کنکور سراسری هنر 1401

موضوع مهم دیگه انتخاب یک دفتر برنامه ریزی عالی برای سایت ostadkonkoor سال کنکور هست. در مورد دروس عمومی و اختصاصی کنکور تجربی 1401 در مقاله ای جداگانه به تفصیل صحبت کردیم و در قسمت بررسی سوالات کنکور سراسری تجربی 1401 سعی داریم تا با تعداد سوالات و زمانی که دراختیار شما برای پاسخ گویی به آن ها قرار می گیرد صحبت کنیم تا بتوانید برنامه ریزی بهتری روی زمان خود داشته باشید و هیچ موردی در جاسخ برای شما ناشناخته نباشد تا استرسی بر شما وارد شود. پدیده فروش سؤالات و بروز تقلب در کنکور سال گذشته در حالی از سوی مسئولان وقت سازمان سنجش تکذیب شد که در برخی موارد ادعا میشود هنوز پروندههای شبهه دار تعداد زیادی از پذیرفته شدگان رشتههای پرطرفدار علوم تجربی بدون تعیین تکلیف و با وساطت تعدادی از مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مختومه اعلام شده و این داوطلبان یکسال است در پرطرفدارترین صندلی های دانشگاه تحصیل میکنند.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و در روز دوم کنکور سراسری نیز در حالیکه هنوز ساعتی از شروع کنکور سراسری داوطلبان گروه علوم انسانی و گروه علوم ریاضی نگذشته بود که در فضای مجازی تصویر صفحات دفترچه های کنکور منتشر شد و برخی کانالها مدعی شدند که سؤالات کنکور لو رفته است. رتبه های برتر کنکور انسانی چه درصدهایی می آورند؟ با توجه به تحلیل آزمون کارشناسی علوم تجربی سالهای گذشته جدول زیر میتواند به میزان دست یابی رتبه برتر به شما کمک کند. کنکور تجربی 98 در هفته اول تیر ماه برگزار می شود و هم اکنون زمان به نسبت زیاد ومناسب برای تغییر نتیجه در دست دارید.

بر اساس اطلاعیه جدید سازمان سنجش و آموزش کشور زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401 و کنکور تجربی 1401 اول بهمن ماه آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد. آزمون سراسری تجربی 1401 دارای دو دفترچه ی عمومی و اختصاصی است. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیمگروه استانها، آزمون سراسری به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ فاصلهگذاری اجتماعی امسال بهجای دو روز در چهار روز برگزار شد. به گزارش ایسنا، در حالی چهار روز گذشته فضای علمی کشور درگیر تب و تاب برگزاری پنجاه و دومین آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و مراکز آموزشی بود که بروز حواشی “تقلب و لو رفتن سؤالات” برای پرتقاضاترین رشتههای این آزمون یعنی گروه علوم تجربی نگرانیها و ابهامات زیادی را در اذهان عمومی جامعه به خصوص داوطلبان این رشتههای پرطرفدار دانشگاهی ایجاد کرد. اگر چه طی سال های اخیر پدیده لو رفتن سؤالات و رواج تقلب در بین داوطلبان کنکور همپای رشد شبکههای مجازی و وسایل الکترونیکی و ابزارهای هوشمند افزایش یافته است اما به نظر می رسد سازمان سنجش آموزش کشور باید با پیش بینی چنین اتفاقاتی تمهیداتی ویژه برای جلوگیری از سوء استفاده از این تکنولوژی انجام دهد چرا که بروز چنین تخلفاتی علاوه بر اینکه اجحاف در حق دانش آموزانی شود که سال ها تلاش کرده اند تا بتوانند بر صندلی دلخواه خود در دانشگاه تکیه بزنند، اعتماد اجتماعی به سازمان سنجش را نیز کاهش میدهد.

مدت زمانی که برای پاسخگویی به سؤالات این بخش در نظر گرفته شده است 20 دقیقه میباشد. خدایی با بیان اینکه یکسری از عوامل کلاهبرداری فروش سؤالات کنکور شناسایی شده اند، افزود: با آنها برخورد شده و طبیعتا برخوردهای بیشتری با توجه به گزارشهای رسیده با این افراد میشود. بحث فروش سئولات و تقلب در کنکور ۱۴۰۰ تا جایی پیش رفت که وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد؛ در راستای حفظ سلامت و آرامش روانی خانوادههای داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و مراکز علمی کشور، با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان، تحرکات چند شبکه کلاهبرداری که در زمینه عرضه و فروش سؤالات غیر واقعی آزمون سراسری ۱۴۰۰ فعالیت داشتند، با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و مورد برخورد قرار گرفته و تعدادی از سودجویان شبکهای دستگیر شدند. با وجود اینکه در سال ۸۴ قانونی در مجلس به تصویب رسید که بر اساس آن فروشندگان و انتشاردهندگان سؤالات کنکور و آزمونهای نهایی مورد تعقیب قرار گرفته و با مجازاتهای سنگینی از قبیل جریمههای میلیاردی و حبسهای طولانی مواجه خواهند شد و این قانون از سال ۸۵ به اجرا گذاشته شده؛ اما این قانون آن گونه که باید نتوانسته جلوی سودجوییها در این زمینه را بگیرد و به نظر میرسد نظارت و اجرای قوی قانونهای موجود، تنها راهکار و ابزاری باشد که بتوانیم کنکوری بهدور از حاشیه داشته باشیم.

  استقرار نیروی فضایی آمریکا در کره‌جنوبی برای مهار تهدیدات موشکی پیونگ‌یانگ

در توضیحاتی که عرض کردم به صورت پوششی اشاره کردم و حتماً متوجه شدهاید که مشاوره از نظر بنده نقش هدایتی و راهبردی در همه زمینهها دارد و در صورت نبود یک مشاور خوب، اتلاف وقت و ریسک بالایی متوجه دانش آموز خواهد شد. به گونه ای که طی چند سال اخیر موضوع لو رفتن سؤالات و دفترچههای کنکور در فضای مجازی هر ساله با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور، مطرح میشود و ما شاهد رشد قارچ گونه انواع شبکهها، سایتها و کانالهای فروش سؤالات کنکور و یا ادعای لو رفتن سؤالات این آزمون سرنوشتساز هستیم. خبر لو رفتن و فروش سئوالات کنکور پدیده نامیمونی است که طی چند سال اخیر دامن گیر سازمان سنجش شده و همین امر ابهاماتی را در اذهان عمومی مطرح کرده است. وی در ادامه تصریح کرد: تمام موارد مربوط به فروش سؤالات کنکور کلاهبرداری است و شگرد کلاهبرداران این است که ابتدا ۵۰ درصد پول را از داوطلب دریافت کرده و اعلام میکنند که ما به سؤالات دسترسی داریم و پس از انتشار سؤالات، ۵۰ درصد باقی پول را دریافت میکنیم؛ در صورتی که پس از دریافت ۵۰ درصد پول اولیه، تماسها قطع میشود و آنها حتی نمیتوانند جلد دفترچه کنکور ما را به داوطلبان برسانند.

پس از امضای هزار نفر، این مطالبه برای ۳۰۰ هزار دنبالکننده اینستاگرام کارزار منتشر میشود. در صورت رسیدن به ۲ هزار امضا، مطالبه شما در دبیرخانه سازمان مورد نظر ثبت رسمی میشود. به طور معمول کنکور سراسری هنر عصر روز برگزاری کنکور ریاضی برگزار می شود و شاید برای افراد شرکت کننده در دو آزمون کمی خسته کننده به نظر برسد. شاید فکر کنید که دیگر دیر شده است و شما نمی توانید به برنامه ریزی عمل کنید. او با بیان این که خیلی خوشحال هستم که نتیجه تلاشهای خود را گرفتم، افزود: در طول سال تا حدی که توانستم درس خواندم شاید از نظر خیلیها عدد کمی باشد شاید هم از دید برخیها عدد زیادی باشد. با وارد شدن به لینک خرید سریال ثبت نام آزمون سراسری باید سریال های مورد نظر خود را خریداری نمایید در اینجا به چند نکته مهم اشاره میکنیم که برای خرید به آنها دقت کنید.

  سعد الله زارعی: خوداِتکایی از شاخصه‌های جبهه مقاومت است

بدین منظور از قسمت پیوند های مورد نیاز موجود در بخش راست صفحه، گزینه “خرید سریال ثبت نام” را انتخاب نمایید. در این رابطه سردار وحید مجید رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا به ایسنا گفت: در رصد پیشدستانه فضای سایبر در بیش از ۱۰۰ کارگروه استانی و شهرستانی طی ایام منتهی به برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، تعداد زیادی سایت و تارنما که اقدام به فعالیت مجرمانه در این خصوص میکردند، مورد شناسایی قرار گرفتند. در همین حال برخی منابع در فضای مجازی ادعای تقلب گسترده ۲۵ هزار نفر از داوطلبان تجربی را مطرح کردند که البته رییس سازمان سنجش شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی ضمن رد ادعای مطرح شده درباره تقلب گسترده در کنکور تجربی، اذعان کرد که با تعداد ۴۸۰ نفر از متخلفان این آزمون برخورد شده و برای آنها پرونده تشکیل شده است. سوالاتی که معمولا در کنکور سراسری مطرح می شوند مربوط به دو دسته ی دروس عمومی و اختصاصی می شوند که به تفکیک هر کدام از آنها را در منابع کنکور سراسری تجربی 1401 برای شما شرح خواهیم داد.

ثبت نام آزمون سراسری سال 1401 در بهمن 1400 انجام شد، این آزمون در تیر ماه سال 1401 برگزار خواهد شد. سومین روز کنکور سراسری با رقابت ۵۵۴ هزار و ۸۶۰ نفر در کل کشور در گروه آزمایشی علوم تجربی که پر مخاطبترین گروه است، جمعه ۱۱ تیر برگزار شد. شرکتکنندگان آزمون سراسری در سپری نمودن این آزمون، مسیری پرپیچ و خمی را باید طی کنند تا نگرانیهای ناشی از این رقابت سخت را شکست دهند. خوانندگان این مقاله چطور میتوانند شما را دنبال کنند و پاسخ سوالات خود را از شما بگیرند؟ چنانچه شما نیز دارای سوالات و ابهاماتی درباره کنکور شناور هنر هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

دانشگاه صدا و سیما در سال 1348 شمسی در ایران تاسیس می شود. کنکور در ایران به طور معمول در هفته اول تیرماه برگزار میگردد. سخنگوی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۰ هفته آخر شهریور و نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ نیمه اول شهریور اعلام خواهد شد. جزئیات آزمون عملی متقاضیان مجموعه رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر شامل نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه، طراحی لباس، طراحی صنعتی، کتابت و نگارگری دانشگاه هـا و مؤسسات آموزش عالـی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ را که دارای آزمون عملی هستند اعلام شد. آموزش و پروش پیشدبستانی و دبستانی، بهداشت و تغذیه مادر و کودک، اصول بهداشت و کمکهای اولیه، تفاوتهای فردی کودکان، روانشناسی بازی، مدیریت مراکز پیشدبستانی و دبستانی، آشنایی با مفاهیم و روش تدریس ریاضیات، آموزش هنر، تهیه و کاربرد وسایل مواد آموزشی، کاردستی و مهارت های فنی، مشاهده (کارورزی) زبان آموزی، قصهگویی و نمایش خلاق، کار و آشنایی با طبیعت و زندگی اجتماعی، حرکت ورزشی و سرودهای خاص کودکان، مشاوره کودک، روانشناسی آموزش خواندن، ادبیات کودکان، آشنایی با فعالیتهای تربیتی – اجتماعی، روش تدریس علوم تجربی و اجتماعی، تربیت بدنی (ورزش و بازیهای دبستانی) و کارورزی دبستان. بهتر است بدانید که مطالعه یکی از کتاب های کمک آموزشی در هر درس کافیست و تهیه چندین کتاب کمک آموزشی برای یک درس شما را سردرگم خواهد کرد و نتیجه ی مطلوب را نخواهد داشت.

  عناوین روزنامه‌های جهان؛ تلاش امارات برای ورود به اکتشافات فضایی با اعزام نخستین فضانورد

در حالی که انتظار میرفت کنکور ۱۴۰۱ به دلیل تغییراتی که در دفترچه سؤالات و پاسخنامهها صورت گرفته بود، با کمترین حاشیه برگزار شود در عین ناباوری و تعجب این آزمون به یکی از تاریکترین آزمونهای سراسری تبدیل شد و این موضوع درعلاوه بر انعکاس در شبکههای اجتماعی، با واکنش برخی مطبوعات نیز مواجه شد؛ به طوریکه برخی روزنامهها خواستار برخورد جدی با مسببان این امر و استعفای مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور شدند. فاطمه زرین آمیزی سخنگوی وقت سازمان سنجش آموزش کشور با تایید این موضوع به ایسنا گفت: یکی از داوطلبان گروه آزمایشی هنر موفق به بردن گوشی همراه خود به جلسه آزمون شد و بخشی از سؤالات این آزمون را در شبکههای اجتماعی منتشر کرده است.

این جزوه رومهشید مسیبی که یکی از مشاورهای معروف کنکور هنره، تو کانالش گذاشته. آموزشگاه علمی موفقیت ، با مجوز از آموزش و پرورش منطقه 4 تهران در پاسداران فعالیت میکند . برای رتبه برتر شدن در کنکور تجربی و حتی سایر رشتهها هم این موضوع صدق میکند. شایان ذکر است که موسسات بر اساس معیار های مطرح شده رتبه بندی شده اند و سعی می شود در مورد هر موسسه کنکوری مزایا و معایب بررسی شده مطرح شوند تا بتوان به کیفیت و نحوه مقایسه موسسات کنکوری نگرش بهتری پیدا کنیم، در ادامه موسسات کنکوری را معرفی می کنیم و به بررسی آنها خواهیم پرداخت. دروس ادبیات فارسی، زبان عربی، معارف اسلامی (دین و زندگی) و زبان خارجی به عنوان دروس عمومی مطرح می شوند.

دفترچه عمومی شامل دروس زبان و ادبیات فارسی، عربی، معارف اسلامی و زبان خارجی و دفترچهی تخصصی شامل دروس درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی و فیزیک، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی و خواص مواد است. وی افزود: آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در روزهای نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم تیرماه به تفکیک رشتههای هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبانهای خارج در شهرستان برگزار میشود. وی در ادامه از شناسایی و دستگیری بیش از ۲۰ نفر از مجرمان در کشور که با تبلیغات دروغین و کاذب مدعی فروش سؤالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ پیش از برگزاری آن بودند، خبر داد و اظهار کرد: اقدام قضائی علیه تعدادی از مجرمان دیگر نیز در این حوزه در جریان است. رییس سازمان سنجش پیش از این و در جریان بازدید وزیر علوم از سازمان سنجش آموزش کشور در کرج نیز گفته بود: همکاری خوب وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه و تمامی ارگانهای امنیتی و حفاظتی باعث شد تاکنون ۱۰ گروه فعال در زمینه فروش سؤالهای جعلی کنکور دستگیر شوند. چگونه علی رغم هماهنگی و همکاری تمامی دستگاههای امنیتی همچنان عدهای این توان را دارند به راحتی و به صورت علنی در فضای مجازی سؤالات کنکور را دست به دست کرده و به فروش برسانند؟