قطعات سیستم خنک کننده دیجی فورک لیفت | توکو لیفتراک

موتورهای اول به تنهایی به خنک کننده ترمو سیفون متکی بودند ، جایی که مایع خنک کننده گرم بالای بلوک موتور را ترک کرده و به رادیاتور منتقل می کند ، جایی که قبل از بازگشت به قسمت پایین موتور خنک می شود. شیرهای کنترل
موتورهای احتراق مداوم – و همچنین موتورهای پیستون – معمولاً دارای دریچه هایی هستند که برای شروع سوخت و یا هوا در هنگام شروع و خاموش شدن ، بستن و نزدیکی دارند. برخی از دریچه های پر ، برای تنظیم جریان برای کنترل قدرت یا سرعت موتور نیز هستند.

قیمت لوازم یدک پروتون جنتو ویرا ایمپین و میتسوبیشی

موتورهای با قدرت بالاتر گرمای ضایعات بیشتری تولید می کنند ، اما می توانند وزن بیشتری به حرکت درآورند ، به این معنی که آنها معمولاً دارای آب خنک هستند. موتورهای شعاعی اجازه می دهند هوا مستقیماً در هر سیلندر جریان یابد و این مزیت را برای خنک کننده هوا نسبت به موتورهای مستقیم ، موتورهای تخت و موتورهای V به آنها می دهد. موتورهای دوار از پیکربندی مشابهی برخوردار هستند ، اما سیلندرها نیز بطور مداوم در حال چرخش هستند و حتی در صورت ثابت بودن وسیله نقلیه ، جریان هوا ایجاد می کنند. قیمت قطعات لیفتراک در هر فروشگاهی متفاوت می باشد و این امر باعث سردرگمی مصرف کنندگان قطعات لیفتراک کوماتسو می گردد. در هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو خود گول قیمت های پایین برخی از فروشنگان لوازم یدکی لیفتراک را نخورید و در ابتدا تحقیقات کافی انجام دهید.

معرفی برخی از مهم ترین قطعات لیفتراک

  برگزاري چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی

بازرسی‌های منظم تعمیر و نگهداری مناسب شما، باید هر گونه مشکل یا علائم غیرعادی سیستم را تشخیص دهد، بنابراین می‌دانید که چه زمانی باید قطعات سیستم خنک‌کننده لیفتراک را تعویض کنید. آرمان یدک تامین کننده حرفه‌ای فیلتر لیفتراک و قطعات خنک کننده‌ای است که در صورت بروز مشکل به آن نیاز دارید. لیفتراک های برقی معمولاً از چرخ و رینگ و لاستیک لیفتراک توپر استفاده می کنند.

قطعات سیستم خنک کننده دیجی فورک لیفت | توکو لیفتراک

LPS (ایمنی پروپان مایع) برای پروپان مایع شده یا GS / LPS برای بنزین سوخت دوگانه / کپسول پروپانال مایع. شروع جنگ جهانی دوم ، مانند جنگ جهانی اول قبل ، استفاده از کامیون های لیفتراک را در تلاش جنگ بیشتر کرد. [6] پس از جنگ ، روشهای کارآمدتری برای ذخیره محصولات در انبارها به کار گرفته شد.

قطعات یدکی لیفتراک دیزلی کوماتسو

خنک کننده مورد استفاده در بسیاری از موتورهای با قطعات لیفتراک کوماتسو مایع خنک شده باید بطور دوره ای تجدید شود و در دمای معمولی یخ می زند و در نتیجه انبساط باعث آسیب دائمی موتور می شود. موتورهای خنک کننده هوا نیازی به سرویس مایع خنک کننده ندارند و از انجماد ، دو مزیت متضرر ندارند و از مزایای متداول موتورهای خنک کننده هوا نیستند. با این حال ، مایع خنک کننده بر اساس پروپیلن گلیکول مایع تا 55 درجه سانتی گراد ، سردتر از بسیاری از موتورها است. در هنگام تبلور ، اندکی کوچک می شود ، بنابراین از آسیب جلوگیری می شود.

  • ملاحظات شامل نوع لیفتراک ، ظرفیت ، نوع کالسکه و تعداد کارکردهای هیدرولیک (که ویژگیهای پیوست را تأمین می کند) است.
  • سیالات مصنوعی نیز بیشتر در سیستم های دما بالا و فشار بالا بکار می روند.
  • جنبه مهم عملکرد لیفتراک این است که باید دارای فرمان چرخ عقب باشد.
  • در هنگام فرمان ، از آنجا که هیچ عمل کاستور وجود ندارد ، برای حفظ یک دور ثابت از چرخش ، نیازی به اعمال نیروی فرمان نیست.
  • به معنای واقعی کلمه ممکن است به همان اندازه که موتور از لحاظ جسمی قبل از جدا شدن از بدن خود ایستاده باشد ، نیرو بگیرد.
  برگزیدگان جشنواره ایده پردازی و طراحی رسانه های فرهنگی ورزشی دانشگاه فرهنگیان