مطالعه بیشتر: گوگل سرچ کنسول چیست؟

برعکس، یک سایت بدون داشتن سئو مناسب هیچگاه نمایش داده نمیشود. باید این را گفت که تنها داشتن یک سایت مهم نیست، بلکه سایتی سود می کند که در رتبه بندیهای بالای موتور جستجو باشد. محتوای تکراری: داشتن محتوای تکراری در سایت میتواند به رتبه شما آسیب برساند. در حالت عادی نتیجه یک محتوا شامل لینک عنوان و توضیح مختصر متا در زیر لینک است؛ اما وقتی محتوای شما مانند ویدیوها، تصاویر و مقالات شما توسط کدهای Schema نشانهگذاری شوند، گوگل آنها را درک میکند و هر کدام از محتوای شما را در جایگاه مناسبی میان نتایج قرار میدهد. یعنی احتمال رتبه گرفتن وبسایتی که تمامی رسانههای معتبر در حال توضیح و معرفی خدمات او هستند، بیشتر از وبسایتی است که شاید مدتهاست در حال انتشار محتوای بسیار خوبی است اما کسی در مورد خدمات و محصولات آن صحبت نمیکند. برای سئو کلاه سفید باید کمی صبور باشید، از محتوای ناب و با کیفیت استفاده کنید و منابع معتبر و لینک های واقعی بسازید . بنابراین همانطور که یک استراتژی ساخت لینک رو ایجاد میکنین، بک لینک های با کیفیت از سایت های معتبر تمرکز کنین و سعی کنین کلمه لینک داده شده و محتوی مرتبط باشند. بنابراین یک متخصص سئو میتواند در یکی از این صنعتها تمرکز کند.

علاوه بر اطلاعات قرار گرفته در فوتر سایت پیشنهاد میشود سایت شما حتما دارای صفحه تماس با ما باشد که در آن کلیه اطلاعات تماس و موقعیت دقیق شما بر روی نقشه مشخص شده باشد. برای مثال خرید بک لینک یکی از روشهای سئو کلاه سیاه است که گوگل شدیدا با آن برخورد میکند. از دید اهمیتی که برای موتورهای جستجو دارند، بک لینک ها به افزایش اعتبار و ارزش صفحه (یعنی قدرت) کمک می کنند.در گذشته تعداد بک لینک نشان دهنده قدرت یک صفحه وب بود. همچنین یک چک لیست سئو سایت آماده کرده ایم که به بهینه سازی سئو سایت شما کمک می کند. در ادامهی موضوعِ بهینه نگهداشتن تصاویر برای سئو، در این مقاله به معرفی و شرح انواع فرمت تصویر و کاربرد صحیح آنها میپردازیم. در قسمت قبلی که مربوط به فشرده کردن کدهای سایت بود، افزونهای را برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس به شما معرفی کردیم که میتوانید با استفاده از آن کدهای قالب سایت خود را فشرده کنید. مثلاً اگر مقاله شما راجع به سئو داخلی باشد و قبلاً یک مقاله راجع به سئو خارجی داشته باشید، لینک دادن به آن کار بسیار خوب و مفیدی است. شاید این مقاله نیز برای شما مفید باشد.

شاید این روز ها کمتر کسی باشد که نام سئو را نشنیده باشد و از اهمیت آن در دنیای دیجیتال و کسب و کارهای مجازی اطلاعی نداشته باشد. Google از کمیت و کیفیت پیوندهای سایت شما برای تعیین اعتبار آن استفاده میکند، که بر رتبهبندی نتایج جستجو تأثیر میگذارد. متاسفانه بسیاری از افراد بر این باورند که محتوا فقط انتشار مقاله در بخش مجله / وبلاگ وبسایت است! سر در گمی زمانی پیش می آید که افراد گوناگون، خواه سئوکارها باشند یا توسعه دهندگان یا حتی خود گوگلی ها، می گویند Googlebot (خزنده) اما در واقع منظور آنها Caffeine (ایندکس کننده) است. بنابراین شرکت Netscape از یکی از کارمندانش به نام برندن آیک (Brendan Eich) خواست تا زبان جدیدی را برای این منظور برای مرورگر این شرکت توسعه دهد.

یکی از کارهایی که در شرکت های طراحی سایت برای سئو سایت انجام می دهند بررسی سرعت لود سایت می باشد . سئو تکنیکال و یا سئو فنی به معنای تمامی اقداماتی است روی قسمت های کد نویسی و بخش بندی های صفحات سایت انجام میپذیرد که به موتور های جستجو کمک می کند تا سایت را راحت تر بررسی کنند و در تمامی صحفات را خزش یا کراول و سپس ایندکس کنند. Self-created links یا لینکهایی خودساخته: منظور لینکهایی است که ما به صورت دستی در قسمت نظرات وبلاگها و فرومها یا انجمنها میسازیم. هنگامی که آنها موافقت کردند و نظرات خود را در مورد سایت شما به اشتراک گذاشتند، می توانید آن نظر را در وب سایت خود به عنوان یک نقل قول برجسته کنید. حالا باید برای یوزر تولید محتوا کنید و جواب سوالات کاربران را بدهید تا گوگل صفحات شما را ارزشمند بداند و به آن رتبه ی خوبی بدهد. بازدید هایی که از طریق گوگل و سایر موتور های جستجو به دست می آیند، شاید در ابتدا برای شما هزینه بر باشند اما در طولانی مدت هزینه های شما را با سود بالایی جبران خواهند کرد .

اما شاید بروزرسانی لیست قیمت محصولات، نوعی ایجاد تازگی (Freshness) محتوا باشد. هرچند که طبیعتا استفاده از متخصص سئو برای این کار باعث میشود که کار با کیفیت تر و در زمان کمتری انجام شود، اما اگر خودمان بعد از یادگیری سئو آن را انجام دهیم زمان بیشتر میبرد ولی هزینه کمتری برایمان خواهد داشت. توضیحات متا برای توضیح صفحات وب و شرح کوتاهی از آن در نتایج جستجو بکار می رود. سلام استادبا توجه به اینکه بسیار عالی توضیح میدین ساده و روان توضیحات رو می فرمایید و همونطور که یکی دیگه از دوستان در کامنت ها فرمودند برای کسایی که از پایه میخوان بگیرن به جرات میشه گفت یکی از بهترین و کاملترین دوره ها است در صورت امکان لطفا در انتهای همین دوره مباحث Ajax و Json رو آموزش بدین. در انتهای هر صفحه تنظیمات یوآست قرار گرفته شده که شما میتوانید از قسمت «پیشرفته» وارد نشانی قانونی canonical شوید. محصولات این فروشگاه اینترنتی باید فقط با آدرس صفحه اول در گوگل ایندکس شوند، در نتیجه برای همه صفحات ( حتی صفحه اصلی ) متا تگ Canonical را به این چنین شکل تعریف میکنیم : ( ) توجه داشته باشید که این تگ در قسمت head کدهای html هر ۴ صفحه قرار میگیرد.

همیشه در همه دوره های سئو هم گفته ام که لینک داخلی در سئو سایت تاثیر بسیار بسیار زیادی دارد، بیشتر از چیزی که تصور کنید. سئو همیشه برای رتبه سایت کاربرد ندارد بلکه برای بهبود کاربرد پذیری سایت و استفاده از استراتژی های مناسب نیز کاربردی می باشد. به این ترتیب شما نهتنها از کاربران جستجو وب بلکه از میان کاربرانی که از جستجوی تصاویر استفاده میکنند نیز میتوانید بازدیدکننده بگیرید و تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید. 2 شرایط را در نظر بگیرید. علاوه بر این، به استفاده ترکیبی از روشهای سئو کلاه سیاه و کلاه سفید در بالا بردن سئو سایت نیز سئو کلاه خاکستری گفته میشود.

  بررسی کامل کتابهای پایه دهم تا دوازدهم

بر اساس آمارها، موتورهای جستجو به خودی خود میتوانند عامل موفقیت یک سایت باشند. سرعت بخشیدن به سایت: Google از سرعت صفحه به عنوان عامل رتبهبندی استفاده میکند. ایجاد یک ساختار قابل پیگیری و متصل به سرعت ایندکس صفحات شما و بهینه سازی بودجه خزش شما کمک خواهد کرد. بعد از این که در مورد محتوا و معماری سایت خودتان مطمئن شدید بهتره در مورد نمایش سایتتان در موبایل و بهینه بودن آن اطمینان حاصل کنید. با مطالعه محتوای تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت به اهمیت آن بیشتر پی خواهید برد. بهتر است تا همین حالا صفحات آخر گوگل را بررسی کنید تا به این موضوع پی ببرید.

ما قبلا درباره اهمیت سئو برای سایت صحبت کردیم، در این مقاله از کیسان قصد داریم انواع سئو را مورد بررسی قرار دهیم. پس منطقی است که ابتدا وبسایت را از نظر فنی و زیرساختی به شرایط لازم برسانیم و سپس دیگر اقدامات را انجام دهیم. اگر بازدیدکنندگان غالباً اندکی پس از ورود از سایت شما خارج شوند، ممکن است رتبهبندی شما آسیب ببیند. اما اگر از سئو کلاه سفید و تکنیک های تایید شده استفاده کنید با اندکی اختلاف زمان با روش قبلی می توانید رتبه خوبی را به دست آورید و با پیگیری و تلاش بیشتر این رتبه را حفظ کنید . کلمه ی فریلنسر امروزه نیز معنای خود را حفظ کرده و یک فریلنسر دقیقا نقش شوالیه را در قرون وسطی بازی می کند و با هر فرمانروایی که امروزه به کارفرما تبدیل شده اند؛ به توافق برسد کار می کند، حتی ممکن است اینکار را همزمان با چندکارفرما انجام دهد.

در همین راستا ” Save for Web ” به عنوان یکی از گزینه های ذخیره سازی تصویر درAdobe Photoshop با قابلیت کمینه کردن اندازه در عین حفظ کیفیت می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به نرم های بسیار تخصصی دسترسی نداشته و یا از کار کردن در محیط های نرم افزاری پیچیده گریزانند . از دید گوگل بک لینک های با کیفیت می توانند دلیلی برای رتبه بهتر یک سایت در نتایج جستجو باشد. بک لینکها همچنین به Google کمک میکنند تا صفحات موجود در سایت شما را پیدا کند. بک لینکها پیوندهای سایت شما از وبسایتهای دیگر هستند. اگر موتورهای جستجو قادر به خزیدن و دنبال کردن لینکها به صفحات کلیدی شما نباشند، ممکن است صفحات شما لینکهای داخلی ارزشمندی را که به آنها اشاره میکنند از دست بدهند. حال بسیاری افراد با درج لینکهای رایگان در سایتها و تبادل لینک و امور مشابه اقدام به ساخت بکلینکهای مصنوعی میکنند.

اما حال قصد داریم تمامی قسمتهای سئو را به طور کامل شرح دهیم. در ادامه همراه ما باشید تا به این سوالها پاسخ دهیم… استفاده از طراحی ریسپانسیو: طراحی ریسپانسیو، سایت شما را قادر میسازد تا در دستگاههای تلفن همراه به درستی نمایش داده شود تا بتواند آن را در دستگاههای مختلف تنظیم کند. محتوایی تولید میکنید که هدف آن رفع نیاز کاربر باشد. سادهسازی پیمایش سایت برای کاربر پسندتر بودن آن. به همین دلیل برای جلوگیری از پنالتی شدن سایتتان به دست رقبای بی ملاحظه ، بر شماست که روش های اعمال سئوی منفی را آموخته و با کسب آمادگی و شناخت روش های مقابله با آن ها در دامشان نیافتید . اگر باور دارید که میتوانید توجه جست و جو کنندگان را با نوع دیگری از قالب، ماهیت و مقصود محتوا جلب کنید، نترسید؛ بر باور خود پایدار بمانید و آن را امتحان کنید. از تجربه ما، بسیاری از افراد هنگام استفاده از تصاویر در محتوای خود بهینه سازی سئو تصاویر را انجام نمی دهند و این یک اشتباه سئو است که باید از آن جلوگیری شود. در واقع تکنیک های سئو به شما کمک می کنند تا با بهینه سازی وب سایت خود رتبه سایتتان را با کلمات کلیدی مورد نظر، در موتور های جستجو کاهش دهید و در صفحات اول نمایش داده شوید.

در واقع سئو روشی است برای بهینهسازی و رشد یک سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو. با توجه به بازار رقابتی کسب و کار های آنلاین و فروشگاه های اینترنتی، کاملا واضح است که برای رشد و دستیابی به اهداف فروش و یا برندینگ هر سایت یا فروشگاه آنلاین نیاز به بهینه سازی در موتور های جستجو وجود دارد. یکی از بازوهای قدرت و رشد یک کسب و کار اینترنتی، سئو است! انجام تاکتیکهای سئو کلاه سیاه ممکن است که باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود ولی میتواند منجر به پرداخت جریمه یا حذف کامل از فهرست پایگاه داده موتور جستجو شود. در این روش SEO، کارشناسان بهینه سازی از روش های استاندارد و پایه سئو استفاده میکنند که منجر به افزایش رتبه سایت در دراز مدت میشود. و منجر به گرفتن امتیاز منفی از گوگل شوید. هر سایتی که داشته باشید، قرار گرفتن در نتایج اول موتورهای جستجو، به گسترش کسب و کار شما کمک بسیاری میکند. گفته های بسیاری درباره ی عملکرد وب و تصاویر وجود دارد. در حال حاضر شبکه های اجتماعی مانند لینکدین و تلگرام، از این تگ پشتیبانی کرده و هنگام نمایش به اشتراک گذاری لینک، در صورتی که این تگ در صفحه وجود داشته باشد، توضیحات متا نمایش داده میشود.

موضوع محتوای تکراری می تواند بسیار پیچیده باشد اما در این مقاله چند نگته مهم را بیان می کنیم که باید هنگام استفاده از تگ کنونیکال به آن ها توجه کنید. وردپرس در این کار به شما کمک کرده و بعد از آپلود هر عکس، آن را با سایز های مختلفی ذخیره می کند. سئو میشه گفت یکی از رایگان ترین، ارزان ترین و بهترین روش های افزایش ترافیک سایت هست اما باید همیشه این رو توی ذهن خودتون داشته باشید که این روش بسیار زمان بر بوده و اگه قصد دارید از سئو استفاده بکنید باید صبوری زیادی داشته باشید. یکی از آسان ترین روش ها برای کسب اطلاعات مرتبط با سئو یک صفحه، بدون وجود یک رابط کاربری پیچیده است.

به این ترتیبت، وقتی کاربری قصد بازدید از سایتتان را داشته باشد، میتواند به نزدیکترین سرور موجود متصل شود. و یک صفحه سریعتر، تجربه کاربری بهتری را ارائه میدهد. را تعریف نموده و در واقع یک صفحه را به عنوان شاخص به گوگل معرفی کرد. سئو در واقع مجموعه تلاشی است که شما برای رسیدن به ابتدای لیست گوگل انجام میدهید. اگر ساکن مشهد هستید و به دنبال آموزش سئو در مشهد توسط یک شخص با تجربه هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به سایت واضح مراجعه کنید. بنابراین این اختلاف نظرها زندگی را برای سازندگان ابزارهای تحقیق در زمینه کلمههای کلیدی سختتر از حالت معمول کرده است.

  وعده ۳۰ میلیارد دلاری ژاپن برای کمک به آفریقا

برای اندازهگیری سرعت صفحه ابزارهای زیر قابل استفاده هستند. با حذف کدهای اضافی بهینهسازی تصاویر، فعالسازی حافظه کش مرورگر، فعالسازی gzip میتوانید سرعت بارگذاری سایت را کم کنید. بهبود سرعت صفحه ممکن است شامل تکنیکهایی مانند پاک کردن کد، فشردهسازی تصاویر و استفاده از حافظه پنهان مرورگر باشد.سئو چیست؟ ایجاد یک نقشه سایت XML: یک نقشه سایت XML به موتورهای جستجو کمک میکند تا سایت شما را با سرعت بیشتری بخزند و نمایههای دقیق سایت شما را ایجاد کنند.سئو چیست؟ اگر از افزونه AIOSEO استفاده کنید، نقشه سایت XML به صورت خودکار برای شما ساخته میشوند. چرا که تنظیمات این دو به صورت خودکار با یکدیگر سازگاری پیدا میکنند. در پایان توجه داشته باشید که با توجه به سیاستهای جدید گوگل بدون استفاده از توضیحات متا هم امکان موفقیت دارید ولی با استفاده درست از آن شانس بیشتری برای کسب ورودی از گوگل و بهبود سئو سایت خواهید داشت. به همین دلیل گفته می شود که سئو نمی تواند کنترل کاملی را بر روی گوگل و الگوریتم های آن در اختیار داشته باشد. اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم، AIOSEO تمام بهینهسازیهای فنی سئو را برای سایت مبتنی بر وردپرس شما انجام میدهد.

تصور کنید خودتان میخواهید خرید اینترنتی انجام دهید و تمام سایتهای صفحه اول گوگل، شرایط بهترین سئو کار اصفهان مشابهی دارند. با تعدد سایتهای گوناگون جستجوگرهایی مانند گوگل، بینگ و یاهو به یکی از مهمترین ابزارهای هدایتی برای کاربران تبدیل شدهاند. چرا شما از ابزارهای سئو و استراتژی های متنوع سئو برای تقویت وبسایت و برند خودتان استفاده نکنید؟ ابزارهای آنالیز سئو سایت چیست؟ برترین سایت های آنالیز سئو کدامند؟ حداقل کسانی که در حوزه آی تی مشغول به کارند و در رشته های کامپیوتری تحصیل کردند، حتما با این ترفند معروف و پر کاربرد آشنا هستند. لطفا فقط عزیزانی پیام بدهند که قصد خرید حداقل سه ماهه را دارند چون شدیدا سرمان شلوغ است. در این بلوک یادگیری قصد داریم با مفاهیم سئو آشنا شویم و پس از اینکه دانستیم سئو چیست، اصول سئو کردن سایت و کارهایی که برای سئو کردن سایت لازم است صورت گیرد را بشناسیم. پس با استفاده از تکنیک های سئو می توانید مخاطبین بیشتری را به دست آورید. قرار دادن این تگ برای جدا کردن لینک از دیگر المان های صفحه ضروری است. همچنین این اصل مهم رو فراموش نکنید: تولید محتوا برای صفحه محصول باید تبدیل به مشتری بشه. منطقی است که کاربران، بدون دیدن مشخصات فنی، تصاویر محصول و توضیحات تکمیلی، اقدام به خرید آن لپتاپ نکنند!

سئو فنی نوع دیگری از سئو است که هر وبسایتی به آن نیاز دارد. نکته: در این نوع از سئو باید سایت خود را به موتورهای جستجوی گوگل معرفی کنید. حال در ادامه به معرفی کامل سئو میپردازیم. با این حال ، تجربه نشان می دهد که هنوز مشکلات زیادی در مورد صفحات این زبان برنامه نویسی وجود دارد. وجود نقشه سایت بسیار مهم میباشد نقشه سایت را باید داخل Robots.txt قرارداد و همچنین سایت مپ باید در گوگل وب مستر ثبت شود. در واقع کاربران از طریق این جستجوگرها به سایت و مطلب مورد نظر خود میرسند. در واقع سئو داخلی شامل بهینه سازی محتوای سایت و کد های HTML می باشد. تکنیک ها و روش های مختلفی برای بهینه سازی سایت ها وجود دارند. با وجود پیشرفتهای روزافزون و همچنین هوشمندتر شدن موتورهای جستجو، این ابزارها کماکان به کمک احتیاج دارند تا بتوانند نتایج جستجوی مطلوبتر و درستتری به کاربران ارائه دهند. آموزشهای حضوری معمولاً به دلیل ارتباط نزدیک با مدرس بازخورد بهتری دارند و آموزش مجازی سئو نیز از نظر زمان کلاسها انعطاف بیشتری دارد.

زیرا با این کار افرادی را که مطالب را به دلیل قدیمی بودن نمیخوانند، از دست نمیدهید. نام نویسنده و انتشار دهنده سایت میتواند، در تعیین ارتباط صفحات با شبکه های اجتماعی کمک کند. اگر از سئوی خوب و با کیفیتی استفاده کنید، احتمال اینکه کاربرانتان صفحات وب سایت شما را در شبکه های اجتماعی هم به اشتراک بگذارند بیشتر می شود. ارائه یک 301 به مرورگرها و ربات های موتور جستجو نشان می دهد که صفحه به طور دائم منتقل شده است. با وجود رقابت بسیار شدید برای افزایش رتبه سایت ها با ترفند های مختلف، همچنان استفاده از سئو کلاه سفید بهترین گزینه برای بهبود رتبه سایت و افزایش بازدید و در نتیجه فروش بیشتر می باشد.

به عبارت دیگر ، هیچ راهی برای پرداخت به گوگل یا سایر موتورهای جستجو برای خرید رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی طبیعی وجود ندارد. در حین نوشتن مطلب به سایر صفحات در جای مناسب ارجاع دهید. حتی با دانشی اندک نیز میتوان با سئو مناسب پیشرفتهای بزرگی را در سایت ایجاد کرد. این مسئله کمک بزرگی برای کسب و کار های کوچک و استارتاپ ها می باشد تا با قدرت وارد بازار شوند و نام خود را سر زبان ها بیاندازند و برند خود را بسازند. اگر نمیدانید تبلیغات سئو چیست باید به زبان ساده بگوییم که تبلیغات سئو یا گوگل ادز قابلیت گوگل است که هر سایتی میتواند در ازای پرداخت هزینه تعیین شده سایتش را در صفحات برتر تبلیغ کند. برای آشنایی با زبان اسکیما و نحوه صحیح استفاده از آن میتوانید به کارگاه سئو تکنیکال آکادمی وبسیما مراجعه کنید. پس قرار دادن آن امکانات، صندلی و … اما سؤالی که پس از آن برای افراد به وجود آمد چه چیزی موجب کلیک افراد بر روی صفحه وبسایت ما می شود؟ طبق این الگوریتم، گوگل زمان سپری شده در وب سایت ها را بررسی می کند و اگر کاربران زمان زیادی را در سایتی صرف کرده باشند، پس احتمالا محتوای آن پاسخ گوی نیاز هایشان بوده و در نتیجه به تدریج جایگاه سایت در گوگل بهبود می یابد.

  نارضایتی از نخست وزیر ژاپن افزایش یافت

نکته: اکثر افراد بعد از سرچ کلمات مورد نظر، تنها صفحات اول و سایت برتر براثر رتبهبندی را مورد بررسی قرار میدهند. لابته سایت های دیگری نیز هستند که خدمات سئو آف پیج به کاربران خود ارائه میدهند اما خدماتی که این سایت ها ارائه میدهند ارزش بالاتری دارد و برای آنالیز مناسب ترند. همه از نکات یک آف پیج موفق است ! یعنی بنر هایی که در همه صفحات سایت تکرار میشود. حالا تصور کنید این پیوندهای صفحات، وابسته به رفتار کاربر بشوند یعنی بر روی آن ها کدنویسی جاوا اسکریپت نوشته شود! این روش پایه تمام تلاشهای بهینهسازی است زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی آن دارید.

بهترین روش ها برای نوشتن متا دیسکریپشن چه هستند؟ پس اگر رتبه خوبی داشته باشید شانس بیشتری برای بازدید سایت شما وجود دارد . مطالب مشابه: فرض کنید شما یک فروشگاه با محصولات بسیار مشابه دارید اما ممکن است تفاوت های جزئی بین آنها وجود داشته باشد. ارتباط اصلی بین کاربر و گوگل در سرچ کردن کلمات از طرف کاربر است. توصیه می شود نامک را بسیار کوتاه و شامل عبارت کلیدی صفحه انتخاب کنید و بین کلمات از “-” استفاده کنید. این استراتژی توصیه نمیشود، زیرا موتورهای جستجو ممکن است آن را ناخواسته تلقی کنند. سئو یک مبحث تخصصی است که فرآیندها و تکنیکهای آن به یک حجم مشخص محدود نشده و دائما در حال توسعه است؛ بنابراین مشاور باید دائما در حال تحقیق و یادگیری مهارتهای سئو باشد تا بتواند خود را با تغییرات گوگل همگام سازد. بر خلاف روش سئو درون صفحه که توسعه وبسایت با کنترل مستقیم بالایی انجام میشد، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وبسایت شما انجام میشود؛ این شامل تمام چیزهایی است که میتواند در به دست آوردن رتبهبندی بالای سایت شما کمک کند.

اینکه چگونه کلمات کلیدی در بهینه سازی مورد استفاده قرار میگیرند و اصلاحا سئو بهتری پیدا میکنند، نیازمند زمان است. شاید خود متخصصین سئو این مطلب را ندانند اما طیف وسیعی از افرادی که به طور حرفهای در حوزه سئو سایت فعالیت میکنند، در واقع از روش کلاه خاکستری استفاده میکنند. در اصطلاحات فنی این حوزه، سئو کلاه سفید به مجموعه تکنیکها، روشها و استراتژیهای که از قوانین و راهنماییهای موتورهای جستجو تبعیت میکنند، اشاره دارد. بنابراین، تبدیل شدن ناخواسته سئو کلاه سفید به سئو کلاه خاکستری تا حدی قابل توجیه خواهد بود. تکنیک های کلاه سفید بهترین و مناسب ترین راه برای دستیابی به سئو سایت هستند و هرچند که شما را یک شبه به نتیجه نمی رسانند، ولی می توانند نتایج مطمئن و ماندگاری داشته باشند.

SEO ( Search Engine Optimization ) یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین روش های افزایش کاربران سایت برای فروش و کسب درآمد های اینترنتی و فضای مجازی است. امروزه این موتورها اساسیترین روش برای بررسی و آدرسدهی درست محتوای هر سایت به کاربران به شمار میروند. ”canonical” و یا سرصفحه HTTP بررسی کنید. که با توجه به جایگاه هر وب سایتی باید از مناسب ترین روش استفاده کنید. محتوا یکی از مهم ترین و ارزشمند ترین بخش های سایت شما است. مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. بعدازاین فرایند شما با اعمالی مانند ایمیل مارکتینگ و خلاقیت، مشتریان خود را به یک وفادار تبدیل میکنید. ایجاد محتوایی که مورد علاقه مشتریان شما باشد و شامل کلمات کلیدی مرتبط باشد. حال در همین بخش عوامل و تنظیمات متعددی، مانند کاربرد کلمات کلیدی و میزان لینکدهی دیگر سایتها، تاثیرگذار هستند؛ تا جایی که سئو به تنهایی میتواند عاملی موثر برای موتورهای جستجو باشد. به همین دلیل سئو به عنوان یکی از روشهای تبلیغاتی و جذب مخاطب رایگان و البته تاثیرگذار محسوب میشود. به این دلیل که خزنده ها و ربات های آنالیز هر لحظه ای که وبسایت را بررسی میکنند کلمات بیشتری را می یابند.

به طور مثال اگر کاربران بر روی نتایجی که گوگل به صورت پیشنهادی ارائه می دهد کلیک کنند حتی در صورتی که سایت رتبه خوبی هم نداشته باشد به دلیل بررسی رفتار کاربران و تعداد بالای تقاضا رتبه سایت کاهش پیدا می کند و جایگاه وب سایت در موتور های جستجو بهبود می یابد . علاوه بر سئو داخلی، سایت شما به سئو خارج از صفحه نیز نیاز دارد. مرتبط میشود؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری میکنید مربوط به سئو درون صفحه میشود. فایل صوتی مقاله را در زیر میتوانید گوش کنید. پرمالینکها میبایست فایل htaccess. این منابع شامل تصاویر، CSS و فایل های جاوا اسکریپت است. با انتخاب پلن های گرانتر محدودیت های شما نیز افزایش خواهد یافت.

پیوندهای طبیعی: وقتی سایتهای دیگر محتوای شما را با سرچ پیدا کنند و به آن پیوند دهند، پیوندی طبیعی بدست میآورید. استفاده از یک هاست سریع، مساله مهمی است که باید برای آن هزینه کنید. به مجموعه خدماتی که باعث می شود که در داخل سایت شما انجام می پذیرد این سئو می تواند شامل اصول مختلفی از جمله لینک سازی استاندارد داخل سایت شما که باید قالب سایت و همچنین در داخل محتوا های شما انجام شود و همینطور استاندارد سازی محتوا ، زمان های بروز رسانی محتوای وب سایت شما و بسیاری از موارد دیگر می باشد که توسط کارشناسان سئو برای سایت شما انجام خواهد پذیرفت.

پس اگر یک قالب چندمنظوره با ویژگی ها و امکانات مختلف می خواهید و در حالی که به سئو سایت شما آسیبی وارد نشود قالب X گزینه مناسبی است. پس از بهینه سازی سایت و دستیابی به جایگاههای بهتر، بازدید کاربران از سایت شما بیشتر میشود؛ بنابراین سایت باید از همه نظر آماده باشد. اما آیا محتوا همه چیز است؟ ممکن است که با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه رتبه سایت در ابتدا پیشرفت و بهبود سریعی داشته باشد اما در نهایت گوگل ترفند های اجرایی که برای دور زدن آن استفاده شدند را کشف می کند و برای تنبیه آن ها، رتبه سایت را به شدت افزایش می دهد به صورتی که شاید حتی جزو 10 صفحه اول هم نباشد. Amp یکی از تکنولوژیهایی است که بهشدت روی سرعت بارگذاری سایت روی تلفنهای همراه اثر دارد و اگر دقت کرده باشید اکثر وبسایتهای خبری از آن استفاده میکنند.