پیش فروش نوروز 1403 سایپا با 3 خودرو + شرایط و قیمت | kamapress

پیش فروش نوروز 1403 سایپا با 3 خودرو + شرایط و قیمت | kamapress

سایاخودرو با فروش اقساطی و تحویل فوری، به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین پیش پرداخت ممکن، خودرویی که دوست دارید را تحویل بگیرید و هزینه‌ها را به فروش اقساطی سایپا تحویل فوری تدریج تسویه کنید. محصولات سایپا در بازار رقابتی به سبب قیمت مناسب، ایمنی قابل قبول، مشخصات فنی استاندارد و زیبایی ظاهری، همواره علاقمندان بسیاری دارد که مترصد فرصتی هستند تا بتوانند اقدام به خرید قسطی خودرو نمایند. در تازه‌ترین اخبار منتشر شده درباره بازار خودرو ساینا اس، شاهین، کوییک اس، کوییک دنده‌ای و کوییک آر به ترتیب پرطرفدارترین محصولات سایپا شناخته شده‌اند.

  • موتور خطی بنزینی با حداکثر توان 110 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه، حداکثر گشتاور 178 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه و گیربکس 5 سرعته دستی از اصلی ترین مشخصات فنی خودروی شاهین هستند.
  • رانا را باید به جرات یکی از زیباترین تولیدات ایران خودرو عنوان کرد که به خوبی پاسخگوی نیاز کسانی است که قصد دارند خودرویی مدرن با ظاهری متفاوت بخرند.
  • این برنامه پیش فروش برای تمام متقاضیان عادی خرید در نظر گرفته شده است.
  • برای ثبت نام در سایت فروش سایپا طبق بخشنامه باید شرایط زیر را دارا باشید.
  • 3 – امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی‌باشد.

بنابراین بهترین خدمت برای ماشین‌دار شدن مردم این است که شرکت آن‌ها در طرح‌های خرید اقساطی خودرو با قید تحویل فوری همراه باشد. ما در سایاخودرو، پیش شرط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری 1403 را به همین منظور گنجانده‌ایم. ثبت نام پیش فروش سایپا ویژه عید فطر 1403 از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 19 فروردین آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

  وزیر خارجه چین: مذاکره تنها راه برای پایان دادن به جنگ اوکراین است

قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو اسفند 1402

فروش اقساطی پراید وانت باعث شده تا بسیاری از مردم تمایل بیشتری به خرید این خودرو داشته ­باشند. تمام خودروهایی که هم اکنون در خط تولید ایران خودرو قرار داشته و توسط این شرکت در حال تولید است، شامل طرح فروش اقساطی آرشا خودرو می‌شود. این شرکت تنوع بسیار خوبی را در زمینه فروش انواع خودروها ایجاد کرده است تا بتواند به سلیقه و نیاز تمام مشتریان پاسخ دهد. در طرح جدید فروش محصولات گروه خودروسازی فردا موتورز، سه خودرو FMC 511، FMC T5 و SUBA M4 با شرایط اقساطی ۱۲ ماهه و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری قابل خریداری است.

تاریخچه شرکت ایران خودرو

این به شرکت ها امکان می دهد تا پیشاپیش درآمدزایی کنند و تولید خودرو را برنامه ریزی کنند. شرکت مدیران خودرو فروش اقساطی محصولات خود را ویژه اسفندماه 1402 با تسهیلات 60 ماهه از امروز سه شنبه آغاز خواهد کرد. بخشنامه ذیل از امروز 15 اسفندماه 1402 ساعت 9 صبح در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد شد … فروش فوق العاده این محصولات با موعد تحویل 90 روز پس از پذیرش عرضه می شود و عرضه این محصولات در طرح پیش فروش نیز تا دی 1403 خواهد بود. گفتنی شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود. متقاضیان خرید خودرو برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط ثبت نام به سامانه فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipacorp.com مراجعه کنند.

  واگذاری ۲۰ هزار مدرسه در ۱۵ ماه با همراهی خیرین

بنابراین با توجه به این موضوع، ثبت نام در طرح‌های فروش اقساطی شاهین شما را از یک ماشین محکم و ایمن برخوردار خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که جنس متریال به کار برده شده در این محصول چندان با کیفیت و مرغوب نمی باشند بنابراین اگر به این مورد اهمیت ویژه ای می دهید، شاهین نمی تواند رضایت کامل شما را به دست آورد. از طرفی باید یادآور شد که مواد به کار رفته شده در این خودرو، به عنوان بهترین مواد در بین محصولات سایپا شناخته می شوند. بنابراین باید بدانید که با خرید اقساطی شاهین اقساطی تحویل فوری شما از باکیفیت ترین خودروی این شرکت بهره مند خواهید شد. شرایط خرید اقساطی سایپا به مشتریان فرصتی را برای تهیه خودروهای مورد نظر با پرداخت اقساط به مدت زمان معین ارائه می‌دهد.