بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان؛ معرفی برترین لپ تاپ زیر ۳۰ میلیون پلازا

ناگفته نماند که در این بدنه ساده و پورت‌های USB تایپ ای و سی نسخه 3، اترنت و… در دسترس هستند. در قدم اول باید بدانید که تمام لپ تاپ‌های موجود در این فهرست از کارت گرافیک یک پارچه Iris Xe استفاده می‌کنند. کارت گرافیک مستقل این گروه از لپ تاپ‌ها می‌تواند از خانواده MX مانند لنوو تینک بوک ۱۵ باشد یا مثل لپ تاپ TUF Fx506 قدرت خود را با کارت گرافیک RTX 3050 به نمایش بگذارد. سال گذشته، این کمپانی نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های اداری و حرفه‌ای خود را با نام ProBook 455 معرفی کرد. لپ‌تاپ‌هایی با صفحه‌ی نمایش 15.6 اینچی با روکشی مات، بدنه‌ای با روکشی از جنس پلاستیک مقاوم مات و کیفیت ساخت بسیار خوب که به‌ آسانی می‌توانندهمه‌ی نیازهای کاربران نیمه حرفه‌ای اداری، دانش آموزان و دانشجویان را پوشش دهند.

البته خود لپ تاپ نیز دارای بدنه‌ای فوق العاده زیبا، باریک و کیبورد با سیستم نوری RGB است. ناگفته نماند که این لپ تاپ گران قیمت سیستم خنک کننده با 3 فن دارد و فضای ذخیره سازی یک ترابایت SSD را در اختیارتان می‌گذارد. در بدنه زیبای OMEN 16-b0080TX پردازنده Core i H، چیپ گرافیکی RTX 3060 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی، 16 گیگابایت رم DRR4 و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی‌ وجود دارد.

مدل بهترین گوشی ساده ارزان پرفروش2022[قیمت و خرید]

این پردازنده eight هسته و 16 رشته را برای افزایش چندوظیفگی ارائه می‌دهد و سرعت کارت گرافیک را به خوبی حفظ می‌کند. با این حال، این یک CPU متمرکز بر باتری است و از این رو، TDP آن 15 وات است. در حالی که عملکرد CPU را کمی تحت تاثیر قرار می‌دهد، با وجود GPU اختصاصی، می‌تواند تا 12 ساعت زمان آماده به کار را روی لپ تاپ ارائه دهد.

  واحدها و رشته‌های دانشگاه آزاد ساماندهی می‌شوند/۴۶درصد رشته‌ها نیازمند بررسی مجدد هستند

لپ تاپ 133 اینچی ایسوس مدل Zenbook Thirteen Ux325ea-kg230

حالا توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون ایسوس رو معرفی کنم. اولین سیستمی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون بهتون معرفی کنم، مدل آیدیاپد گیمینگ 3 لنوو هست. من توی مقاله بهترین لپ تاپ لنوو، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم. حالا توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون لنوو رو معرفی کنم. لپ تاپ TUF Gaming F17 FX706HE-A صفحه نمایش 17.3 اینچی داره که برای گیم مناسب تره و کارت گرافیکش هم از لپ تاپ شماره 1 لیست حدود 10% بهتره.

شرکت AMD پس از اینکه در عرضه سری FX پردازنده‌های خود شکست خود، پردازنده‌های رایزن را عرضه کرد تا بتواند در دل گیمرها جا باز بهترین بند های هوشمند کند. در حال حاضر پردازنده‌های رایزن 5، 7 و 9 نسل چهارم، پنجم و ششم در لپ تاپ‌های گیمینگ استفاده می‌شوند که از نظر تعداد هسته‌ها و رشته‌های پردازشی متفاوت هستند. همچنین جالب است بدانید که پردازنده‌های رایزن در برخی بنچمارک‌ها پردازنده‌های تولید اینتل را شکست می‌دهند. البته این پیروزی زمانی رخ می‌دهد که لپ تاپ‌های گیمینگ با پردازنده رایزن از مدل‌های مشابه با پردازنده اینتل ارزان‌تر هستند. در قسمت راست این لپتاپ 15 اینچی یک پورت USB-A و در سمت راست آن نیز علاوه بر جک هدفون 3.5 میلیمتری، یک پورت USB-A دیگر به چشم می‌خورد. پورت USB-C که از Thunderbolt، DisplayPort 1.4 و Power Delivery 3.0پشتیبانی می‌کند در پشت این بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان، قرار دارد.

  • صفحه نمایش های اچ دی با ویژگی ضد تابش بهترین انتخاب در میان انواع نمایشگر هستند.
  • این مدل یکی از بهترین گزینه‌های خرید در محدوده قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ زیر 30 میلیون است که پردازنده نسل دهم Core i H دارد.
  • مات بودن صفحه باعث می‌شود تا بازتاب نور از صفحه به پایین‌ترین سطح برسد.
  • با توجه به این مشخصات و میزان پولی که می خواهید برای خرید لپ تاپ هزینه کنید، می توانید بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید.
  مخالفت نمایندگان با ارجاع طرح اصلاح قانون کنکور به کمیسیون

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان؛ معرفی برترین لپ تاپ زیر ۳۰ میلیون پلازا