از استحکام خوبی نیز برخوردار است

در این مقاله قصد داریم به نقش تلویزیونهای شهری در تبلیغات و زیباسازی شهر بپردازیم. یک مدل از این نوع تبلیغات تابلو های روان هستند که این تابلو ها بریخ قابلیت پخش متن ها و برخی قابلیت نمایش فیلم را دارند. فاصله بین این LED ها بر حسب میلیمتر تعیین میشود که اصطلاحا به آن دات پیچ گفته میشود. در دسته بندی آخر نیز تلویزیون های شهری از نظر ساختار به دو دسته RGB و 2RGB تقسیم می شوند که در نوع آر جی بی هر پیکسل از یک LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است و در نوع 2RGB هر پیکسل از دو LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است که در این نوع کیفیت تصویر افزایش می یابد. در نهایت باتغییر ابعاد تلویزیون، هزینه تمامشده افزایش پیدا میکند. میتوان گفت کیفیت تصاویر در این تلویزیونها به تعداد ال ای دیهای رنگی در هر پیکسل بستگی دارد. از جمله مهمترین مکان ها برای اجرای تلویزیون شهری در فضای خارجی می توان به معابر پر رفت و آمد مانند میادین، نما ساختمان ها ، ورزشگاه ها می توان نام برد همچنین به علت مقاوم بودن این نوع ماژول ها در برابر آب بهترین گزینه برای نصب در فضای استخر ها نیز می باشند.

تلویزیون شهری سه بعدی با کمک جلوههای ویژه بصری میتواند یک تجربه جدید را برای مخاطب خلق کند. جدا از بزرگ بودن تصویر درخشندگی، سطح رنگ و وضوح تصویرآن نیز گزینهای است که در جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار است. بنابراین تلویزیون های رنتال راهی منطقی تر و مقرون به صرفه تر و سریعتر برای جذب مخاطب است. تبلیغات در فضای باز به ویژه تلویزیون شهری یکی از محبوب ترین رسانه های تبلیغاتی در سال های اخیر در جهان و ایران است که ویژگی خود را به عنوان یک رسانه تبلیغاتی حفظ می کند که بدون شک تخیل و خلاقیت توده مردم را مجبور به رسیدن به پتانسیل و سرعت خود می کند تا با تکنولوژی همگام شوند. مدل IN DOORمخالف این مدل بوده یعنی ضد آب نیست و آفتاب گیر ندارد که در مکان های بسته مثل تالارها از آن استفاده می شود و IN DOOR در مکان های باز مثل خیابان پر کاربرد است.

مانیتورهای مورد استفاده در ویدئو وال را دقیقا به همین منظور طراحی و تولید میکنند با قابی بسیار ظریف و باریک به طوریکه فاصله ی بین مناطق فعال نمایشگر به حداقل ممکن رسیده و قابلیت استفاده طولانی مدت را داشته باشند؛ مانیتورها صنعتی بوده و در عین ظرافت در شرایط سخت نیز مقاومت بالایی از خود نشان تلویزیون شهری میدهند. نظارت مستقیم مدیریت و استفاده از نصابهای چیرهدست و کار بلد امکان ایجاد مشکل در نصب تلویزیون شهری را به حداقل میرساند. به دلیل عدم استفاده از نیروی انسانی هزینههای اضافی نیروی کار کاهش پیدا کرده و محصول ارزانتر به دست مشتری میرسد. نوع ماژول، رنگ و کیفیت تصویر از مواردی هستند که هنگام بررسی یک نمایشگر شهری برای شما مطرح میشوند.

این سیم ها در تماس با ال ای دی ها هستند و این گرما و حرارت را به ال ای دی های تابلو ثابت منتقل می کنند و همانند مثال قبل سبب افت نور لامپ ال ای دی می شود. جهت نور پردازی و اتصال لامپ ها ال ای دی از صفحات پی وی سی استفاده می شود. بیلبوردهای تبلیغاتی اتوبان ها و آزاد راه ها – محل برگزاری کنسرت ها —————————————- Video Wall Displays ویدئو وال (نمایشگرهای تصویری دیواری) قابلیت چیدمان منظم ماتریسی و یا غیر منظم نمایشگر ها و توانایی چیدمان نمایشگر ها تا 330 اینچ (400 اینچ) قابلیت کاربری بسیار ساده همراه با مزایای کنترل با سیم و بدون سیم ورودی های صوتی و تصویری با فرمت و کیفیت های متفاوت توانایی نمایش یک یا چند پارچه تصاویر پخش همزمان و غیر همزمان ویژگیهای فنی: – دارای ورودی های RGB, Composite, Component, VGA, Firewire, HDMI, DVI – قابلیت پخش تمام فایل های صوتی و تصویری و برنامه های کاربردی در ویندوز ، مکینتاش و آندروید – قابلیت نصب نمایشگر ها بر روی سطوح تخت ، منحنی و زاویه دار به شکل مکعب یا استوانه – دارای نرم افزارهای مدیریت همزمان خروجی های مختلف با تعدد پنجره ها و چیدمان متنوع تصاویر – امکان اتصال به انواع پروژکتورهای صنعتی و دستگاههای پخش و کامپیوتر های صنعتی و قابل حمل.

  کارت شرکت در آزمون وکالت ۱۴۰۲ منتشر شد

البته باید توجه داشته باشیم که تلویزیونهای شهری نیاز به تعمیر و نگهداری مستمر داردن تا از استهلاک قطعات آنها جلوگیری شود. نسل جدید تلویزیون شهری با توجه به نوع خواستهی مشتریان در مدلها(ایندور یا اوتدور) و کیفیتهای گوناگون(دات پیچ و رزولیشن) عرضه میشود. در نتیجه جای تعجبی نیست که ویدئو والها برای برندسازی و اهداف تبلیغاتی به شدت کارآمد باشند. در ورزشگاه ها و استادیوم ها نیز برای پخش تبلیغات در اطراف زمین و همچنین پخش مسابقات و نمایش نتیجه می توان از تلویزیون های شهری فضای خارج استفاده کرد. البته در هنگام خرید تابلو LED دست دوم باید به یک سری نکات توجه کنیم و در نتیجه از خرید تابلو روان معیوب جلوگیری کرده و ضرر نکنیم. به دلیل اینکه چلنیوم گرد و غبار به خود نمی گیرد درخشندگی و قابلیت استیل مانند ان در روز نیز جذابیت دارد و در شب با رقص نور و نور لامپ ها چشم هر بیننده ای را متحیر می کند.

ماژولهای سه رنگ دارای کیفیت محتوا و پخش تصاویر بالاتری هستند پیکسلها در ماژولهای سه رنگ از دو یا سه ال ای دی استفاده میکنند. ماژولهای تک رنگ از یک نوع رنگ استفاده میکنند و پیکسلها در این نوع ماژولها از یک ال ای دی تشکیل شده است. هر چقدر تعداد پیکسلها بالاتر باشد کیفیت نهایی بهتر میشود. ماژول ال ای دی از یک صفحه پی سی بی و تعداد زیادی ال ای دی در یک سمت و در سمت دیگر پی سی بی از قطعات الکترونیکی مانند ای سی و خازن و… با بزرگترشدن صفحهنمایش، ماژولهای استفاده شده و همچنین تعداد پاورهاو کنترل بردها افزایش پیدا خواهدکرد. در واقع هر چقدر میزان فاصله این دات پیچ ها کم تر باشد، سبب افزایش تراکم پیکسلی می شود.

رزولویشن و کیفیت بسیار بالا، شدت نور استاندارد و رفرش ریت (تجدید سازی تصویر) بالا، مصرف و وزن پایین تر از نمونه Outdoor از جمله مزیتهای تلویزیون ایندور است. از انواع مختلف نمایشگر روان در مصارف مختلف از جمله ماشین ها، ایستگاه های راه آهن، ایستگاه های اتوبوس، فرودگاه ها، ساعت ها به صورت کلی در تمامی مواردی که احتیاج به نمایش ساده با وضوح محدود می باشد استفاده می گردد. این نمایشگر بزرگ شامل سخت افزار و نرم افزاری میشود که صفحهها را قادر میسازد تا به طور یکپارچه با هم کار کنند. علی استاد: اگر هم کسی ادعای ارزان تر و یا ارزان فروشی دارد جنسی که استفاده میکند اصالتی ندارد و یا از اقلام دستگاهی که تحویل مشتری میدهد کم میگذارد… نمایشگر بزرگ تلویزیون شهری عمدتا به دلیل ارزان شدن بهره مندی از آنها برای شرکت ها به واسطه رشد فناوری، پایین آمدن هزینه های مربوط به اینترنت و افزایش کیفیت آن علاقه عمومی به مشاهده پیام های پویا به جای ایستا با سرعتی تصاعدی در سرتا سر جهان رشد کرده و در حال تصاحب سهم بازار سایر رسانه های تبلیغاتی می باشد. تا وضوح تصاویر و کیفیت آن به خوبی در آننمود پیدا کند.

  کدام طرف‌ها از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب نگرانند؟

از مهم ترین محیط هایی که باید دارای این ویژگی ها باشد، اتاق های جلسه هستند. در روشهای آنلاین تنها بخش کوچکی از مخاطبان کالاها و خدمات را میبینند. برای مشاهده نمونه کارهای ما میتوانید به بخش “تلویزیون های شهری آوانمانور” مراجعه کنید. اگر یک نمایشگر دارای زاویه دید مناسب نباشد افرادی که در زوایای مختلف نمایشگر را مشاهده می کنند نمی توانند بخش هایی از نمایشگر را به خوبی مشاهده کنند. قیمت بالاتر از دیگر مواردیست که باید به آن اشاره نمود. توان و طول عمر بالاتر و کیفیت لحیم کاری بهتر از دیگر ویژگیهای نسل جدید ماژولها است. تلویزیون های شهری دارای اجزای مختلفی می باشند که می توان به صفحه نمایشگر، کنترلر، منبع تغذیه، برنامه نرم افزاری و سازه اتصال تلویزیون اشاره کرد. همچنین رطوبت محیط نیز در کارکرد قطعات تاثیر گذار است که با استفاده از کولر گازی در مناطق مرطوب می توان میزان رطوبت را کاهش داد. با کنار هم قرار دادن کابینت های جداگانه، با اندازه هایی با ابعاد یک متری و سپس با تعبیه ماژول led که به صورت بلوک های مربع و یا مستطیل شکل هستند ساخته می شود. انعطاف پذیری و راه اندازی حتی به صورت منحنی و سه بعدی. بدون شک یک نمایشگر دیجیتالی که از تکنولوژیهای پیشرفته برای تبلیغات استفاده میکند، میتواند خیلی بیشتر از روشهای اینترنتی و بیلبوردهای قدیمی و تک بعدی توجه مخاطب را به خود جلب کند.

تلویزیونهای شهری بعد از نصب در محل نیاز به سرویسهای مداوم و مکرر دارند و در بازههای زمانی مختلف باید کارکرد و کیفیت آن مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد. از آنجایی که معمولا تراکم عبور و مرور در چنین محلهایی زیاد است، یک تبلیغ به دفعات زیادی توسط عابران مشاهده میشود. فاصله دات پیچها هر چقدر کمتر باشد، تراکم پیکسلی بالاتری در متر مربع ایجاد میشود. 1. هر چه ارتفاع تلویزیون از زمین و فاصله دید کمتر باشد بهتر است، دات پیچ با عدد کمتری استفاده کنیم، تا کیفیت تصویر بهتر شود. اگرچه حداکثر رزولوشن پشتیبانی شده کنونی در مانیتور ویدیو والFHD است، اما در ویدیو وال ۴ در ۴ نیز حتی مشکلی از لحاظ کیفیت تصویر نخواهیم داشت. قیمت تلویزیون شهری تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است، که موجب بالا یا پایین رفتن قیمت نهایی فاکتور شما خواهدشد. برق مصرفی SMD ها بسیار کم است که باعث بالا رفتن بازدهی محصول میشود. امروزه نمایشگرها کاربردهای متنوعی دارند، با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، نمایشگر ها برای مصارف صنعتی و تبلیغاتی نیز در کنار تلویزیون های خانگی طراحی و تولید می شوند. تلویزیون شهری LED به تلویزیون های غول پیکری گفته میشود که امروزه در کلیه کشورهای پیشرفته و در سطح شهر، میادین، چهار راه های شلوغ، ورودی سازمانها، دانشگاه ها، پارک ها، ورودی مراکز خرید و پاساژ های تجاری، فرودگاه ها، سالن های انتظار، ورزشگاه ها، سینماها، صحنه های نمایش، ترافیک شهری و بسیاری موارد دیگر قابل مشاهده است و کاربردهای فراوانی را شامل میشود.

  کره شمالی به آمریکا هشدار داد

بسته به ابعاد تلویزیون باید فنداسیون مناسب با آن اجرا شود. نیز بسته به نیاز پروژه امکان نصب و راه اندازی دارند. برای راه اندازی تلویزیون شهری نیاز به یک متخصص دارید تا در مرحله اول راه اندازی را برای شما انجام دهد در صورت سفارش تلویزیون شهری ایندور و اوت دور کارشناسان ما بصورت رایگان راه اندازی را انجام داده و آموزش لازم را به کارشناسان شما خواهند داد. اما حالا دیگر تمام کارهای تخصصی روی کاغذ به همین سادگی قابل انجام هستند و کافی است مراحل آنها را در گوگل جستجو کنید. تلویزیون شهری با توجه به محل نصب برروی پایه و فنداسیون یا برروی نما ساختمان و در ارتفاع نصب میشوند تا در معرض دید همگان قرار گیرند.

کابینتها با کنار هم قرار گرفتن صفحه اصلی یک تلویزیون را بوجود میآورند.کابینت های تلوبزبون های سیار یا رنتال نسبت به ثابت ها دارای آلیاژ سبکتر و دارای قابلیت جا به جایی می باشند. همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف آنها بوده است. از دیگر ویژگیهای SMD ها میتوان به رزولوشن بالاتر تصویر نسبت به نمونههای قدیمیتر ماژول اشاره کرد. برای مثال تمامی تصاویر و نوشته ها در آن به رنگ سبز، قرمز یا رنگ دیگر است. توسط لحیم و هویه پایه های ال ای دی ها به هم متصل می شود.

هنگام خرید تلویزیون شهری باید علاوه بر قیمت به تجربه و توانایی و خدمات پس از فروش شرکت مجری نیز توجه داشت. و یا تلویزیون شهری مان میتوانیم با شوکی که به مخاطبین میدهیم برای یک لحظه هم که شده آنها را از فکر و خیال و مشکلات روزمره زندگی خارج و توجه آنها را به کسب خودمان جلب کنیم… کارکرد هر نوع ماژول با دیگری متفاوت بوده و مشتری با توجه به فضای مورد نظر خود از یک ماژول خاص برای کارهای تبلیغاتی استفاده میکند. پس توجه داشته باشید در تعمیر یک تابلو ال ای دی ثابت در ابتدا ورودی و خروجی فلاشر را بررسی نمایید. اکنون می خواهیم بررسی کنیم که این تابلوهای تبلیغاتی حائز اهمیت از چه اجزا و قطعاتی تشکیل شده اند و چگونه کار می کنند؟ درواقع کیفیت چیپ بسیار حائز اهمیت است چون متساعد کننده نور محسوب می شود این قطعه کوچک در اندازه های 6 تا 10 میل موجود است که هر چقدر اندازه آن بیشتر شود نور تولید شده توسط آن نیز بیشتر خواهد شد و قیمت تابلو روان led بالاتر خواهد بود. تشکیل می شود. تمامی این قطعات در کنار یکدیگر ساختار فیزیکی مجموعه را تشکیل میدهند که روی یک صفحهی پلاستیکی سوار شدهاند و توسط پیچهایی به قاب فلزی اصلی و یا توسط پیچ مگنت به سازه متصل می شوند(برای نمایشگر های ایندور) وصل میشوند.