چک ولو KITZ مدل Lift سایت تخصصی خرید ابزار دقیق ایران | کسری سارانچک ولو KITZ مدل Lift سایت تخصصی خرید ابزار دقیق ایران | کسری ساران

  • شیر یکطرفه دابل دیسک (Split disk Check Valve) یا دیسک دو تیکه در دو نوع لولایی و یا فنر برگشت تولید می شود.
  • شیرهای یک طرفه بالارونده معمولاً در سیستم هایی استفاده می شوند که از شیرهای کروی (Globe Valve) برای کنترل جریان ولو استفاده می شود.
  • اغلب در سیستم هایی که از شیر پروانه ای (Butterfly Valve) استفاده می کنند، استفاده می شود.
  • این شیر هنگامی که جریان در مسیر باشد، عمل می کند و در صورت عدم وجود جریان کاملا بسته می شود.
  • در طراحی پایپینگ (لوله کشی صنعتی) که بازگشت جزئی سیال امکان پذیر است و پروانه باید با تاخیر بسته شود، از شیر یک طرفه وزنه ای ترمز دار استفاده می شود.
  • این شیر به شیر یک طرفه معروف است و در بسیاری از صنایع و مخصوصا در سردخانه ها مورد استفاده قرار کسری ساران می گیرد. چک ولو دبل پلیت Double Plate Check Valve نیز نوع چک ولو دو سوپاپه می باشد که اغلب در صنایع آب و فاضلاب ، صنایع پتروشیمی ، سیستم ترمز ماشین های سنگین و … مورد استفاده قرار می گیرد .چک ولو دبل پلیت از دو دریچه در یک مجموعه تشکیل شده است .

      پردیس دانشگاه تهران در یک قدمی بافق

    شیر یکطرفه (Check Valve) DN40CLASS800تایپ SWING

    هر چه زاویه سیتینگ بزرگتر باشد، مسیر حرکت دیسک کمتر می شود و در نتیجه شیر سریع تر بسته می شود. شرکت یورک ایتالیا که به دلیل خدمات و  کیفیت مطلوب محصولات در سرتا سرجهان گسترده شده است. از جمله موارد کاربرد این شیرها در صنایع مختلف اعم از نفت و گاز و پتروشیمی به کار برده می شود. شیر یک طرفه با دیسک کج در نوع ویفری (Wafer Type) و نوع لاگی (Lug Type) موجود است. یکی از ویژگی های مثبت چک ولو سردخانه، اتوماتیک بودن آن است و و عملکرد آن کاملا اتوماتیک بوده و  انسان در عملکرد آن دخالت بسیار ناچیزی خواهد داشت.

    Lift چک ولو

    در شیرهای یک‌ طرفه برقراری جریان تنها در یک جهت خط لوله امکان پذیر است. فروش چک ولو متناسب با نیاز شما و با نازلترین قیمت از تخصص ماست . چک ولو دیسکی check valve wafer تشکیل شده است از یک دیسک و یک فنر است که معمولا از نوع ویفری یا اصطلاحا بین فلنجی می باشد . عمده مصرف چک ولو دیسکی جهت مصارف هوا و بخار در سیستم های تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی می باشد. از چک ولو دیسکی بعنوان چک ولو ویفری نیز یتد می گردد هرچند که چک ولو دیسکی صرفا در نوع ویفری نمی باشد و مدل های رزوه ای نیز موجود دارد.

    استفاده می شود به منظور جلوگیری از آسیب به آنها در موقع برگشت سیال شیر یک طرفه کاربرد اساسی دارد. بدنه این شیر خودکار (Body Check Valve) با توجه به نوع سیال، فشار کاری و دما در انواع شیر یک طرفه فلنجی، دنده ای و جوشی تولید می شود. از انواع مختلف شیر های یک طرفه یا شیر خودکار، شیر یک طرفه فشار قوی است که کاربرد بسیار زیاد و مفیدی در حفظ طول عمر سیستم پمپ های آب و اجزا آن دارد. دیسک گنبدی شکل بر روی سیال شناور است و جریان سیال با سطوح پایین و بالای دیسک در تماس است.

      وزیر دفاع اندونزی: خرید جت اف-۱۵ از آمریکا در مراحل پایانی است
    منتشر شده در
    دسته‌بندی شده در اخبار