تزریق ژل در جوان‌سازی کدام نواحی صورت و بدن کاربرد دارد؟ بهترین برند ژل کدام است؟-مهسا امانی

به کمک انواع ژل می‌توان حجم نواحی مختلف بدن از جمله سینه، ران، چانه، گونه، باسن و لب را افزایش داد. و شما عزیزان بدون تحمل کوچکترین دردی می توانید زیبایی و جذابیت دو چندان را به چهره ی خود هدیه دهید. هیچ مطالعه کافی در زمینه ی این که آیا زنان شیرده می توانند تزریق ژل به لب انجام بدهند و یا خیر نشده است. به همین خاطر توصیه می شود که خانم های شیرده قبل از تزریق ژل به لب، نظر پزشک متخصص را در این زمینه بررسی نمایند. از آن جایی که پرکننده های اسید هیالورونیک از موادی مشابه مواد موجود در بدن ساخته می شوند، بعید است که باعث واکنش آلرژیک بدن شما شوند.

لب یکی از حساسترین قسمتهایی است که مراقبتهای خاصی را بعد از انجام تزریق به خود اختصاص داده است. با توجه به حجم خون رسانی که در لب انجام میشود معمولا کبودی بعد از تزریق ژل در لب رایج است. به همین دلیل بهتر است که قبل از انجام تزریق، سرعت خون رسانی را کم کرده تا کبودی احتمالی را کم کنید. مدت زمان ماندگاری تزریق چربی بسیار بیشتر از تزریق ژل خواهد بود در نتیجه فاصله بین جلسات تزریق طولانی می‌شود. تزریق ژل سریع‌تر از تزریق چربی پیش خواهد رفت به خاطر اینکه تنها به یک فیلر پرکننده نیاز است تا متخصص بتواند در عرض چند دقیقه تزریق را برای شما انجام دهد.

ژل رستیلن

بسته به نوع ژلی که شما استفاده میکنید میزان عوارض و زمان ظهور آنها متفاوت است. اما به طور کلی زمانی که از پرکننده های طبیعی با اسید هیالورونیک استفاده میشود، با توجه به اینکه این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود دارد، عوارض خاصی در دراز مدت به همراه ندارد. به طور کلی زمانی که تزریق به ناحیه مورد نظر انجام میشود، کمی تورم، قرمزی و حساسیت و کبودی بعد از تزریق ژل طبیعی است البته اگر تنها برای چند روز به طول انجامد. معمولاً ژل‌هایی که برای این منظور استفاده می‌شوند، کمی ماده بی‌حسی دارند به همین دلیل است که متخصص برای تزریق، بی‌حسی به کار نمی‌برد. اگر بعد از تزریق کمی در صورت خود احساس بی‌حس شدن دارید، این موضوع نیز طبیعی است.

  پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت شهادت دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان

این روش زیبایی برای لیفت چشم استفاده می‌شود و گودی زیر چشم را از بین برده و با ایجاد حجم از تیرگی آن هم کم می‌کند. همچنین به دلیل حجیم شدن این ناحیه خطوط اطراف چشم تا حدودی برطرف می‌شوند. با گذشت زمان بافت صورت و بدن نازک شده و چین‌وچروک روی پوست ظاهر می‌شود.

  • خطوط ماریونت خطوطی هستند که بین گوشه لبها به سمت چانه و فک امتداد دارند.
  • بی‌ نظمی و اختلال در تزریق که موجب نا همواری و عدم تقارن بین نواحی مختلف خواهد شد که تا حد زیادی به کیفیت فیلر استفاده شد و مهارت پزشک بستگی دارد.
  • همچنین مصرف دمنوش‌های گیاهی در روزهای ابتدایی پس از تزریق به شما توصیه نمی‌شود.
  • به طور کلی تقریبا دو هفته قبل از تزریق ژل نباید از ویتامین E و مواد غذایی که منجر به افزایش احتمال خونریزی می‌شوند استفاده کنید.
تزریق ژل در جوان‌سازی کدام نواحی صورت و بدن کاربرد دارد؟ بهترین برند ژل کدام است؟-مهسا امانی

کلینیک و پزشک متخصص که کار تزریق ژل را انجام می‌دهند نیز تعرفه‌های متفاوتی دارند. ممکن است یک پزشک به علت مهارت بالاتری که دارد هزینه بیشتری دریافت کند. همچنین بطور حتم کلینیک با خدمات و تکنولوژی‌های نوین‌تر هزینه‌های بالاتری برای بیمار خواهد داشت. برای اطلاع دقیق‌تر از هزینه‌های تزریق ژل و همچنین بهره‌گیری از مشاوره رایگان با کلینیک تخصصی پوست و موی هلیا تماس حاصل فرمایید.

با تزریق فیلر به زیر چشم میتوانید فرآیند تولید کلاژن را تسریع کرده و بعد از مدتی نزدیک به ۲ هفته شاهد از بین رفتن گودی و تیرگی زیر چشمتان باشید. از سویی دیگر کلینیک تزریق فیلر باید کاملاً مجهز بوده و از نظر اصول بهداشتی در سطح ‌ایده‌آل باشد. مصرف هر گونه مشروبات الکلی از چند روز قبل از تزریق فیلر ممنوع است.

  امروز، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ امتیاز متاهلین در این آزمون

آیا تزریق ژل برای بدن ضرر دارد ؟

از اینرو، ژل های حجم دهنده با هیالورونیک اسید طبیعی ترکیب می شوند تا حجم دهی صورت را به مدت 4 تا 12 ماه حفظ کنند. البته سبک زندگی و شرایط محیطی نیز تأثیر بسیار زیادی بر سرعت پیری دارند و ما با مراقبت‌های لازم می‌توانیم پیری را به تاخیر بیندازیم. کاهش چربی پوست و در نتیجه چروکیده شدن آن را می‌توان به طرق مختلف درمان نمود که تزریق ژل، از جمله روش‌هایی است که شادابی پوست را باز می‌گرداند. تزریق فیلر، اصول خاص خود را داشته و لازم است شرایط لازم برای این فرآیند را داشته باشید. با این مطلب از کلینیک مارال سلامت ایرانیان همراه باشید تا شما کاربر گرامی را با صفر تا صد این نوع از خدمات زیبایی آشنا نماییم.

کلاژن

به همین دلیل ممکن است در ابتدای مسیر انتخاب بهترین روش، این تفاوت‌های جزئی قدری شما را گیج تزریق ژل کلینیک مهسا امانی کنند. در جدول زیر مهم‌ترین تفاوت‌های این سه روش را برای شما آورده‌ایم تا بتوانید در زمان انتخاب روش، با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرید. یکی دیگر از کاربردهای تزریق ژل در ناحیه صورت، از بین بردن گودی ایجادشده در ناحیه اطراف پلک‌ها، گونه‌ها یا شقیقه‌ها است.