خرید موس ماوس کامپیوتر یا لپ تاپ با بهترین قیمت بروز کالا

این چهار عمل در برنامه‌های خاص کار خاص خود را انجام می‌دهند که تقریباً شبیه اعمال بالا است. لازم است ذکر شود که بیشتر ماوس‌ها برای افراد راست دست که تعداد آن‌ها بیشتراز چپ دست‌ها است طراحی می‌شوند و اگر فرد چپ دست باشد و بخواهد با انگشت اشاره عملکرد کلید سمت چپ ماوس را اجرا کند. می‌تواند در تنظیمات رایانه در قسمت تغییرات کلیدهای ماوس نحوه عملکرد کلید سمت راست و چپ را با هم عوض کند.

ماوس ارگونومیک یا عمودی

این وسیله می تواند همزمان به سه دستگاه متفاوت متصل شود! این ماوس‌ها اولین بار توسط شرکت اپل و برای استفاده از کامپیوترهای این برند، وارد بازار شدند ولی بعد از چند سال، فراگیر شدند. البته، اپل فناوری مولتی‌تاچ را نیز توسعه داد که به کاربران اجازه‌ی اسکرول کردن و سوییپ‌ کردن را تنها با حرکت انگشتان روی سطح ماوس می‌دهد. این قابلیت‌ها، می‌توانند کارهای روتین را بسیار راحت‌تر و مؤثرتر کنند. ویندوز دارای درایورهایی است که امکان کار کردن با ماوس جادویی را فرآهم می‌آورند. ماوس‌های توپکی (trackball) بسیار شبیه به یک ماوس سر و ته هستند.

خرید موس ماوس کامپیوتر یا لپ تاپ با بهترین قیمت بروز کالا

آن‌ها دارای دو چرخ در زیر خود بودند که تقریباً روی هر چیزی گردش می‌کردند. اما ماوس‌های پس از آن، که در ابتدا دارای یک گوی فلزی در زیر خود بودند، برای عملکرد بهتر نیاز به یک زیرموشی داشتند. علت آن این است که گوی زیر آن‌ها برای عملکرد بهتر نیاز به اصطکاک مناسب دارد ولی این اصطکاک معمولاً توسط سطح اکثر میزهایی که ماوس روی آن‌ها کار می‌کند فراهم نمی‌شود. DPI نوع رایج اندازه‌گیری دقت ماوس‌ها است که به معنای نقطه بر اینچ (Dot Per Inches) است.

  ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون ارشد دانشگاه پیام نور آغاز شد

راهنمای خرید 5 مدل دوربین عکاسی چاپ سریع (بهترین) + خرید اینترنتی

تکنولوژی Laser Mice در موس لیزری کامپیوتر باعث افزایش ۲۰ برابری سرعت این ماوس نسبت به موس های نوری شده است. موس‌های بی‌سیم اغلب مبتنی بر فناوری RF و در برخی موارد، بلوتوث هستند. ماوس‌های بلوتوث را معمولاً می‌توان بدون نیاز به دانگل USB به لپ‌تاپ، رایانه شخصی یا تلویزیون متصل کرد، البته تا زمانی که تلویزیون یا لپ‌تاپ از بلوتوث و استاندارد خاص ماوس شما پشتیبانی می‌کند.

  • کاربرد و مزیت موس لیزری یا نوری بسیار بیشتر از ماوس بلوتوثی است و دلیل آن کیفیت بالاتر و سرعت و دقت بیشتر آن است.
  • سلام چقدر خوب که این ماوس ها بی صدا هستند حتما از این محصول خریداری می کنم‌.
  • این ساده ترین انتخاب است، اما یک سری عوامل دیگر وجود دارد که یک ماوس کامپیوتر را عالی می‌کند.
  • پس در نظر داشته باشید که قیمت موس وایرلس از موس‌های دانگلی بیشتر خواهد بود.
موس‌های بی‌سیم معمولی RF همراه با آداپتوری ارائه می‌شوند که به لپ‌تاپ، رایانه یا تلویزیون شما وصل می‌شود. با سیستم عامل های مک، ویندوز و ویندوز 6 به بالا سازگاری دارد. کلیک این محصول بدون صدا است و همین مورد آن را خاص کرده است. کاربران نام این موس را با محصولات گیمینگ با کیفیتش می شناسند. این محصول نیز کیفیت بالایی دارد و با رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود. این وسیله با بلوتوث و دانگل USB هم قابلیت استفاده بی سیم و هم با سیم را دارد.

ماوس مدل D-110