دانشگاه شریف به قطب آموزشی و پژوهشی کشورهای همسایه تبدیل می‌شود

در این دیدار مدیر مسؤول و مدیر کیفی آزمایشگاه در خصوص این آزمایشگاه استاندارد به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های مرجع در جزیره کیش توضیحاتی ارائه کردند.

در ادامه موسوی و هیات همراه ایشان از ساختمان‌های مرکز نوآوری و مدیریت پردیس بین‌الملل دانشگاه نیز بازدید کردند.

فعال کردن طرح جامع پردیس کیش به منظور صیانت از زمین‌های دانشگاه صنعتی شریف با ایجاد مدرسه دخترانه شریف، شروع فاز اول طرح توسعه شریف، نقشه‌های جانمائی سه بعدی سایر مراکز پردیس دانشگاه شامل؛ ساختمان‌های مرکز توانبخشی و هتل محل اسکان همراهان بیماران، مرکز آموزش و نوآوری، خوابگاه پسران از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه ابتدا رضا یوسفی رییس پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف به ارائه گزارش مصوری از فعالیت‌های گذشته پردیس بین‌الملل کیش پرداخت.

سرپرست دانشگاه شریف پس از بازدید از آزمایشگاه گفت: این آزمایشگاه با توجه به تجهیزات پیشرفته و روزآمد خود همچنین برخورداری از گواهینامه‌های بین المللی، می‌تواند به شبکه آزمایشگاه‌های مرجع کشور متصل و مورد استفاده در سطح جزیره و کشور قرار گیرد.

وی از ساختمان اصلی دانشگاه، ساختمان دانشکده علوم و مهندسی، کارگاه، آزمایشگاه های فیزیک، برق و مکاترونیک بازدید کرد. سپس ضمن بازدید از آزمایشگاه بتن و آسفالت از نزدیک با فعالیت‌های این آزمایشگاه آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، موسوی ابراز امیدواری کرد: طرح جامع پردیس با مشارکت بخش خصوصی در زمان کوتاهی به نتیجه‌ مطلوبی برسد و با تکمیل پروژه‌های ساختمانی، پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف در آینده‌ای نه چندان دور به قطب آموزشی و پژوهشی کشورهای حوزه خلیج فارس و سایر کشورهای همسایه ایران تبدیل شود.

  تمدید مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

وی در خصوص راهکارهای افزایش کیفیت دانشگاه با جذب اعضای هیات علمی مقیم و افزایش تعداد دانشجویان داخلی و خارجی توضیح داد. همچنین بر لزوم حمایت هیات رییسه به‌ویژه ریاست دانشگاه صنعتی شریف و افزایش همکاری‌ و تعامل بیشتر مدیران و دانشکده‌های دانشگاه صنعتی شریف با پردیس بین‌الملل کیش شریف، تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی، سرپرست دانشگاه صنعتی شریف از پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402113021640/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%81-%D8%A8%D9%87-%D9%82%D8%B7%D8%A8-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%D8%B4%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF

سرپرست دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشگاه شریف در آینده‌ می‌تواند به قطب آموزشی و پژوهشی کشورهای همسایه ایران و حوزه خلیج فارس تبدیل شود.

پس از بازدید نشستی با حضور سرپرست دانشگاه صنعتی شریف و مسؤولین پردیس و اعضای هیات علمی مقیم برگزار شد.

در ادامه سرپرست دانشگاه صنعتی شریف وجود فضای وسیع و مناسب آموزشی، امکانات آزمایشگاهی و رفاهی در پردیس و شرایط ویژه منطقه آزاد کیش را بستر مناسبی جهت جذب دانشجویان داخلی و خارجی دانست و رایزنی‌های علمی و فرهنگی ایران در خارج از کشور و همچنین دفاتر جامعه المصطفی در کشورهای جامعه هدف را از جمله راه‌های مناسب برای جذب دانشجویان خارجی، برشمرد.