مدیر ارزشیابی و نظارت دبیرخانه شورای عالی افزود: با احصای دادههای مربوط از حوزههای صف و ستاد و اعتبارسنجی گزارش نظارتی با حضور عوامل سهیم و موثر برون و درون دستگاهی، در طی این فرایند قرار است گزارش نظارتی این دو مصوبه در کمیسیونهای مربوطه بررسی و پس از تایید آنها در صحن علنی شورای عالی به منظور کمک به تصمیمگیری و تصمیمسازی ارائه شود.
مدیر ارزشیابی و نظارت دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش گفت: وضعیت اجرای مصوبات کلاسهای چندپایه و مدارس شبانه روزی در دستور کار نظارتی دبیرخانه شورای عالی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ داود فروتنزاد افزود: در راستای ایفای ماموریت نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش (ماده ۱ قانون تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش) وضعیت اجرای مصوبات کلاسهای چندپایه و مدارس شبانهروزی با حضور مدیران و کارشناسان دفاتر حوزه ستادی وزارت آموز ش و پرورش در سالن جلسات دبیرخانه این شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
منبع: https://www.iribnews.ir/fa/news/4178646/%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%86%D9%86%D8%AF%E2%80%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C
وی گفت: این برنامه که بخشی از آن شامل اعزام ۷ گروه نظارتی به استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، زنجان، قزوین، گیلان، مرکزی و فارس بود برای بازید میدانی از چگونگی اجرای مصوبات مذکور، گفتگو با مجریان و ذینفعان (کارشناسان و عوامل ذیربط در اداره کل، مناطق و مدارس در قالب گروههای کانونی و کارشناسی و همچنین دانش آموزان) و ثبت و ضبط موانع و محدودیتهای حین اجرای این مصوبات، انجام شد.