قیمت و خرید درب عقب چپ لیفان X60 کلاب یدک

قیمت و خرید درب عقب چپ لیفان X60 کلاب یدک در سایت یدکی مارکت می توانید انواع قطعات خودروهای ایرانی و خارجی را با اطمینان خاطر خرید کرده و با ضمانت معتبر درب منزل دریافت نمایید. فروشگاه سون اسلامی با بیش از 20 سال سابقه در ضمینه تامین و توزیع قطعات یدکی خودرو در تهران و تمام نقاط کشور و با پایبندی به اصول و اهداف کلیدی خود یعنی کیفیت کالا-اصالت کالا-قیمت مناسب و سهولت و سرعت ارائه قطعات فعالیت نموده است. فروشگاه سون یکی ازپرفروش ترین و پربازدید ترین سایت های تجاری کشوردرحوضه تخصصی فروش لوازم و قطعات یدکی خودرو میباشد. که با ارائه قیمت های منصفانه و بدون واسطه امکان خریدرابادسترسی آسان و ازطریق تماس تلفنی-حضوری و آنلاین برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است. شماعزیزان بامشاهده جزعیات کالا و توضیحات درمورد کالا و امکان مقایسه قیمت و حق انتخاب میتوانید بدون صرف زمان و پرداخت هزینه های جانبی و سفرهای شهری و عوارض احتمالی و آزادی عمل و آرامش خیال اقدام به خرید کالای مورد نظر خود بفرمایید.

مکس خودرو

ولی نکته مهم این است که جنس بیرونی درب عقب لیفان از جنس فلزات و آلیاژهایی با کیفیت بالا تهیه شده است. پوشش خارجی درب طوری طراحی شده است تا در برابر پوسیدگی و اشعه uv مقاوم باشد. در حالتی که شدت تصادف و خسارت وارد شده به اتومبیل بسیار بالا باشد، ممکن است با صافکاری و رگلاژ شدن درب خودرو به حالت اولیه بازنگردد. در این صورت شما می‌توانید برای خرید درب عقب شرکتی با رنگ‌های سفارشی و یا به صورت خام و بدون رنگ اقدام کنید.

بوش طبق کوچک لیفان ایکس۶۰ و ۶۲۰

این درب از متریال با کیفیت و درجه یکی تهیه شده است و تاثیر بسیار زیادی در ظاهر بیرونی خودرو شما دارد. طراحی آیرودینامیک این قطعه باعث می‌شود تا مصرف خودروی شما کنترل شود. در صورت وقوع خسارات و تصادفات شدید، بهتر است حتما قطعات اصلی و شرکتی را خریداری کنید، زیرا قطعاتی که از برندهای متفرقه در بازار موجود هستند، ممکن است بر روی خودروی شما سوار نشوند و ظاهری نامناسب به خودروی شما بدهند. این پمپ‌ها به علت خرابی موتور الکتریکی و یا مشکلات در سیم‌کشی خودرو دچار مشکل می‌شوند که با این اتفاق سیستم قفل مرکزی خودرو دچار اختلال خواهد شد و باید سریعا مورد بررسی قرار گرفته و در صورت خرابی تعویض گردند. برای اطلاع از قیمت روز محصولات آژیراک یدک از طریق واتس اپ ویا شماره تماس ارتباط برقرار نمایید.

  آغاز برگزاری سه آزمون استخدامی

میل لنگ لیفان X60

قطعه پمپ قفل بر روی درب جلو ليفان نصب می شود و وظیفه باز و بسته کردن درب‌ها بصورت الکتریکی را برعهده دارد. تمام حقوق محتوا و ظاهر وب سایت متعلق به فروشکاه آژیراک یدک می باشد،هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت. جهت عدم خطا در ثبت سفارش قابل ذکر است سمت چپ سمت راننده و سمت راست سمت شاگرد (کمک راننده) می باشد. در انتها ما این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهیم که تمامی کالاها و تمامی سفارشات را با سرعت بالا پردازش و به دست مشتریان عزیز خود برسانیم. تمامی کالاها و خدمات ماشین نو دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

توجه کنید که این قطعه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری خودرو شما دارد، بنابراین هر چه زودتر درب اتومبیل را تعویض کنید. فروشگاه اینترنتی مکس خودرو با هدف تامین قطعات با کیفیت خودروهای چینی و ایرانی و قیمت رقابتی ایجاد شده است که برای تحقق این هدف از تجربه ۱۰ ساله فروش و تامین قطعات یدکی بصورت حضوری بهره گرفته شده است. درب صندوق عقب لیفان X60 اصلیقطعه‌ای بسیار مهم از قطعات اصلی بدنه خودرو لیفان می‌باشد و این امکان را ایجاد می‌کند تا افراد بتوانند به محتویات درون صندوق عقب خودرو دسترسی پیدا کنند. فروشگاه اینترنتی کلاب یدکبا هدف فروش آنلاین لوازم خودرو و با پشتوانه بیش از ده سال تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو ، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم می نماید. درب عقب لیفان X60 در انواع وارداتی و شرکتی موجود و قابل انتخاب میباشد.

  زنان دو برابر مردان دچار افسردگی می‌شوند
قطعات مصرفی خودرو که مهم‌ترین بخش از اصول نگهداری خودرو محسوب می‌شوند؛ مانند روغن موتور، روغن گیربکس، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، صافی بنزین، لنت خودرو، دیسک و صفحه کلاچ و … که همواره جزو پر مصرف‌ترین و کالاهای پر اهمیت خودروبه شمار می‌آیند زیرا در صورت عدم تعویض به موقع این نوع لوازم خسارت‌های بسیار زیادی به سایر بخش‌های خودرو وارد خواهد شد. در دسته‌بندی جلوبندی خودرو قطعاتی همچون جعبه فرمان، سیبک، پلوس، میل تعادل، میل موجگیر، قطعات سیستم تعلیق، کمک فنر و … استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کارما یدک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. ما با تیمی با انگیزه، جوان و متخصص به دنبال ایجاد زیرساخت هایی هستیم که مشتریان ایرانی در سراسر کشور بتوانند به راحتی، قطعه اصلی خودرو مورد نظر خود را با بهترین قیمت و با خدمات و پشتیبانی متمایز خرید کنند.

اگر این محصول را قبلا از خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول به اطلاعات بیشتر نگاه کنید ثبت خواهد شد. با توجه به نوسانات نرخ ارز برای استعلام قیمت با شماره های زیر صفحه تماس بگیرید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • قطعات مصرفی خودرو که مهم‌ترین بخش از اصول نگهداری خودرو محسوب می‌شوند؛ مانند روغن موتور، روغن گیربکس، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، صافی بنزین، لنت خودرو، دیسک و صفحه کلاچ و …
  • افراد به وسیله باز و بسته کردن درب خودرو می‌توانند در داخل کابین و اتاق خودرو بنشینند.
  • توجه کنید که این قطعه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری خودرو شما دارد، بنابراین هر چه زودتر درب اتومبیل را تعویض کنید.
  • همچنین استفاده از ریموت کنترل برای قفل کردن درب‌های خودرو نیز با استفاده از همین پمپ‌ها انجام می‌شود.
  • در صورت وقوع خسارات و تصادفات شدید، بهتر است حتما قطعات اصلی و شرکتی را خریداری کنید، زیرا قطعاتی که از برندهای متفرقه در بازار موجود هستند، ممکن است بر روی خودروی شما سوار نشوند و ظاهری نامناسب به خودروی شما بدهند.
  • که با ارائه قیمت های منصفانه و بدون واسطه امکان خریدرابادسترسی آسان و ازطریق تماس تلفنی-حضوری و آنلاین برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است.
  اساتید مهم‌ترین رکن مسئولیت اجتماعی دانشگاه

از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید. در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید. در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت حسیب پرداز خاورمیانه بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می‌باشد.