افتتاح یک دانشگاه آمریکایی در بحرین

پردیس این دانشگاه با مساحت، ۷۵ هزار متر مربع در رفاع بحرین واقع شده است. پردیس نوآورانه و با فناوری پیشرفته، تجربه تدریس و یادگیری را برای اساتید و دانشجویان افزایش می‌دهد. کلاس‌های درس، کتابخانه و آزمایشگاه‌ها در پردیس وجود دارد و علاوه بر آن، پردیس دانشگاه شامل یک مرکز ورزشی با زمین‌های سرپوشیده و روباز، مجتمع‌های بزرگ دانشجویی، و سالنی برای رویدادهای خاص است.

دانشگاه AUBH اولین دانشگاه جامع و هدف‌سازی شده مدل آمریکایی در پادشاهی بحرین است. این دانشگاه یک سفر جامع برای دانشجویان خواهد بود و رویکرد منحصر به فردی در آموزش ارائه می‌دهد که تعامل و همکاری بین دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی را تقویت می‌کند.

بر این اساس، این دانشگاه برنامه‌های جدید خود در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را گسترش داده است. به عنوان مثال مقطع کارشناسی رشته علوم در امنیت سایبری و همچنین مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت مهندسی در سپتامبر ۲۰۲۳ ارائه خواهد شد. 

خبر آغاز به کار این دانشگاه به دنبال اخبار اخیر است که اعلام شد دانشگاه آمریکایی بحرین اعتبار ایالات متحده را از طریق کمیسیون ارشد کالج و دانشگاه WASC که یکی از بالاترین سطوح تضمین کیفیت در آموزش عالی است، به دست آورده است.

انتهای پیام 

منبع: https://www.isna.ir/news/1402031911886/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%86

دانشگاه آمریکایی بحرین برای سال تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ دانشجو پذیرش خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از عرب گزت، دانشگاه آمریکایی بحرین (AUBH) که نمونه آمریکایی دانشگاه بحرین است، برای سال تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ بازگشایی خواهد شد.

گفته شده کیفیت آموزش در این دانشگاه به سبک آمریکایی‌ها بوده و منعکس کننده آموزش در بهترین دانشگاه های ایالات متحده است. ساختار آکادمیک منحصر به فرد این دانشگاه، دانشجویان را قادر می سازد تا علایق واقعی خود را پیدا کنند و به آنها اجازه می‌دهد تا توانایی‌های خود را توسعه دهند، که منجر به مشاغل موفق طولانی در صنعت انتخابی خود می‌شود.

  افزایش دو برابری حضور زنان در پست‌های مدیریتی/ برخی زنان تمایلی به حضور در این جایگاه ندارند

دکتر بردلی جی کوک، رئیس AUBH اظهار داشت: “ما به رشد مجموعه دانشگاهی خود و دسترسی دانشجویان به طیف وسیعی از فرصت‌های ملی و بین‌المللی بسیار افتخار می‌کنیم. صنایعی مانند امنیت سایبری، مهندسی عمران، بازاریابی دیجیتال و منابع انسانی در سطح جهانی در حال رونق هستند و ما مشتاقانه منتظر ایجاد همکاری‌های معنادار با شرکت‌هایی در درون این بخش‌ها هستیم تا به دانشجویان خود مسیری یکپارچه برای رسیدن به فرصت‌های حرفه‌ای ارائه دهیم.

گفته شده فرآیند پذیرش AUBH برای سال تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ برای دانشجویان بحرینی و بین المللی باز است.