هیمنه رژیم صهیونیستی توسط مجاهدان مقاومت فروریخته است

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی  امروز، ۲۰ مهرماه در آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که با حضور رئیس جمهور در شهر شیراز برگزار شد، ضمن تکریم یاد شهدای دانشجو تصریح کرد: شهدای دانشجو در اوج سختی‌های عجیب و محدودیت حرکت کردند. هر حادثه‌ای افتخارآفرین که در دنیا می‌بینیم  نتیجه مکتب شهدا است و امروز هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی توسط رزمندگان تربیت شده مکتب حاج قاسم و مجاهدان مقاومت فرو ریخته است.  

وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین بیان کرد: امروز کودک‌کشی رسمی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با مجوز و سکوت قدرت‌های بین‌المللی رخ می‌دهد بنابراین اگر قوی نباشیم و توانمند نشویم دشمنان از اجرای نقشه‌های شوم خود دریغ نخواهند کرد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها اظهار کرد: علی‌رغم کینه‌ورزی و دشمنی دشمنان امروز شاهد پیشرفت روزافزون ایران در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه توجه به مسیری که در انقلاب اسلامی طی کردیم توسط نسل جوان بسیار مهم است، افزود: دانشگاه شیراز محل تربیت شهدایی است که با تلاش و همت خود در راستای مبارزه با دشمنان و آبادانی کشور قدم برداشتند.

رستمی با تأکید بر اینکه عظمت انقلاب اسلامی ایران اکنون در دنیا نمایان است و جهانیان نگران ورود ایران در جنگ کنونی فلسطین و اسرائیل هستند، افزود: رهبر معظم فرمودند در نزدیکی قله قرار داریم که آرزوی همه صالحان از ابتدای بعثت تاکنون همین رسیدن به قله بوده است و این مهم هم به دست دانشجویان، اساتید و جوانان رقم خواهد خورد.

  کارت آزمون استخدامی مرکز وکلای قوه قضاییه منتشر شد

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با یادآوری وقایع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاوسی تصریح کرد: دانشجویان انقلابی توانستند بیگانگانی که در کشورمان دخالت می‌کردند را بیرون کنند چرا که سفارتخانه‌های آمریکا و برخی کشورهای خارجی در قبل از انقلاب اسلامی و زمان رژیم طاغوت در این کشور تصمیم‌گیر بودند.

ایسنا/فارس رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با اشاره به طوفان‌الاقصی این روزهای جبهه مقاومت در فلسطین گفت: امروز هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی توسط رزمندگان تربیت شده مکتب حاج قاسم و مجاهدان مقاومت فرو ریخته است.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها در پایان گفت: حضور آیت‌الله رئیسی در دانشگاه و جمع‌های دانشگاهی نشان از اهتمام ایشان به دانش و نسل جوان کشور است.

وی با بیان اینکه با پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب هم گسترش می‌یابد، افزود: زمانی آرمان ما کوتاه کردن دست بیگانگان در دخالت در امور کشورمان بود اما وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد و پیش رفت امام فرمودند به دنبال آن هستیم که صدای لا اله الا الله در ناقوس کلیساها شنیده شود.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402072013906/%D9%87%DB%8C%D9%85%D9%86%D9%87-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%B5%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

رستمی در عین حال این نکته را یادآور شد که آمریکا همواره سیاست یکسانی در مقابل نوکرهای خود دارد. وقتی شاه پهلوی از ورود به آمریکا منع می‌شود و در مصاحبه خود اظهار می‌کند که همه کاری برای آمریکایی‌ها کرده است اما آن‌ها به او اعتنا نمی‌کنند، نشان از عاقبت نوکری آمریکاست.