دانشگاه تهران در دوره دکتری از طریق استعداد درخشان دانشجو پذیرش می‌کند

*تذکرات مهم

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری، مجاز نیست.

نیاز به تکمیل شماره مجوز نامه در فرم ثبت نام الکترونیکی نیست و عدم ثبت آن خللی در مراحل ثبت نام ایجاد نمی‌نماید.

مشکلی در تعدد کد دانشگاه‌های محل تحصیل و استان در سامانه وجود ندارد و انتخاب اولین کد مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

داوطلبان فقط در یک رشته گرایش از یک مجموعه امتحانی می‌توانند ثبت نام نمایند و در مصاحبه شرکت داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402112819665/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4

دانشگاه تهران، در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد در دوره‌های دکتری تخصصی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه تهران، در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری؛ به استناد آئین نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی شورای آموزشی دانشگاه؛ از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در دوره‌های دکتری تخصصی به شرح (لیست پیوست) و به صورت مازاد بر ظرفیت، دانشجو می‌پذیرد.

منظور از مجموعه امتحانی در سامانه ثبت نام الکترونیکی؛ نام دانشکده / ‏‬ دانشکدگان می‌باشد.

خواهشمند است از مراجعه حضوری جداً خودداری گردد. در صورت بروز هرگونه مشکل یا رفع ابهام، جهت پاسخگویی سوالات احتمالی در خصوص شیوه نامه به آدرس ایمیل [email protected] مکاتبه و یا در روزهای کاری از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۵ با شماره تلفن ۶۱۱۱۳۲۰۵ دفتر استعداد درخشان دانشگاه تماس حاصل فرمائید. همچنین در خصوص مشکلات فنی و سیستمی با سامانه پشتیانی خدمات فناوری اطلاعات “میز خدمت الکترونیک” به آدرس sd.ut.ac.ir مکاتبه نمائید.

  «بریکس»، بلای جان دلار

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه در وب سایت دانشگاه اعلام خواهد گردید.

شناسه کاربری و گذرواژه خود را که در سامانه تعریف می‌نمائید برای تکمیل ثبت نام و اعلام نتایج یادداشت فرمائید.

رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره دکتری بدون آزمون باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی مرتبط باشد. (مطابق دفترچه شماره یک دکتری سازمان سنجش آموزش کشور)

از بارگذاری (screenshot) از صفحه مانیتور به عنوان کارنامه و مدارکی که وضوح کامل ندارند، خودداری گردد. این مدارک بررسی نخواهند شد.

لازم است کلیه داوطلبان نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند. مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.

پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.

امکان تغییر سال آزمون در سامانه وجود ندارد. عنوان آزمون پذیرش داوطلبان استعدادهای درخشان دکتری تخصصی می‌باشد.

*مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد

زمان مصاحبه پذیرفته شدگان بدون آزمون در اطلاعیه‌های وب سایت معاونت آموزشی دانشگاه و دانشکده‌های مربوطه اعلام خواهد شد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۱.ut.ac.ir -پذیرش داوطلبان دکتری تخصصی استعداد درخشان اقدام نمائید. پذیرش و ثبت نام از تاریخ ۲۸/‏۱۱/‏۱۴۰۲‬ ‬ لغایت ‬ ۱۸/‏۱۲/‏۱۴۰۲ ‬ خواهد بود.

لازم است کلیه مدارک پژوهشی – مقالات علمی -کنفرانس‌های داخلی و خارجی – گواهی‌های علمی آموزشی و توصیه نامه‌ها – کارنامه آزمون زبان عمومی معتبر طبق شیوه نامه در بازه زمانی ثبت نام به صورت الکترونیکی در سامانه بارگذاری گردد. به مدارکی که در سامانه بارگزاری نشده باشند امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

  عناوین روزنامه‌های جهان؛ کمک نظامی آمریکا به اوکراین از انبارهای اسرائیلی