پشتیبانی شبکه در تهران ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبانی و نگهداری شبکه

همچنین می توانند به شما توصیه کنند که چه زمانی قطعات مختلف سخت افزار نیاز به ارتقاء دارند و به شما کمک می کنند تا آن را به گونه ای مدیریت کنید که برای بودجه شما مناسب باشد. با این حال، تیم پشتیبانی فنی شما می‌تواند زمان مورد نیاز را برای اطلاع از دنیای فناوری دائماً در حال تغییر اختصاص دهد. شرکت های پشتیبان شبکه می توانند در صورت بروز فرصت های جدید به شما اطلاع دهند و برای اجرای آنها در محل کارتان برنامه ریزی کنند.

پشتیبانی شبکه در تهران ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبانی و نگهداری شبکه شرکت پیراسیس، خدماتی در حوزه پشتیبانی و نگهداری شبکه، کامپیوتر، زیرساخت، ایمیل و امنیت اطلاعات ارائه می‌کند. آنها همچنین وظیفه نگهداری و به‌روزرسانی سیستم‌های سروری و کلایت‌های ما را به طور منظم بر عهده دارند. ما در طول این مدت به صورت صددرصد از آنها راضی بوده‌ایم و از رویکرد حرفه‌ای آنها برای حل مشکلات خوشحالیم. هنگام بروز مشکلات سخت و پیچیده آنها به شدت مصمم و مسئولیت‌پذیر هستند. با وجود افزایش تعداد پرسنل وپیچیدگی شبکه ما در شرکت فناوری آزمایشگاهی، کیفیت خدمات پیراسیس همچنان رو به بهبود است، و این برای ما بسیار ارزشمند است.

  • در سطح سازمانی، پشتیبانی شبکه به همۀ جنبه‌های خدماتی توجه می‌کند.
  • داشتن یک پشتیبان مناسب شبکه کمک می کند تا از بروز مشکلات احتمالی شبکه کاسته شود و در صورت بروز مشکل نیز به سرعت پیگیری های لازم انجام شده و مشکل برطرف شود.
  • امنیت شبکه در مقابل بدافزارها ، باج افزارها ، ویروس ها و سایر تهدیدها حفظ می شود.
  • در شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک به دلیل آن که مشکلات شبکه‌ای به ندرت اتفاق می‌افتد و حضور یک پشتیبان شبکه به صورت دائم در شرکت می‌تواند هزینه‌های زیادی را روی دست شرکت بگذارد.
  • اینکه فقط به شرکت های کوچک سرویس می‌دهند یا فقط به شرکت های بزرگ، یا هر دو.
  جزئیات مرحله گروهی پانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم‌پزشکی اعلام شد
داشتن پشتیبانی شبکه مطمئن و مناسب می تواند خیال شما را از بابت ایجاد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و زیرساختی راحت کند. ما در تیم پشتیبانی شبکه کامکو تلاش می کنیم تا در کمترین زمان بهترین کیفیت و شرایط را برای شبکه شما در زمینه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ایجاد کنیم و از ایجاد مشکلات در آن جلوگیری کنیم. جهت خلاصی از مشکلاتی که ذکر شد، استفاده از شرکت هایی که دارای سابقه و تجربه ی مناسب در زمینه ی ارائه ی خدمات پشتیبانی شبکه و مدیریت شبکه باشند بسیار کار گشاست. شرکت های خدمات و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری با داشتن نیروهای متخصص می توانند حرفه ای ترین خدمات را با کمترین هزینه به شرکت ها و سازمان ها ارائه دهند. خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شامل مجموعه ای از فعالیت ها در جهت حفظ، نگهداری و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری میباشد. این مشکلات ممکن است به طور کلی در سطح نرم افزار شبکه مانند نرم افزارهای کلاینت و سرور، سرویس های شبکه و همچنین سیستم عامل روی دهد و یا ممکن است در سطح سخت افزار شبکه مانند کابل کشی، کیستون، پچ پنل و تجهیزات نصب شده در اتاق سرور و رک خدمات نگهداری شبکه به وجود آید.

• اگر در خصوص امنیت اطلاعات اطمینان کافی ندارید و نگران امنیت داده‌ های سازمان هستید. شبکه ارغوان؛ مرجع تخصصی شبکه ایران، با بیش از ده سال سابقه فعالیت در حوزه آیتی و شبکه آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز است. مشاوره به هر دو صورت حضوری و آنلاین و به شکلی رایگان امکان پذیر است. شما می‌توانید با تماس قبلی، نسبت به زمان دریافت مشاوره حضوری برنامه ریزی لازم را انجام دهید؛ اما برای مشاوره آنلاین و رایگان در هر زمان از روز با پینگونت تماس بگیرید. در ساعات غیر کاری از طریق ایمیل،واتس اپ و تلگرام میتوانید مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. بله تمام اطلاعات مشتریان کاملا محرمانه است و قرارداد های ما دارای بند تعهد به عدم افشای اطلاعات است.

  نتایج آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی در هفته آینده اعلام می‌شود

بکآپ گیری در پشتیبانی شبکه

داده ها را می توان با درایوهای USB، سی دی و گوشی های هوشمند به سرقت برد. می‌توان آن را از طریق ایمیل، اتصالات اینترنتی، اسنایفرهای بی‌سیم ارسال کرد – در واقع، اخیراً کشف شده است که می‌توان اطلاعات را از صفحه‌هایی که نمی‌بینید، رمزگشایی کرد، فقط بر اساس صداهایی که مانیتور تولید می‌کند. کارشناس پشتیبانی شبکه می‌تواند کاری کند که به هر کارمند مقدار خاصی از اینترنت اختصاص داده شود… می‌شود کاری کرد که سرعت دانلود شخص خاصی از یک سطح معین پایین‌تر نیاید… می‌شود دانلودها را محدود کرد… و هزار کار دیگر.

جزئیات مواردی که در شبکه پشتیبانی می‌کنیم