انواع شمشیر ژاپنی و دسته بندی آنها گروه تولیدی ابزارهای رزمی و ورزشی بیگدلی | shahsavandmarket

زمانی بود که داشتن یک شمشیر ماسامونه برای عضویت در طبقه حاکم بر کشور ضروری بود. این شمشیرها که نشانه ای از غرور و افتخار سامورایی بود، هدیه داده می شدند و به طور پی در پی از شخصی به شخص دیگر منتقل می شدند. این یک شمشیر سامورایی منحنی تک لبه با دسته بلند است که به طور سنتی توسط جنگجویان سامورایی استفاده می‌شد. کاتانا هم برای برش و هم برای رانش طراحی شده است و آن را به یکی از همه کاره‌ترین شمشیر‌های تاریخ تبدیل کرده است. در این دوره تاریخی، شمشیرهای بسیار طولانی شروع به ظاهر شدن، ابعاد برخی از آنها بیش از دو متر است.

در سال ۱۸۹۶ میلادی این شمشیر به موزه‌ی تاریخ ملی در بوینس آیرس منتقل شد و هنوز هم در آنجا است. ما می توانیم به طور بی نهایت “حفاری” را در جزئیات شمشیر ژاپنی و … به طور کلی، این یک “کشوی پاندورا” واقعی است، جای تعجب نیست که شمشیرهای ژاپنی طرفداران زیادی دارند.

بلند tachi

انواع شمشیر ژاپنی و دسته بندی آنها گروه تولیدی ابزارهای رزمی و ورزشی بیگدلی | shahsavandmarket با این حال، با چنین بیانیه ای، می توانید استدلال کنید. اما در این عکس نشان می دهد کیتکسیک – در واقع لبه، بخش سخت از تیغه ، و خط دانلود – BOS، جدا کردن تیغه دمپایی HA (یا Ha-Squa) از تیغه خود را – Ji-Tsuya. این تیره تر است، اما بخش ملایم روشن تر است و ژاپنی ها به طور طبیعی آنها را تشخیص می دهند. بخش روشن Ha-tsyu نامیده می شود و تقریبا همانند Yakiba است. در هر صورت، ما اشتباه نخواهیم کرد، این قسمت از تیغه را فراخوانی می کنیم و همینطور و غیره. اما پس از آن خط Lycot نیز وجود دارد – جدا کردن لبه ها و تیغه.

  افتتاحیه مسابقات قرآن در شبکه شاد با حضور ‌یک میلیون و ۸۰۰ هزار مخاطب‌

شمشیرزنی سامورایی، قسمت شانزدهم: پرتاب تیغه

به دلیل ارتباط این شمشیر سامورایی با نیچیرن (بنیان گذار بزرگ ترین فرقه بودایی در ژاپن) ، نام آن جازمارا (تسبیح) گذاشته شده است. این شمشیر توسط مهم ترین حامی نیچیرن ، به او داده شده و بنیان گذاز فرقه بودایی در ژاپن ، از قبول کردن آن خودداری کرد ، چرا که شمشیر را نمادی برای نابودی استقرار عدالت می دانست. اما بعد ها شمشیر را پذیرفته و تسبیح بودایی خود را بر روی آن اویزان نمود و سپس نام آن را جازامارا گذاشت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید قدمت این شمشیر به اواخر قرن ۱۲ بر می گردد. شمشیر رومی یکی از انواع شمشیر های جنگی است که ، جنگجویان رومی ، از آن در نبرد های خود استفاده می نمودند.

کاتانا قوی ترین شمشیر دنیاست

آنها از بسیاری از لایه های فولادی جوش داده شدند، سخت کن جتسو شدن انتخابی داشتند. در مطالعه تیغه های اروپایی، کارشناسی ارشد مدرن ژاپنی جذب شد و کیفیت بالا سلاح های قرون وسطایی را تایید کرد. قدیمی ترین کتانا دستباف (غلاف های کاتانا نیز با تزئینات تزئین شده اند)، بیشترین ارزش و انتقال از نسل به نسل به عنوان یک خانواده، ارزشمند هستند. تیغهٔ بلندتر از دو شَکو (حدود ۶۰٫۶ سانتیمتر) دایتو (شمشیر دراز) نامیده می شود. شمشیرهای «کتانا» در این بخش قرار می گیرند که متداول ترین نوع شمشیر ژاپنی هستند. تا اوایل دوره موروماچی، تاچی در خدمت بود – شمشیری بلند که بر روی کمربند شمشیر با تیغه پایین بسته می شد.

  • به خاطر تیغه، سامورایی حق داشت جان خود و خانواده اش را فدا کند.
  • برای ساخت تیغه خوب و باکیفیت درصد کربن استفاده شده در فولاد بسیار مهم میباشد.
  • برای درجات نیروی دریایی در سال 1937، نظامی معرفی شد – kai-gunto.
  • به طور سنتی، تاریخ ژاپن به دوره های نابرابر تقسیم می شود که با نام سکونتگاه هایی که به زیستگاه امپراتور تبدیل شده اند، تعیین می شود.
  سقوط هواپیما در فیلیپین؛ ادامه تلاش‌ها برای نجات مسافران