آموزش صرافی کوکوین؛ ثبت نام و ورود به صرافی کوکوین تصویری و مرحله به مرحله وب سایت نسیم خبر

کد 2FA در کوکوین امنیت حساب شما را به طرز قابل‌توجهی افزایش می‌دهد؛ بنابراین حتماً قبل از شروع فعالیت، این مورد را فعال کنید. جهت فعال‌سازی گوگل آتنتیکیتور کوکوین در بالای صفحه و بخش مربوط به حساب کاربری بروید و Account Security را بزنید. معامله گران ایرانی بعد از حواشی به وجود اومده در صرافی بایننس به علت خطرات سرمایه گذاری و شرکت سایفرتریس تصمیم به جابجایی به صرافی کوینکس گرفتند. در شکل فوق نحوه دسترسی به بخش تنظیمات امنیتی نمایش داده شده است. برای برداشت وجه از صرافی کوکوین لازم است دو بخش تیک خورده در شکل فوق فعال گردد. لازم به ذکر است Trading Password یک رمز 6 رقمی است که در بخش Account Security قابل تنظیم است.

کارمزد معاملات نقدی (Spot Trading)

صرف نظر از اینکه از چه صرافی استفاده می کنید، همیشه ایده خوبی است که از تمام ویژگی های امنیتی موجود استفاده کنید. از رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد استفاده کنید و از کیف پول سخت افزاری خود برای ذخیره سازی سرد برای نگهداری رمزارز خود استفاده کنید. در این قسمت، به آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل پرداخته‌ایم.

پس از واریز وجوه، برای شروع معامله، باید آنها را با کلیک روی دکمه انتقال به “Trading Account” خود منتقل کنید. این صرافی هزینه پایینی بابت معاملات دریافت می‌کند و از همین جهت محبوبیت زیادی دارد. ما با گردآوری جمعی از متخصصین هر حوزه(کریپتوکارنسی،بورس ایران،بازارهای بین المللی) بر آن شدیم تا با جمع آوری و دسته بندی تجربیات و اطلاعات فعالین گامی در جهت رشد سوالی مالی همه ی هموطنان برداریم. حال روی گزینه Send Code کلیک کرده و کد اعلام شده در نرم‌افزار Google Authenticator را در فیلد خالی وارد کنید. مورد دوم مربوط به تنظیمات امنیتی Google Verification می باشد که برای شروع تنظیمات آن می بایست بر روی دکمه Set مقابل آن کلیک نمایید.

  چین: اقدام تحریک آمیز آمریکا را بی پاسخ نمی گذاریم

لطفاً نگران نباشید وجوهی که دریافت نشده است پس از ۴ روز به حساب شما بازگردانده می شود. در مقاله آموزش صرافی کوکوین بصورت کامل در مورد رت پاکت صحبت کردیم. برای سفارشات استاپ لیمیت، هیچ محدودیتی برای قیمت محدود شده وجود ندارد. سیستم به طور خودکار بررسی می کند که آیا آخرین قیمت تراکنش این سفارش از حد حفاظت از قیمت صرافی کوکوین فراتر رفته است یا خیر. در این صورت، بخشی از سفارش در محدوده قیمت مورد معامله قرار می گیرد و مابقی لغو می شود.

نحوه دسترسی به دوره آموزشی معامله‌گری رایگان کوکوین

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

صفحه کوچکی که روی صفحه، برایتان نمایش داده می شود را با فشردن علامت ضربدر ببندید. تمام موارد برای ثبت نام در این صرافی را یک به یک انجام خواهیم داد. شاید یکی از جذاب ترین ویژگی صرافی Kucoin اختصاص وام به کاربران خود باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های شاخص این صرافی قدرتمند را نیز به شما معرفی کنیم. تعدادی از کاربرانی که از این صرافی استفاده کرده‌ اند، به این باورند که این صرافی برای تازه‌ کارها مناسب نیست. تیم پشتیبانی قوی و 24 ساعته از ویژگی های بارز این صرافی است.

کارشناس ارشد زبان انگلیسی، مترجم، محقق و مقاله نویس حرفه‌ایِ دنیای ارزهای دیجیتال، یک روزنامه نگار فناوری مالی که از سال 2015 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2016، بیش از 500 مقاله در مورد پروتکل های مخربی که امروزه در حال ظهور است، نوشته است. در این مرحله امکان ایجاد رمز ورود جدید برای کاربران وجود دارد. رمز ورودی پیچیده را برای حفظ دارایی‌های خود انتخاب نمایید.

  شاداب سازی همه مدارس یک طرح ۵ ساله است
آموزش صرافی کوکوین؛ ثبت نام و ورود به صرافی کوکوین تصویری و مرحله به مرحله وب سایت نسیم خبر باید آن کد را در کادر بالا وارد کنید و گزینه ACTIVATE را بزنید. تمامی حقوق برای صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکس اونیکس محفوظ است . در این بخش یک نمودار شمعی، نمودار بازار و همچنین لیست معاملات اخیر و دفترچه سفارشات ارائه شده و از این طریق تغییرات بازار در ابعاد کامل برای کاربر نمایش داده می شود. کاربران می توانند با ثبت سفارش در این بخش، پوزیشن های خود را باز، بسته، Short یا Long کنید. اولین بخشی که در این صفحه جلب توجه می کند، نمودار تغییرات قیمت است. وضعیت این نمودار با توجه به جفت ارز انتخابی شما تغییر می کند.

همچنین در این پنل، می‌توانید میزان اهرمی که می‌‌خواهید از آن استفاده کنید را مشخص کنید. توجه داشته باشید که هر چقدر که میزان اهرم شما بالاتر باشد، ریسک شما نیز بیشتر می‌شود. در گوشه سمت چپ این صرافی آیتم‌هایی را می‌بینید که هرکدام برای استفاده از بخش خاصی از این صرافی است. البته باید معیارهای دیگری را نیز برای انتخاب خود در‌نظر بگیرید و این به تنهایی کافی نیست. در ادامه قصد داریم صرافی KuCoin را به شما معرفی کنیم و در مورد ویژگی‌ها و ابزار‌های مختلف آن صحبت کنیم. نمایش دادن آخرین موارد.جستجو کنید یا برای انتخاب موارد، از کلیدهای جهت بالا و پایین استفاده کنید.

اگر آشنایی شما را به صرافی کوکوین معرفی کرده کد معرف را در فیلد آخر وارد نمایید. اگر کد r3VLPHF را وارد کنید می توانید از برخی تخفیفات صرافی کوکوین استفاده نمایید. در وب سایت دیگر یعنی Coingeko نیز که مقایسه صرافی ها در آن انجام می شود، صرافی کوکوین در رتبه بالاتری قرار دارد و امتیاز 9 از 10 به این صرافی داده شده است. ✔️یکی از شرایط ثبت نام در صرافی کوکوین این است که شماره همراه می بایست متعلق به کشور دیگری باشد و در متن مقاله نیز دیگر شرایط ثبت نام در این صرافی آورده شده است. این کد را با استفاده از برنامه Google Authenticator اسکن کنید و یا عبارت قرمز رنگ را دستی وارد این برنامه نمایید.

  ژاپن کنترل‌ صادرات نیمه‌هادی‌ها به چین را از بهار امسال اعمال می‌کند
درهرصورت باید به هر دو مورد دسترسی داشته باشید زیرا کد تأیید برای شما ارسال می‌شود. O هرگاه ارز انتخابی شما به قیمتی که تعیین کردید، برسد. مقدار ارزی که در نظر گرفته اید بسته به نوع درخواست شما به فروش می رود و یا خریده می شود. هر چقدر میزان اهرم بیشتری را انتخاب کنیم، مقدار سود و زیان به هم نسبت بیشتر خواهد شد.