خرید لپ تاپ گیمینگ با بهترین قیمت و گارانتی دیجی 63

در این صورت لپ تاپ گمینگ با قابلیت جابجایی راحت تر این قابلیت را به شما می دهد . لپ تاپ گیمینگ در سایز های 15 اینچ عموما با وزن بین 2 تا 3 کیلوگرم این امکان را به شما می دهد . سرعت بالای لپ تاپ گیمینگ یکی از مزایای این دستگاه در مقایسه با هم نسل های خود می باشد . استفاده از پردازنده قدرتمند در این مدل لپ تاپ ها سرعت بوت شدن سیستم را میانگین به 30 ثانیه رسانده است که در مقایسه با سایر هم نسل های خود تایم قابل قبولی می باشد. سری لپ تاپ های ROG که مخصوص گیم طراحی و ساخته می شوند، اغلب باطری های بزرگ با سرعت شارژ بالایی دارند و کیفیت نمایشگر و عملکرد پردازشی در CPU و GPU این لپ تاپ های گیمینگ بی نظیر و بی بدیل است. محصولات در این خانواده از لپ تاپ ها سعی کرده اند تا با تجهیز به پردازنده های به روز و قدرتمند در کنار کارت گرافیک قوی و کیفیت ساخت بالا، بهترین تجربه را به کاربران ارائه کنند.

لپ‌تاپ گیمینگ اچ پی HP

چه بسا این که خیلی از بازی‌ها برای داشتن عملکرد بهتر نیاز به اتصال دائم لپ­تاپ به شارژر دارند. به هر حال باتری‌ها به مرور زمان کارایی اولیه‌ی خود را از دست می‌دهند و تنها با رعایت برخی نکات می‌توان پروسه فرسودگی آن­ها را طولانی تر کرد. اگرچه محصولات اپل همیشه لوکس و با کیفیت هستند اما باید توجه داشته باشید که این سیستم عامل‌ها برای بازی به اندازه ویندوز کارآمد نیستند. عموما به خاطر استفاده از فن‌های خنک کننده در PC طول عمر قطعات بیشتر از لپ‌تاپ‌ها است اما از نظر کارایی امروزه بهره‌وری در لپ‌تاپ‌ها و PC های گیمینگ یکسان هستند.

  توافق ژاپن و آلمان برای توسعه مناسبات در حوزه دفاعی

Asus ROG Strix Hero II GL504

خرید لپ تاپ گیمینگ با بهترین قیمت و گارانتی دیجی 63 به طور مثال مادربردی که دارای اسلات اضافی است امکان ارتقا RAM و SSD را سایت منابع مرتبط می‌دهد. خیلی از افراد صرفا برای گذراندن اوقات فراغت خود بازی می‌کنند در حالی که برخی دیگر وارد مسابقات جهانی می‌شوند و از این راه درآمد کسب می‌کنند. در هر صورت می‌توان صنعت بازی‌های ویدئویی را یک حوزه‌ی آینده­دار جهانی دانست که افراد می‌توانند به طرق مختلف در آن سرمایه‌گذاری کنند. گیمرها پلتفرم‌های متعددی را برای بازی کردن انتخاب می‌کنند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها لپ‌تاپ‌های گیمینگ هستند. چرا که لپ‌تاپ‌ها نسبت به کنسول‌ها و یا کامپیوترهای شخصی به فضای کمتری نیاز دارند و استفاده از آن‌ها نیز به مراتب ساده‌تر از سایر روش‌های بازی است.

  • اتهام اصلی که به سوی لپ تاپ های گیمینگ نشانه رفته است «قیمت بالاتر و بحث خنک سازی» است.
  • گاها فرصت‌هایی به وجود می‌آید تا لپ تاپ‌های گیمینگ تازه نیز به فروشگاه اضافه شود.
  • و با راهنمایی هایی که ردبافت می کنید بتوانید بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان مورد نیاز خود را خریداری کنید.

سری های TUF سری های گیمینگ میان رده ایسوس هستند و برای افرادی مناسب است که نمیخواهد مدام و مدت زمان طولانی در روز بازی های سنگین کنند و یا بازی های گرافیکی خیلی سنگینی انجام نمی دهند. البته که برخی سری های TUF با سری های STRIX برابری میکند ولی در کل سری های TUF قدرت و مشخصات ضعیف تری نسبت به ROG SRTIXها و ZEPHYRUS ها دارند و برای افرادی مناسب هستند که سیستم غول و سنگین گیمینگ نمیخواهند و فقط میخواهند تجربه گیمینگ داشته باشند. البته نیاز به ذکر است که توان کلی این سری لپ تاپ ها در برخی مدل ها با سری های ROG رقابت میکنند. لپ تاپ های گیمینگ ایسوس یک لپ تاپ قدرتمند و زیبا است که برای کاربرانی که به بازی و رندرینگ سنگین نیاز دارند طراحی شده است. اگرچه با لپ تاپ ویووبوک ایسوس هم می توان تا حدودی بازی های سبک و برنامه هایی مثل فتوشاپ را اجرا کرد اما در لپ تاپ های گیمینگ تمام تمرکز بر روی باز دهی بیشتر گرافیک گذاشته شده تا کوچک‌ترین مشکلی در انجام این کار ها نداشته باشد.

  چین به دلیل ممنوعیت تیک تاک از آمریکا انتقاد کرد

خرید لپ تاپ مخصوص بازی

با این حال، نکته اصلی این است که اگر امروز یک لپ‌تاپ مخصوص بازی می‌خرید، گزینه‌های پیشنهادی حول محور سری RTX 3000 خواهد بود. سایز صفحه نمایش لپ تاپ ها نیز امروزه اکثرا یا 15 اینچی یا 15.6 اینچی است. برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون تومان باید مدلی با پردازنده‌ی i H و گرافیک RTX 3050 را تهیه کنید. اگر به دنبال خرید لپتاپی با کیفیت و ارزان قیمت هستید، ایسوس می­تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ایسوس یکی از تولیدکنندگان بزرگ عرصه لپ تاپ است که همواره از طرفداران زیادی نیز برخوردار می­باشد.