پذیرش ۷۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد از مهر جاری

وی در ادامه به مساله مهم جذب هیات علمی اشاره کرد و گفت: نقش اساتید انقلابی در شکل گیری دانشگاه، تربیت دانشجویان ممتاز و انقلابی در آینده این دانشگاه بسیار حایز اهمیت خواهد بود.

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی از برنامه این دانشگاه برای پذیرش حدود ۷۰۰ دانشجوی استعداد درخشان و با آزمون خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان از مهر ماه جاری در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش خواهند شد.

رستمی در ادامه به وضعیت علمی کشور پیرامون مسایل و دغدغه های روز جامعه و همچنین استفاده از ابزارهای مناسب با تغییرات در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری در سطح دنیا و منطبق با تحولات تاکید کردند.

وی ادامه داد: از دیگر نکات حایز اهمیت این دانشگاه می توان به آی تی بیس بودن و توجه به نکات فناورانه و کاربرد به روزترین تجهیزات و ابزارهای هوشمند در بدنه و زیرساخت دانشگاه اشاره کرد، تا دانشجوی ما بتواند متناسب با نیاز خود با رویکردی کاملا متفاوت در این دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازد.

وی افزود: تیم های مختلف باتوجه به ماموریت و مساله مورد نظر که به فراخور اقلیم، شرایط استان و حوزه تخصصی مورد نیاز است دسته بندی می شوند که با آموزش های لازم با محوریت شعار دانشگاه که حول تحول گرایی، نوآوری و تمدن سازی بنا نهاده شده است به سمت نقطه ایده آل به حرکت خود ادامه می دهند.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402033019784/%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%DB%B7%DB%B0%DB%B0-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C

وی تاکید کرد: این دانشگاه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون تربیت نیروهای هم تراز انقلاب تشکیل و راه اندازی شده است.

  اعلام نتیجه آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی
وی در ادامه با تاکید بر اینکه پذیرفته شدگان دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برای مهرماه جاری پذیرش خواهند شد، گفت: در حال حاضر این دانشگاه برای مقطع تحصیلات تکمیلی دانشجو جذب میکند.

قدیانی تاکید کرد: در این دانشگاه مدلی مفهومی مدنظر است تا دانشگاه را به سمت نوآوری و کارآفرینی سوق دهد، در تشکیل بنای فکری و محتوایی این دانشگاه این مساله بسیار حایز اهمیت است که الگوی موفقی از شرکت های نوپای مختلف در رشته های گوناگون و موضوعات متنوع برای شناسایی و حل مساله شکل بگیرد که به تبع آن می تواند برای کشور در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی، پزشکی و …. مفید و مثمر بوده و به معماری علمی کشور  نیز کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر قدیانی در دیدار با رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها به تشریح   نحوه جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۷۰۰ نفر از طریق سازمان سنجش و استعدادهای درخشان در مجموع در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه جامع انقلاب اسلامی معرفی شدند تا با انجام مراحل پذیرش و مصاحبه از طریق اساتید برجسته و همچنین برگزاری کارگاه ها و کارگروه های تخصصی پذیرش شوند.

رییس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی افزود:در کنار تیم های اجرایی یک تیم نظارتی هم بر روند اجرا و محتوای علمی و آموزشی و ارزیابی های لازم نظارت خواهد داشت، و می تواند شبیه به کنکور ذیل سازمان سنجش آزمون اختصاصی برگزار شود. در این دانشگاه خطوط فکری و سیر مطالعاتی برای همه رشته ها در نظر گرفته ایم که با نگاهی متفاوت به وضع موجود به سمت آفرینش های علمی حرکت کنیم.

  کارت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد

در  ادامه این نشست رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها پیرامون مسایل مرتبط درحوزه های مختلف فرهنگی، ازدواج دانشجویی، اردوهای فرهنگی و … به بحث و تبادل نظر پرداختند و بنا شد تفاهم نامه مشترکی پیرامون فعالیتهای مشترک تنظیم و به امضای طرفین برسد.
همچنین  حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها نیز تاکید کرد: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی باید دانشگاهی متفاوت و متمایز نسبت به دیگر دانشگاه های کشور ایفای نقش کند.