دریچه بازدید داکت اسپلیت قیمت دریچه بازدید 29 شهریور 1401 ایران مکانیک

از ویژگی‌های دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی این است که در مقابل رطوبت و نشت آب از لوله های تأسیسات بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل مورد استقبال مهندسین قرار می‌گیرد. درب این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز مانند انواع دیگر آن به صورت لولایی و وزنه‌ای قابلیت تولید دارد. ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی ماهیتاً از مواد پلیمری به نام ABS ساخته گردیده است.

اگر برای دمش هوا دستگاه های فن کویل از دریچه اسلوت استفاده شده باشد، جهت هماهنگی و تناسب بیشتر در طراحی داخلی از دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت استفاده می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت متشکل از یک فریم و درب دریچه است که روی بدنه درب یک دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اصلی نصب شده. دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت از آلومینیوم است.فریم این دریچه بازدید داکت اسپلیت در دو مدل ۳ و ۵ سانتی ساخته می‌شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت مانند دیگر دریچه بازدید داکت اسپلیت ها به دو صورت وزنه‌ای و لولایی تولید می‌شود. در مدل لولایی روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک قفل زیمنس و لولا تعبیه گشته است.

اگر قرار باشد یک ردیف گریل روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد شود این یک ردیف را هم می توان در آکس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و هم در یک سومِ عرضِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد نمود.محل ایجاد گریل روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت دلایل مختلفی دارد که از جمله مهمترین دلایل می توان به نزدیکیِ مجرای ورود هوا به نقطه ی مکنده ی دستگاه اشاره کرد. این دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای فریم و درب شیاردار جداشونده بوده و بطور کلی از جنس آلومینیوم ساخته میشود. دریچه داکت اسپیلتهمانطور که از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز بر می آید ساختار داخلی درب دارای شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متر می باشد. این شیارها بصورت موازی و متوازن و در فواصل یکنواخت در کنار هم جانمایی می شوند. از رنگ کوره‌ای پودری استاتیک، در ساخت دریچه داکت اسپلیت جهت جلوه زیباتر و افزایش قابلیت دکوراتیو بودن نمای دریچه استفاده شده است. این پوشش رنگی علاوه بر این که موجب حفظ تناسب بین نمای دریچه و محیط می‌شود، می‌تواند از بدنه آن در مقابل هرگونه ضربه و خط و خش محافظت کند.

  شرایط جذب عضو هیأت علمی در دانشکده علوم پزشکی
در این بخش از مقاله دریچه بازدید داکت اسپلیت به پرسش‌های احتمالی شما پاسخ داده شده است. در صورت بروز هرگونه سوال جدید در رابطه با خرید بهترین دریچه بازدید داکت اسپلیت آن را از طریق بخش نظرات همین مطلب یا ما در میان بگذارید. شرکت ایران مکانیک مرجع تخصصی داکت اسپلیت با بیش از دو دهه تجربه، تولیدکننده انواع دریچه های بازدید در جنس و ابعاد مختلف است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و روش خرید دریچه های بازدید با شرکت ایران مکانیک تماس بگیرید. قیمت دریچه‌های هوای رفت یا برگشت و دریچه‌های بازدید با توجه به جنس و مدل آن متفاوت است.

در کلیه مکانهایی که باید دریچه ای جهت بازدید و دسترسی به تاسیسات و شیرآلات موجود باشد .محل نصب روی دیوار ، … دریچه برگشت پره z و دریچه‌های چهارگوش یا گرد سبد تخم مرغی (یا مشبک) از جمله دریچه‌های برگشت پرکاربرد در مصارف مسکونی، اداری و دریچه داکت اسپلیت تجاری بشمار می‌رود. طول پرتاب باد این نوع دریچه نسبتا بلند است و معمولا 2/3 طول اتاق را شامل می‌شود.

  • در این مرحله اقدام به تعبیه قفلهای زیمنسی و ایجاد سوراخ های محل تعبیه خواهیم کرد.
  • کلیه مقاطع دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل شامل فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل،در اندازه های دلخواه و سفارشی قابل تولید و عرضه است.
  • بنابراین، باید از پلنیوم باکس استفاده شود تا اختلاط کافی هوا و توزیع یکسان هوا در طول دریچه بطور صحیح انجام شود.
  • در ادامه چند نوع دریچه پرکاربرد که در پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری بکاربرده می‌شوند، معرفی شده است.
  • این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از عمومی ترین انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت است.
  • استفاده از دستگاههای cncباعث گردیده ساختِ دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی در انواع مدلها قابلیت پیدا کند.
در مرحله بعد برای امکان تشکیل چهارچوبه‌ی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت گوشه های این اضلاع را با ارّه فلزی به صورت ۴۵ درجه گوشه زنی می نماییم. پس از آن نوبت به الحاق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.این کار به واسطه لولای فلزی انجام می گیرد، این کار نیز باید قبل از عملیات رنگ آمیزی صورت پذیرد. با تکمیل ساخت ساختار کلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به انجام عملیات رنگ آمیزی بر روی سطوح داخلی و بیرونی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.

  آغاز فرصت مجدد انتخاب رشته آزمون دستیاری

ساختارِ این دریچه به لحاظ شکلی بسیار شبیه به دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده می‌باشد. گریل ها یا شیار این نوع دریچه بازدید در طولهای ۹ و ۱۸ سانتی روی درب دریچه به صورت عمودی یا افقی قابل ایجاد است. عرض گریل و تعداد گریل های روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به قدرت مکشِ دستگاه داکت اسپلیت مربوط می‌باشد، یعنی هرچه قدرت مکش دستگاه بالا باشد تعداد گریل های ایجاد شده در بدنه درب دریچه بازدید بیشتر می‌گردد، گاهی اوقات این گریلها در یک ردیف و بعضی اوقات در دو ردیفِ موازی روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می‌گردد که هوای لازم برای مکش دستگاه به وفور و میزان مورد نیاز در دسترس دستگاه قرار بگیرد. اگر قرار باشد یک ردیف گریل روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد گردد این یک ردیف را هم می‌توان در آکس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و هم در یک سومِ عرضِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد کرد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات لازم جهت خرید یا استعلام قیمت انواع دریچه بازدید تا انتهای این مقاله با سایت تهویه نظری همراه باشید. دریچه هوا آلومینیومی گرد یکی دیگر از انواع دریچه هوا میباشد .پر کاربرد ترین دریه هوا آلومینیومی گرد ، دریچه هوا ی گرد بلندگویی و یا دریچه هوا ی تخت میباشد .علت نامگذاری این دریچه به دلیل ساختار لایه ای و موازی گرد میباشد .این دریچه هوا در مکانهایی با ارتفاع سقف کم یا فضاهایی که احتیاج به نزول هوا به صورت مستقیم نیست ،کاربرد دارد .دریچه هوا آلومینیومی بلندگویی در سیستم رفت و برگشت استفاده میشود و هم به صورت دمپر دار وهم بدون دمپر تولید و عرضه میگردد .

دریچه بازدید داکت اسپلیت قیمت دریچه بازدید 29 شهریور 1401 ایران مکانیک جهت ایجاد تناسب نمای دریچه با نمای محیط از انواع کدرنگ با تنوعِ متعدد می‌توان بهره گرفت. نوع جنسِ رنگ کوره‌ای از جنس پودری استاتیک بوده و به طور عرفی برای دریچه از رنگ های سفید،کرم،قهوه ای سوخته،مشکی،طوسی و نقره ای بکار می‌رود.از جمله مزایای رنگ کاری بر روی سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت امکانِ محافطت آن در برابر ضربه و هرگونه آسیبِ فیزیکیِ احتمالی است. پس از انجام عملیات رنگ و خارج نمونِ دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی از کوره‌ی رنگ،برای جلوگیری از هرگونه خط و خشِ احتمالی در زمان انتقال دریچه بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت،باید از پوششِ ضربه گیرِ مشمعی استفاده کرد. این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از عمومی ترین انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت است. در این مدل هم جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و هم جنس فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از آلومینیوم می‌باشد.

  زمان برگزاری امتحانات ترم تابستان پیام نور اعلام شد

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیار دار لولایی:

این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز در زیرمجموعه ی درب های ساده و فِلَتِ دریچه های بازدید قرار دارد.برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت از پروفیل مخصوص تحت عنوان فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت و ساختارِ ورقیِ بعنوان درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می گردد. با توجه به فِلت بودنِ سطوح درب دریچه بازدید داکت اسپلیت برای استحکام بیشتر و عدم تا خوردگی و یا دفرمه شدنِ قسمت های داخلیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در محیطِ دربِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت ،یک لبه ی یک و نیم سانتی به داخل ایجاد می شود تا هم ایستاییِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بصورت مستحکم پابرجا باشد و هم ساختار داخلیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیک تر به نظر برسد. با توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود. از دریچه بازدید داکت اسپلیت برای بازدید، تعمیر، سرویس و چکاپ دستگاه داکت اسپلیت استفاده میشود. داکت اسپلیت موجب فیلتر و بهبود هوای منتقل شده به محیط شده و معمولا به صورت توکار در ساختمان نصب خواهد شد.

مدل درب دریچه بازدید داکت اسپلیت وزنه‌ای به طور کامل از فریم جدا شده، اما در مدل لولایی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله‌ یک قفل زیمنس و لولا به فریم متصل می‌باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان به صورت پیچ از روی فریم و یا پیچ مخفی نصب نمود. تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده و درون کوره قرار می‌گیرد تا عمر مفید آن افزایش پیدا کند.

ث-۱- روش ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه ای