خرید لپ تاپ گیمینگ

بیشتر افراد ممکن است در انتخاب ابعاد و اندازه لپتاپ کاملا دچار اشتباه بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون شوند. این لپ تاپ اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی را فراهم کرده و میتوانید از پنل IPS روی آن استفاده کنید. شما برای باز کردن تبهای مختلف گوگل کروم به این میزان حافظه رم نیاز خواهید داشت. برای ذخیره کردن تمام اطلاعاتتان، شما یک هارد 1 ترابایتی از نوع HDD خواهید داشت. اگر فقط میخواهید عملکرد معمولی خوبی داشته باشید، به دنبال پردازنده Core i5، 16 گیگابایت رم، یک SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و صفحه نمایش p 1080 باشید. حافظه کش پردازنده روی ۶ مگابایت استوار شده است و حافظه رم دستگاه هم میتواند به ۱۲ گیگابایت برسد. این پردازنده به ۲ گیگاهرتز فرکانس دسترسی دارد و فرکانس پردازنده هم در حالت توربو میتواند به ۴.۲ گیگاهرتز افزایش پیدا میکند.

این لپ تاپ یکی از چشم نوازترین لپ تاپ ها با شاسی آلومینیومی مشکی و مینیمال است که از هرگونه ویژگی ضعیفی که «گیمر» را اذیت میکند، اجتناب میکند و همچنین با توجه به اجزای رده بالا و قدرتمند داخل آن، بسیار سبک و قابل حمل است. حافظه کش پردازنده روی ۸ مگابایت قرار دارد و میتوانید از حافظه رم قدرتمند ۱۶ گیگابایتی هم در این دستگاه استفاده کنید. البته وجود یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 هم در این میان بیتاثیر نیست. در نظر داشته باشید که مهمترین فاکتور برای قابلیت حمل یک لپ تاپ، باتری آن است. البته این رم تا حداکثر 64 گیگابایت قابلیت ارتقاء دارد.

اما باید در نظر داشته باشید که هر چه نسل پردازنده و کارت گرافیک افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز به صورت سرسام آوری بالا خواهد رفت. لپ تاپ هایی که آنها را جزء لپ تاپ های گیمینگ دسته بندی می کنیم، قادر هستند که به صورت همزمان اطلاعات بیشتری را نسبت به لپ تاپ های معمولی کنترل کنند. این لپ تاپ مجهز به پورت USB-C در کنار پورتهای USB معمولی است و چهار پورت به همین صورت به جای درایو نوری استفاده شده است. این باتری از جنس لیتیوم پلیمر است. یکی از بزرگترین دغدغههای افراد برای خرید لپتاپ، فضای مناسب و کافی برای ذخیرهسازی اطلاعات است. اما اگر قصد داشته باشید سیستمتان رم بیشتری داشته باشد، باید حتما با خرید یک رم جانبی 8 گیگابایتی، آن را ارتقا بدهید. پرازنده قدرتمند و گرافیک بالا از این لپتاپ یک غول قدرتمند ساخته است. پردازندهی مرکزی ۷ نانومتری و قدرتمند Ryzen 7 5800H، گرافیک انویدیا GeForce RTX 3060 با حافظهی ۶ گیگابایتی از نوع GDDR6 از مشخصات کلیدی لپ تاپ لنوو مدل «لیجن 5 پرو» هستند.

این پردازنده موفق میشود که فرکانس معادل ۲.۴ گیگاهرتزی را برای شما فراهم کرده و در حالت توربو نیز میتواند به ۴.۲ گیگاهرتز افزایش پیدا کند. چرا که این رم میتواند بخش دیگری از کار پردازش را برعهده گرفته و کار CPU را بسیار آسانتر کند. در ابتدا باید به صفحه نمایشگر 15.6 اینچی مات این لپتاپ اشاره کنیم که کیفت کاملا مطلوبی از لحاظ وضوح تصویر دارد. اگر قصد دارید با لپتاپتان کارهای عادی از لحاظ پردازشی انجام بدهید، لپتاپ Dell Vostro 3500 – H میتواند بهترین گزینه ممکن برایتان باشد. برای گیم نیز یک گزینه عالی است منتها ما در این مقاله سعی کردیم لپ تاپ های گیمینگ رو معرفی کنیم که قیمت پایین تری دارند. اتصال بلوتوث داخلی هم کمک میکند که اتصال و انتقال یک سری فایلها بهصورت بیسیم برای شما فراهم باشد. یک پورت USB-C در کناره لپ تاپ تعبیه شده است که برای انتقال سریعتر دادهها مناسب است. این قبیل حافظههای ذخیرهسازی ترکیبی برای نصب و اجرای برنامههای مهم در هارد سریعتر و ذخیرهسازی اطلاعات شخصی در هارد کندتر یعنی HDD کاربرد دارند و کارشناسان نیز توصیه کردهاند که به این صورت از آن استفاده کنید. یعنی شما به راحتی میتوانید صفحه نمایشگر لپتاپتان را تا 180 درجه باز و بسته کنید و در صورت لزوم، از این ویژگی هم بهرهمند شوید.

  کارشناس چینی: احتمال استفاده از زور در مقابل «اقدامات جدایی‌طلبانه» تایوان وجود دارد
اتفاقی که باعث میشود بتوانیم لنوو L340 را بهترین لپ تاپ گرافیکی ارزان بازار معرفی کنیم. صفحه نمایش لپ تاپها بسته به هزینهای که میکنید ممکن است از پنلهای ارزان قیمت TN باشد و یا پنلهای گران قیمت با دقت رنگ بالای IPS باشد. روی لبه سمت راست لپتاپ یکی از دریچههای خنک کننده و یک پورت USB 3.2 را مشاهده میکنید. این صفحه نمایش از رزولوشن بالای ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار است و یک روکش مات روی آن استفاده شده است. لپتاپ ایسوس FX506HE از صفحهنمایش ۱۵.۶ اینچی IPS با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده میکند و نرخ نوسازی تصویر در آن به ۱۴۴ هرتز میرسد. لپ تاپ در زیبایی چیزی کم و کسر ندارد و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هم سبب میشود که صفحه نمایش هم بتواند محتواهای زیبایی را به نمایش گذارد. چرا که این لپتاپ 15.6 اینچی دارای صفحه نمایشگر از نوع WLED Backlit با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل است. این لپتاپ یک صفحه نمایشگر 15.6 اینچی مات دارد که وضوح تصویر آن بسیار بالا است. این لپ تاپ یک صفحه نمایش عالی برای بازی دارد. این لپ تاپ مجهز به اندازه صفحه نمایش ۱۴ اینچی است و پنل فول اچ دی میتواند کیفیت بالای آن را هم برای شما تضمین کند.

در همین ابتدا بگویم ما در دیجی 63 | مرجع لپ تاپ گیمینگ همیشه سعی میکنیم تا آنجایی که بتوانیم قیمت ها را ثابت نگه داریم اما گاهی اوقات به دلیل جا به جایی نرخ ارز یا دلایل دیگر قیمت ها کمی تغییر میکنند. فرمانهای چند لمسی هم مثل همیشه به تاچ پد این دستگاه اضافه شده است و یقینا آن را دوست خواهید داشت. پشتیبانی از فرمانهای چند لمسی برای تاچ پد دستگاه فراهم شده است و بالاتر از آن دکمههای کیبورد هم میتوانند با بهترین کیفیت برای تایپ طولانی مدت مناسب باشد. باتری ۳ سلولی این دستگاه هم از ظرفیت ۳۶ وات ساعتی برخوردار است و با تاچ پد با پشتیبانی از فرمانهای چند لمسی در اختیار شما خواهد بود.

  اجرای سند مردمی‌سازی آموزش پزشکی به سال تحصیلی آتی نمی‌رسد

۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیرهسازی از نوع SSD، ترکیب قدرتمندی برای این لپتاپ ۳۵ میلیون تومانی محسوب میشود. در کنار حافظه رم، یک ترکیب عالی SSD با ظرفیت ۱ ترابایت هم داریم که از وجود آن حس خوبی خواهید داشت. این یک فضای کاملا ایدهآل برای ذخیرهسازی فایلهای موردنیازتان خواهد بود. پردازنده این لپ تاپ از سری Cor ei5 انتخاب شده است و اینتل آن را با بهترین امکانات در اختیار لپ تاپ قرار داده است تا لگ و کمبود سرعتی در آن نداشته باشیم. در ابتدا میتوان به صفحه نمایشگر 15.6 اینچی این لپتاپ اشاره کرد که یک فضای کاری کاملا عریض را در اختیار شما قرار میدهد. وجود یک هارد 1 ترابایتی باعث خواهد شد تا بتوانید تمام دادهّهای خود را در آن ذخیره کنید.

البته به خاطر داشته باشید که برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون لازم نیست حتماً رم خیلی بالایی را مد نظر داشته باشید. کارتهای گرافیکی لپ تاپهای گیمینگ عموما AMD یا Nvidia هستند و اگر خیلی با این بخش آشنایی ندارید به راحتی میتوانید به این سایت مراجعه کرده و نمره کارتهای گرافیک مختلف را مشاهده کنید. اینترنت امکان مهمی برای این لپ تاپ است که با کمک آخرین نسل از فناوری وای فای میتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. پورت شبکه و پورت HDMI از مهمترین گزینهها هستند و بلوتوث داخلی و وای فای هم مثل همیشه با آخرین فناوری در اختیار لپ تاپ قرار گرفتهاند. شرکت دل همیشه سعی کرده محصولات خوش ساختی را راهی بازار کند و این محصول گیمینگ هم یکی دیگر از آنها به حساب میآید. روکش مات مثل همیشه در این صفحه نمایش استفاده شده است و کاملا میتواند از آسیب رسیدن یا معایب دیگر صفحه نمایش جلوگیری کند. پس بهتر است آداپتور برق همیشه همراهتان باشد. این حرکت همیشه سیر صعودی داشته و در حال تکامل بوده است.

  سئول و آژانس درباره برنامه هسته ای کره شمالی وارد گفت و گو شدند 
برندهای ایسوس، لنوو و ایسر و حتی دل لپتاپهای گیمینگ خوشساختی در این قیمت راهی بازار کردهاند. از همان ابتدای کار که لپتاپها تازه پا به عرصه ظهور گذاشته بودند، اچ پی هم میان برندهای مطرح بازار بود. یعنی در مقایسه با تمامی مدلّهای که تا الان معرفی کردیم و همگی مجهز به پردازنده مرکزی Core i5 بودند، این سیستم قدرت بالاتری دارد. یعنی میتوانید تمامی دادههایتان را بدون کوچکترین نگرانی بابت پر شدن سریع فضای هاردتان، در آن ذخیره کنید. روکش مات برای این صفحه نمایش تعبیه شده است و با نسبت تصویر ۱۶:۹ میتوانید محتواهای مناسب و بدون حاشیه را چه در زمینه بازی و چه در زمینه فیلم و المانهای دیگر روی آن پخش کنید. این مدل با وجود اینکه یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ Lenovo است اما جزو مدلهای قدیمی این کمپانی است و دیگر تولید نمیشود. از طرف دیگر فرق لپ تاپ گیمینگ با معمولی این است که لپ تاپهای گیمینگ فنهای قویتری دارند تا هنگام بازی بتوانند دمای لپ تاپ را پایین نگه دارند. حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع LPDDDR4x و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از نوع SSD وظیفه ذخیرهسازی اطلاعات را بر عهده دارند. مانند تمام برندهای دیگر، ایسر هم مدلهای مختلفی دارد که هر کدام بر اساس امکاناتشان کاربردهای متعددی دارند.

این دستگاه تحت پوشش برنامهی AMD Advantage است که پردازنده و گرافیک را به بهترین نحو ممکن برای بازی راحتتر جفت میکند و همچنین اسپیکرهای قدرتمند آن از قابلیت Dolby Atmos پشتیبانی میکنند. با این حساب Legion 7i نه تنها یک انتخاب ایدهآل برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو است بلکه در این بازه قیمتی رقیبی سرسخت و قدرتمند برای همه لپتاپ های موجود در بازار است. هنگام خرید لپتاپ گیمینگ، در قدم اول لازم است بررسی کنید و ببینید با توجه به نیازتان، چه ویژگیهایی را باید مد نظر قرار دهید. در بررسی مشخصات Nitro 5 ایسر باید به حافظه ذخیرهسازی نسبتا زیادی که در اختیار شما قرار دارد از جمله 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 1512 گیگابایت حافظه ذخیرهسازی داخلی (1 ترابایت HDD و 512 گیگابایت SSD) توجه کرد. در آخرین قسمت از بهترین لپتاپهای ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان، به بررسی Acer nitro 5 an515-55-53e5 میپردازیم. پس اگر به دنبال خرید یک لپتاپ گیمینگ نسبتاً قدرتمند با قیمت مناسب هستید، Acer nitro 5 an515-55-53e5 را به شما پیشنهاد میکنیم. برای خرید لپتاپ تا سقف 25 میلیون و شناسایی بهترین لپ تاپ ها تا 25 میلیون با پلازا همراه باشید که در این لیست قرار است تعداد خوبی از بهترین لپتاپ هارا برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم.