کارمزد صرافی کوینکس CoinEx چقدر است؟ ارز اکس

در بخش Withdraw Address آدرس کیف پولی که می‌خواهید رمز ارزها را به آن انتقال بدهید وارد کنید. در مرحله بعد روی گزینه Send code بزنید تا یک رمز برای ایمیلی که در مراحل قبل وارد کردید ارسال شود ؛ سپس آن رمز را در این قسمت وارد کنید. رمز بعدی که باید وارد کنید ، رمز دو مرحله‌ای است که در نرم افزار Google Authenticator ، بر روی تلفن همراه شما قابل رویت است. از طرف دیگر، صرافی معتبر بایننس به دلیل وجود تحریمهای ایران، اجازه ساخت حساب کاربری را به ایرانیان نمیدهد و در صورت متوجه شدن این موضوع حساب و دارایی شما را مسدود خواهد کرد. پس از ثبت نام و ایجاد حساب که در بخش آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس با شما به اشتراک گذاشتیم، وقت ورود به حساب است.

قیمت لحظه ای رمزارزها

دقت کنید که صرافی های متمرکز از دو روش برای ارائه خدمات خود استفاده می‌نمایند. در یکی از این روش ها نیاز است تا سرمایه گذاران رمز ارزهای خود را برای معاملات در استخر صرافی سهام گذاری کنند. درباره حجم معاملات و تعداد کاربران کوینکس نکات لازم را ارائه کردیم، اما در این بخش برای درک نقد شوندگی این صرافی متوسط لیکوئیدیتی آن را برای رمز ارزهای مختلف ارزیابی کنیم. بررسی صرافی کوینکس را با بررسی جفت ارزهای پشتیبانی شده در آن ادامه می‌دهیم. جفت ارزهای پشتیبانی شده در یک صرافی در واقع تعداد نمودارهای معاملاتی در آن را نشان می‌دهند.

وریفای کارت شناسایی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این سایت در مورد صرافی کوکوین می باشد وب سایت خود باشید.

  دعوت شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان برای حضور در انتخابات یازدهم اسفند

کارمزد صرافی کوینکس CoinEx چقدر است؟ ارز اکس

یکی دیگر از روش‌های افزایش امنیت حساب کاربری صرافی کوینکس، فعال کردن احراز هویت دو عاملی می‌باشد. به کاربران ایرانی بدون محدودیت تحریم‌ها اجازه فعالیت و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می‌دهد. کاربران می توانند مقدار مورد نیاز خود و هزینه های مرتبط را به وب سایت اعلام کرده و یک درخواست ثبت کنند. پس از بررسی های داخلی، صرافی مبلغ مورد نیاز را به یک آدرس کیف پول مجازی (مثل کیف پول Coinbase یا Coinpayments) واریز می کند. CET یا توکن کوینکس بر اساس پروتکل توکن ERC20 تولید و به بازار عرضه می شود. مبادله هر رمز ارزی با کمک این توکن در پلتفرم آنلاین کوینکس می تواند مزایا و امتیازات زیادی را به همراه داشته باشد.

برای کم کردن کارمزد در این صرافی هم می‌توانید ارز صرافی کوینکس را خریداری کرده و در خود صرافی نگه دارید تا ۳۰ درصد کارمزد معاملات شما کاهش یابد. در بین صرافی‌های خارجی که فعلا با ایرانی‌ها مشکلی نداشته و خدمات زیادی ارائه می‌دهد و ارزهای زیادی را هم پشتیبانی می‌کند، کوینکس بهترین انتخاب است. این صرافی دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته به صورت چت آنلاین و تیکت در سایت اصلی خودش و کانال‌های پشتیبانی در تلگرام و اینستاگرام و سایت‌هایی چون کوینکس فارسی است. حتی صرافی کوینکس پشتیبانی از زبان فارسی رو هم اضافه کرد و کاربران ایرانی می‌توانستند بدون استفاده از نرم افزار‌های گذر از تحریم و یا نرم افزار‌های تغییر آی پی از این صرافی استفاده کنند. سایت کوینکس در دسامبر ۲۰۱۷ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ مستقر است.

  • برای ثبت نام در صرافی کوینکس اگر از اینترنت ADSL استفاده می کنید فیلتر شکن یا VPN خود را وصل نمایید، برای اینترنت خطوط موبایل مشکلی ندارد و بدون VPN می توانید وصل شوید.
  • جهت ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوینکس و ورود به حساب کاربری کوینکس خود می توانند مراحل ذیل را دنبال نمایید.
  • همانطور که گفتیم ، کوینکس مانند سایر صرافی ها پلتفرمی برای تبادل ارزهای دیجیتال است .
  خرید سقف کاذب لیست قیمت سقف کاذب انواع مدل سقف کاذب
پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و جفت ارزهای اصلی. با کلیک روی آیکون شماره 1 در تصویر فوق، کد رفرال کپی می‌شود و می‌توانید آن را در اختیار دوستان و آشنایانتان قرار دهید. همچنین با کلیک روی آیکون شماره 2 در تصویر بالا، لینک رفرال اختصاصی شما کپی می‌شود. اما با انتخاب گزینه Invite Now می‌توانید لینک رفرال خود را در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها منتشر کنید. با انتخاب گزینه Rererral Poster نیز پوستری اختصاصی حاوی QR کد رفرال شما در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید آن را بین دوستان و آشنایان پخش کنید. گزینه Asset Transfer را در کنار ارز دیجیتال مدنظر انتخاب کنید.