صفحه اصلی ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی

استارتاپ یا استارت‌آپ به شرکت‌های کوچکی گفته می‌شود که با رشد سریع در روند موجود یک عرصه کسب و کار تحول Economic recession news in the United States of America بزرگ ایجاد می‌کنند. وزیر امور اقتصادی و دارایی در خاتمه جلسه امشب هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار از مصوبه این هیئت برای حذف شرط ارائه مدرک عدم سؤپیشینه متقاضیان در بیش از ۹۰ درصد مجوز های کشور خبر داد. معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از طراحی و اجرای یک بسته حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان نوع سه در این صندوق خبر داد. به گزارش تجارت‌نیوز ، جیتکس ۲۰۲۲، بزرگ‌ترین رویداد صنعت تکنولوژی هم اکنون در دوبی در حال برگزاری است.

  • در همین راستا، یونی‌سوآپ این هفته اعلام کرد که خرید جدیدی انجام داده و یک شرکت گردآوری کننده بازارچه‌های NFT به نام Genie را با مبلغی که مقدار آن اعلام نشده است، خری …
  • متداول ترین روشها برای کاهش بار اداری مجوزهای کسب وکار «ایجاد درگاه الکترونیکی»، «ادغام مجوزها» و «حذف مجوزهای غیرضروری» بوده اند.
  • فراخوان نشست بین‌المللی سرمایه گذاری فناوری، با هدف جذب سرمایه جهت شتابدهی به شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و سرمایه پذیران حوزه فناوری منتشر شد.
  • امروز جلسه ای با مدیر خانه خلاق استان کرمانشاه، خانم ناهید حسینی برگزار شد، در این جلسه، دکتر مهدی طلایی، مدیر مرکز استارتاپ استان، ضمن خوش آمد گویی، بر لزوم…
  • روزانه استارت‌آپ‌های جدید کار خودشان را با ایده‌های جدید شروع ‌می‌کنند.
  • معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از ارائه بسته صادرات محصولات دانش بنیان با چند خدمت متفاوت تا پایان سال از سوی این صندوق خبر داد.
  برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی ۲۸ اردیبهشت

در این مقاله به معرفی و بررسی پنج استارتاپ حمل و نقل موفق می‌پرازیم. در دنیای استارتاپ و کارآفرینی اصطلاحات متعددی وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید که تعدادی از آنها اشاره میکنیم. ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد، فرآیند ثبت نام در ششمین دوره نانواستارت‌آپ، ویژه شرکت‌کنندگان در یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو آغاز می شود.

اختتامیه رویداد ملی استارت‌آپی سلامت‌محور رازی برگزار می‌شود

صفحه اصلی ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی هرچند عمده استارتاپهای مشهور در حوزه های خدماتی به خوبی برای مردم عادی هم شناخته شده اند اما شاهد رشد گسترده استارتاپها در همه حوزه ها از جمله حوزه های مالی، علمی و پزشکی هستیم. با این حال بسیاری از استارتاپهای بزرگ جهان به رغم ارزش دهها میلیاردی هنوز استراتژی خروج ندارند. استارتاپها همچنین ممکن است در طی دوران رشد استارتاپهای کوچکتری را برای ادامه مسیر در اختیار بگیرند. این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که همچنان شروط پذیرش این مجموعه‌ها اعلام نشده است و به نظر می‌رسد انتخاب و همکاری با این فعالان براساس سلیقه شخصی دبیرخانه نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در نشست دورهمی الکام‌استارز اعلام کرد امسال در نمایشگاه الکامپ بخش الکام‌گیمز به صورت مستقل برگزار می‌شود و مانند سال… همچنین اپراتور‌ اول کشور در جمع 100 شرکت برتر ایران از لحاظ فروش قرار گرفته است. به گزارش تجارت‌نیوز ، پیش از همه‌گیری کرونا، کنار گذاشتن شیوه جدید بانکداری و فناوری‌های مالی مانند فین‌تک بسیار آسان …

ثبت شرکت طراحی سایت و تجارت الکترونیک با ثبتینو

رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» در حوزه کشاورزی هوشمند دوشنبه سوم بهمن ماه جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. به اعتقاد دست اندرکاران اکوسیستم نوآوری کشور ۶ باور غلط در زمینه راه اندازی استارتاپ وجود دارد که در صورت رعایت آن کارآفرینان می‌توانند به موفقیت خود در حوزه کسب و کارهای مورد نظر خود امیدوار باشند. زنان به عنوان نیمی از نیروی اقتصادی کشور، با راه اندازی کسب و کارهای کوچک و نوپا، راه خود را از میان موانع ساختاری و فرهنگی حاکم بر جامعه پیدا کرده و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته اند.

اکونومیست سرمقاله این هفته خود را به موضوع گسترش سرمایه‌‌گذاری‌‌های جسورانه (خطرپذیر) در جهان اختصاص داده است. تمامی حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به ایران استارتاپ می باشد. پاول دوروف، موسس پیام‌رسان تلگرام، در نوشته‌ای که در سرویس انتشار محتوای تلگراف منتشر کرد، امنیت پیام‌رسان واتس‌اپ را تبلیغاتی و ناکارآمد دانسته است.