معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن -ایران ارز دیجیتال

این صرافی از عوامل امنیتی دیگر مانند استراتژی چند امضا و HTTP برای حفاظت کامل از بودجه مشتریان و همچنین حفاظت از داده ها استفاده می کند. بلکه با چند سفارش مختلف وارد پوزیشن شوید. چند نوع پوزیشن گیری در بخش فیوچرز وجود دارد؟ در صورت باز کردن پوزیشن خود در حالت ایزوله و ناموفق بودن معامله، در نهایت همان صد تتری که در پوزیشن قرار دارد از دست می دهید. همانطور که دیدید ضریب X در جفت ارزها نشان دهنده ضریبی است که می توانید وام گیری را انجام دهید. لازم است تمام وامی که برای موجودی خود می توانید بگیرید را دریافت نکنید.

در نهایت یک سفارش ثبت می شود و براساس آن زمانیکه قیمت به 50,000 برسد، فروش انجام شده و پوزیشن بسته می شود. در مرحله بعدی یک کد به ایمیل شما ارسال خواهد شد و یک کد به اپلیکشین Google Athenticator نصب شده رو گوشی شما. انتخاب دوم ارسال تیکت و منتظر ماندن برای دریافت پاسخ از پلتفرم است. یک جفت ارز را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. درست مانند دنیای واقعی، زمین نیز یک کالای ارزشمند در متاورس نتورک Netvrk است. در حال حاضر که این مقاله نوشته می شود حجم معاملات روزانه این صرافی در بخش Spot Exchange یا همان صرافی نقدی و معاملات نقطه ای ، چیزی نزدیک به صد میلیون دلار آمریکا است. از این رو صرافی های خارجی معتبر نیز طبق قوانین بین الملل این اجازه را ندارند که به طور مستقیم خدمات رمزارزی خود را به مردم کشور ما ارائه کنند، البته این موضوع باعث نمیشود که نتوان از خدمات صرافی های خارجی استفاده کرد و خوشبختانه یا متاسفانه هموطنان ما همیشه راه هایی برای دور زدن تحریم ها پیدا میکنند و استفاده از خدمات صرافی های خارجی هم در این مورد نیز صدق میکند.

  مدرسه تابستانه علوم انسانی دوران دایر می‌شود
بر اساس بررسیهای انجام شده دربارهی صرافی کوینکس، این شرکت خدمات مشتریان را بصورت شبانه روزی از طریق ایمیل و سایر رسانههای دیجیتال ارائه میدهد. چون هدف این اشخاص بلند مدت است و در درازمدت قیمت ارز بالا خواهد رفت و از این طریق سودی عاید آنها خواهد شد. پس از وارد کردن کد تایید از طریق ایمیل، حساب معاملاتی اولیه آماده راه اندازی است. یکی از بسترهای بینالمللی و محبوب سالهای گذشته، صرافی کوینکس است. یکی از مواردی که لازم است رعایت کنید آنکه معاملات خود در مارجین را به صورت پله ای پیش ببرید به این معنا که در ثبت سفارش خود، تمام مبلغ وام دریافتی را به کار نگیرید. ثبت نام در این مجموعه کار بسیار آسانی است و پس از ایجاد حساب کاربری، افراد می توانند بلافاصله از خدمات پلتفرم استفاده کنند.

1. به صفحه Promotion بروید و درخواست خود برای شرکت در این طرح را ثبت کنید. اشخاصی که بخواهند برای اولین بار با در نظر گرفتن لوریج معامله کنند، پنجره اخطاری را مشاهده می کنند که با قبول ریسک این معاملات آن را تایید می نمایند. فرض کنید تمام دارایی خود را برای گرفتن وام به ودیعه بگذارید و میزان ریسک نمایش شده 160 درصد باشد. گرفتن پوزیشن در دو حالت ایزوله و کراس امکان پذیر است. با مشخص کردن میزان لوریج، بیشترین مقداری که می توان برای پوزیشن استفاده کرد نیز نمایش داده می شود. نظارت بر این مقدار در شرایط ریسکی به جلوگیری از بسته شدن معامله توسط صرافی کوینکس کمک خواهد کرد. چگونه می توان از کوینکس پول نقد دریافت کرد؟ اگر شما هم جزء آن دسته از سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال هستید که بعد از تحریم و بسته شدن صرافی بایننس برای ایران به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال معتبر هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

  نامه وزیر آموزش و پرورش به وزرای آموزش و پرورش کشور‌های اسلامی

همان طور که تا این بخش از مقاله متوجه شدید، کاربران میتوانند در صرافی کوینکس بدون احتیاج به احراز هویت انواع معاملات مختلف معرفی کامل صرافی کوینکس coinex را انجام دهند. زیرا معمولاً کارمزد در این صرافی ها به صورتی درصدی از حجم معامله است و اگر حجم معاملات شما افزایش یابد، ناگهان مشاهده میکنید که رقم بسیار سنگینی را به عنوان کارمزد پرداخت کردهاید. CET به شما امکان می دهد هزینه استفاده از این برنامه ها را بپردازید. اگر در حالت ایزوله، پوزیشنی را ایجاد کنید. صرافی coinex به عنوان یکی از زیرمجموعههای برند ViaBTC به شمار میرود و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ مستقر است. به عنوان مثال 1000 تتر در حساب فیوچرز خود دارید اما تنها با 100 دلار آن وارد یک پوزیشن به عنوان مثال برای جفت لایت کوین/تتر در قیمت 130 تتر می شوید.

یک جفت ارز را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.