نظام وظیفه نامشخص (برگه اعزام به خدمت دارای غیبت و …) لازم است حداکثر تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ از طریق پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی به ثبت درخواست ترخیص از خدمت سربازی و تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه اقدام نمایند.

  فرهنگ، علم و فناوری سه پایه اساسی دانشگاه است

به گزارش ایسنا، با اعلام دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، ثبت ­نام پذیرفته ­شدگان بدون آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ در سه مرحله و به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می ­گیرد. در مرحله ثبت ­نام الکترونیکی (مرحله اول) لازم است پذیرفته ­شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی این دانشگاه به نشانی اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل نموده و مدارک لازم برای ثبت­ نام را بارگذاری کرده و در پایان گواهی پذیرش غیرحضوری را چاپ کنند.

ثبت­ نام الکترونیکی پذیرفته ­شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه خواجه نصیر تا روز جمعه مورخ ۱۴ مهر ادامه دارد.

مدارک بارگذاری شده توسط دانشجویان فوق حداکثر تا ۱۶ مهر باید در سیستم گلستان بررسی و تأیید شده باشد. بنابراین لازم است پذیرفته ­شدگان به طور مستمر وضعیت تأیید مدارک خود را در سامانه ثبت­ نام (سیستم گلستان)، کنترل کرده و نواقص احتمالی را برطرف نمایند. در صورت عدم رسیدگی دانشجویان به رفع نواقص در سیستم گلستان، امکان انتخاب واحد وجود نخواهد داشت و استمرار عدم رسیدگی به رفع نواقص مدارک بارگذاری شده می تواند منجر به لغو قبولی شود. در این صورت دانشگاه حتی مجاز به حذف واحدهای اخذ شده و لغو پذیرش دانشجو خواهد بود.

مرحله سوم مراجعه حضوری است که در این مرحله دانشجویان باید با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه، شخصا (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است) جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت ­نامی و کنترل نهایی مدارک و دریافت کارت دانشجویی به دانشکده محل تحصیل خود مراجعه نمایند (زمان مراجعه حضوری از طرف آموزش دانشکده ها اعلام خواهد شد).

  شورای انقلاب فرهنگی مصوبه‌اش را لغو نکند طرح اصلاح قانون کنکور در دستور قرار می‌گیرد

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402071207594/%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AC%D9%87

کلیه پذیرفته شدگان مرد که خدمت نظام وظیفه انجام نداده‌ و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می باشند (پذیرفته ­شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس  به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید خود حداکثر تا تاریخ  ۲۰ مهر ۱۴۰۲ اقدام نمایند.