جدیدترینهای «رشته روزانه»:

اگر به دنبال بهترین مدرس زیست کنکور در شهر رشت و گیلان هستید می توانید از طریق وب سایت با ایشان سایت ostadkonkoor در تماس باشید. شما با این شناخت میتوانید آشنایی کامل و جامعی از هدف پیدا کنید، سپس میتوانید با شناختی عمیق و منطقی بهترین مسیر را برای دستیابی به آن هدف مشخص کنید. اگر آزمونها را مکانی برای یادگیری قلمداد کنید، مطمئناً تجربههای زیادی کسب خواهید کرد. معمولا اگر تغییری در منابع یا ضرایب دروس ایجاد شود، از همین وبسایت منتشر خواهد شد. در پست قبلی به روش مطالعه دروس عمومی کنکور پرداختیم و در این پست به بررسی روش مطالعه دروس تخصصی میپردازیم.مجدد تاکید میکنیم که روش مطالعه دروس تا حد زیادی میتواند شخصی سازی شود اما معمولا از یک چهارچوب و اصول کلی پیروی میکند که در این پست به ان میپردازیم. دانش آموزان فکر می کنند که اگرمدرسه خوبی داشته باشند قبولی انها تضمین شده است اما مدرسه خوب روی تدریس خوب مانور می دهد و مهارت به دانش آموزنمی آموزد. با توجه به اینکه سؤالات کنکور به صورت چهارگزینهای مطرح میشود، لازم است دانشآموزان مهارت حل تست خود را تا جایی که امکان دارد تقویت کنند. تحقیقات نشان داده که بهترین رتبه ها از بهترین مشاوره کنکور ایران بهره می گیرند و کمک می کند تا شما بتوانید خیلی ساده و راحت مهارت های آمادگی برای کنکور را یاد بگیرید.

اگر سؤال راهحل جبری داشته باشد باید فرمول لازم برای حل آن را به یاد آورده و با دقت در جایگذاری دادهها، به جواب آخر دست یابید و از بین گزینهها، جواب درست را انتخاب کنید. اما دیگر نگران نباشید در پروژه 4 ماهه و برنامه دو ماهه یا پروژه 6040 حرف آخر. اما حذف دفترچه سوالات عمومی از کنکور به معنای بی تاثیر بودن این دروس بر نتیجه آزمون نیست بلکه ، نمراتی که دانش آموزان در امتحانات کتبی در دروس عمومی کسب کرده اند ، به طور مستقیم بر نتیجه آزمون تاثیر گذار خواهند بود. اولین و مهمترین نکته ای که باید خیلی بهش دقت کنید اینه که از زبان نترسید ، برخلاف چیزایی که از بعضیا می شنوید زبان مدیریت کسب و کار اونقدرها هم سخت نیست و رسیدن به درصد لازم واسه قبولی تو دانشگاه هایی مثل دانشگاه صنعتی شریف ، دانشگاه تهران ، دانشگاه امیرکبیر و … گفتیم که روش درس خواندن درست، پشتکار و انگیزه از همه چیز مهم تر است : ولی نگفتیم که هوش مهم نیست! برای همین سرعت عمل در این درس که اولین درس دفترچه اختصاصی ات بسیار مهم است چون اگر زمان بندی ات در این درس منظم پیش برود می توانی در درس های بعدی هم زمان استاندارد رو رعایت کنی .

در کانال سوال و جواب باش و فیلم های همین سایت همه رو بجز موارد انمتخاب رشته ببین . ● زبان عربی: این درس دومین درسی است که در دفترچه کنکور عمومی مطرح میشود، این درس نیز شامل ۲۵ سوال از سه کتاب عربی دبیرستان است که سطح سوالات به شکل مشخصی از دستور و قواعد و معانی عربی است که با تمرین میتوانید به بودجه بندی سوالات عربی مسلط شوید. برای یادگیری نیاز است که پیوستگی مطالب به یکدیگر را بهخوبی درک کنید و البته تکرار و تمرین تست زنی را تا روز کنکور قطع نکنید. پس برای یادگیری این دروس، فراگیری مطالب از یک استاد خبره کافی نخواهد بود و در درجه ی دوم خود داوطلب است که باید بتواند به نحوه ی حل سؤالات و تست ها مسلط شود. هنگامی که در این دروس مسلط شدید میتوانید از کتب کمک درسی نیز استفاده کنید. در راستای تقویت مزایا و برطرف سازی معایت آزمون سراسری، این ماده نیز به تصویب مراجع ذی ربط رسید و اساس آن به این ترتیب است که استفاده از نتیجه کنکور برای هر داوطلب تا دو سال تحصیلی پی در پی امکان پذیر می باشد و این افراد می توانند از امتیازات آن به خوبی بهره مند گردند.

  عناوین روزنامه‌های مطرح جهان؛ پاکستان درصدد گسترش روابط با چین
زیرا این دروس نیازبه تحلیل ذهنی دارند و به خاطرسپردن پاسخ تست ها کاری بیهوده است. عبارت های تاکیدی هم با تلقین مفاهیم پاسخ راحت و سریع به تست های ریاضی و یادگیری هرچه بهتر آن، به کمک شما می آیند. پرسش و پاسخ درسی. تاريخ علم ها ، پانويس ها ، خوب است بدانيد ها ، نتيجه فعاليت های تحقيقی ، جدول ها ، پيوست ها ، واژه نامه ها ، اطلاعات و داده های ريز جزئی تصاویر كه دور از هدف اصلی تصويرند ، داده های مندرج در برخی از پرسش ها و مسائل كه به ذهن سپردن آنها ضرورتی ندارد. به طور مثال قیودی که دارای تأکید مثبت می باشند، مانند: اغلب، اکثراً، خیلی زیاد را به رنگ سبز درآورده و قیدهایی که دارای تأکیدات منفی می باشند، مانند: به ندرت، گاهی بعضی، اندکی را به رنگ زرد درآورده و قید های با تأکید را مانند: حتماً، همه، همیشه به رنگ آبی در بیاورید.این روش بسیار مفید است. به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور،محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان این مطلب، اظهار داشت: ابتدا در سال ۹۶ در استان تهران حدود ۳۰ دفتر خدمات سلامت به صورت آزمایشی فعالیت کردند که دستاوردهای آن مثبت بود و به کل کشور گسترش دادیم و در حال حاضر حدود ۱۶۰ دفتر خدمات سلامت فعال هستند که در این دفاتر، یک هزار و ۷۰۰ نفر دانش آموخته رشته مهندسی بهداشت محیط بکار گرفته شده اند.

اگر لازم باشد این آزمون باید شخصی باشد. اگر سؤال مربوط به یک درس عمومی یا بخش متنی درسهای اختصاصی باشد باید با یادآوری متن مورد نظر از کتاب درسی و با بررسی دقیق گزینهها، پاسخ صحیح را انتخاب کنید. زیرا خود داوطلب می بایست فرآیند حل سؤال را در ذهن تحلیل کند و مشاهده ی جواب سؤال بدون آگاهی به روند حل تست بی ارزش خواهد بود. این بخش ها را می توان به کمک متن کتاب درسی مطالعه کرد و همچنین این مباحث نیازمند تکرار و تمرین می باشند. با توجه به اینکه رقابت در رشته تجربی بسیار زیاد است، از این رو هر داوطلب باید خود در ابتدا بهترین منابع کنکور تجربی ۱۴۰۱ را مطالعه کرده و حتما در کنار این دروس به کمک کتابهای نکته و تست به تمرین و تکرار بپردازد. یه سلام مخصوص هم داریم، به اون دسته از عزیزانی که آینده نگر هستن و از الان میخوان خودشونو با فضای سوالات کنکور آشنا کنن، تا بتونن بهترین عملکرد رو برای کنکور آینده داشته باشن که این یه کار خیلی خوب و تحسین برانگیزه .

  ژاپن استقرار موشک‌های دوربرد برای مقابله با چین را بررسی می‌کند

در واقع جدول زیر دارای رشته های تجربی با کنکور بوده که ضرایب مختص به خود را دارند ولی در گروه آزمایشی علوم تجربی تعدادی از رشته های هم وجود دارند که تحت عنوان رشته های بدون کنکور تجربی شناخته می شوند لذا داوطلبان می توانند برای اطلاع از این رشته به لینک آبی شده در بالا مراجعه کنند. دسته بندی متممی های برتر (متممی های برتر در درس های اختصاصی، متممی های برتر در درس های عمومی و …). دسته بندی نمونه و تیزهوشان. برترین اساتید تدریس خصوصی علوم تجربی، نمونه سوالات امتحانی و کنکور، گام به گام کتب درسی، مقالات آموزشی و اپلیکیشن استادبانک در دسترس دانشآموزان سراسر کشور قرار دارد. پس اگر داوطلبی تمام زمان خود را صرف آموزش از چندین منبع و اساتید کند و به میزان کافی حل تمرین نداشته باشد قطعاً دچار اشتباه بزرگی شده است.

در این حالت اگر داوطلب به مطالبی برخورد کرد که در آن ضعف دارد، می تواند آن ها را با مطالعه ی درسنامه ی کتاب کمک آموزشی و تحلیل و تفسیر بیشتر آن مطالب به پیش ببرد. اگر در زمان مطالعه ی کنکور به مباحثی برخورد کردید که با وجود مطالعه ی کامل و یا حتی با مراجعه به متن کتاب درسی نتوان به برخی از سؤالات آن پاسخ داد، می توان این مباحث را در دسته ی تحلیلی جای داد.تثبیت این مباحث در ذهن، زمان بر خواهد بود و به تبع آن درمدت زمان طولانی تری مطالب آموخته شده فراموش می شوند.

اعتبار کنکور 1402 تا 2 سال پس از دریافت نتایج است. بررسی تست های جامع کنکورهای تجربی سال های گذشته باعث می شود تا مفاهیم اساسی و حتی نکته های ریزی که جا افتاده رو یاد بگیرید و با قرارگرفتن در فضای آزمون، آمادگی برای جلسه کنکور رو هم تمرین کنید. زیرا پیشرفت دراین دروس نیازمند به یادگیری فرآیند حل مسأله و تکنیک های مباحث می باشد و مطالعه ی چندین درسنامه کمک قابل توجهی به داوطلب نخواهد کرد. به داوطلبان عزیز توصیه می کنم که هنگام مطالعه ی دروس تحلیلی به سرعت از مطالعه ی درسنامه ی دروس دل کنده و از مطالعه ی درسنامه های چندین منبع خودداری کنند. طرح سوال از بخش های گنج حكمت ها ، روان- خوانی ها و شعرخوانی های كتاب فارسي 2 مجاز نيست.

همین مسئله باعث ماندگاری مطالب در حل هر سوال یک فرمول آموزش داده میشود. همه چیز به ساختار مغز شما بر می گردد، مغز انسان از دو نیمکره ی راست و چپ تشکیل شده که ساختار و وظایف متفاوتی دارند ولی متاسفانه در آموزش سنتی صرفا توجه بر نیمکره چپ مغز هست و کلیه مطالب و فرمول ها در نیمکره چپ مغز به صورت کوتاه مدت انباشته می شود. داوطلبان کنکور سراسری، برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود، علاوه بر مطالعه دروس عمومی که سوالات آن برای کلیه گروه های آزمایشی مشترک است و در واقع تفاوت اصلی میان گروه های آزمایشی کنکور سراسری، دروس اختصاصی است. آئیننامه «یکپارچهسازی پذیرش دانشجوی شهریهپرداز در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی» تدوین و بر این اساس پذیرش در کلیه مقاطع تحصیلی فقط به دو صورت روزانه و شهریه پرداز انجام میشود. کنکور در سال 1402 حذف نمی شود، فقط تغییرات چشمگیری در نحوه برگزاری و تاثیر نتایج آن اعمال خواهد شد.

  مظفر: آینده قوی در گرو مدرسه قوی است
ایشان دارای سابقه در مدارس مفید ، علوی ، سلام ، علامه حلی و قلم چی هستند. کلاس آنلاین کنکور ارشد مدیریت و فیلم آموزش کنکور ارشد مدیریت برای متقاضیان شرکت در کنکور مقطع ارشد در لایو آموز ارائه می شود. تب کلاس اول، … بسیار خب… حالا نیمی از حرفمان را پس می گیریم، چون کسب رتبه در چنین رقابت فشرده ای نه تنها کاری کوچک نیست بلکه کاری بزرگ و دشوار، اما در نهایت ممکن است.ما این سابلیمینال را برای کمک به شما طراحی کرده ایم! با توجه به چیزایی که گفتیم حالا شاید سوال کنید خب الان کدوم منبع بهتره ؟

به همین دلیل حتی کنکور برای خانواده ها اهمیت دارد و والدین در زمان کنکور در کنار فرزندان شان، اخبار کنکور را پیگیری می کنند و این که فرزندشان نتیجه مناسبی بگیرد خیلی اهمیت زیادی دارد. وی افزود: با پیشبینی قانون همه مادران باردار فاقد بیمه درمانی و همچنین فرزندان آنان را تا ۵ سالگی بدون آزمون ارزیابی وسع تحت پوشش بیمه قرار میدهیم. با توجه به اینکه کتاب حاضر، جامع بوده و تمام سرفصلهای زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش میدهد، بررسی پاسخنامه به داوطلبان کمک میکند تا کل این دروس را به همراه نکات مهمشان به خاطر بسپارند. در این وضعیت، تنها افرادی می توانند در دانشگاه مربوطه پذیرفته شوند که معدل دوازدهم آن ها از یک میزان مشخصی بالاتر باشد.

به گزارش مهر، محمدتقی جغتایی، صبح چهارشنبه در هشتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در مرکز همایش های رازی تهران، به اهمیت رشته علوم اعصاب در تشخیص بیماری ها اشاره کرد و گفت: بر اساس تحقیقات و مطالعاتی که در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ در دنیا انجام شده است، بار بیماری های وابسته به رشته علوم اعصاب در حال افزایش است. ناگفته نماند که شرکت کنندگانی که در این دوره ها حضور دارند پس از پایان دوره، مدرک شرکت در آن دروه را از دانشگاه برگزار کننده آن دوره دریافت می نمایند. به این ترتیب که ضریب درس زبان و ادبیات فارسی برابر 4، زبان عربی برابر 2، دین و زندگی معادل 3 و زبان انگلیسی نیز معادل 2 می باشد و داوطلبان می توانند با توجه به این اعداد و ارقام، ساعات درسی خود را میان مباحث عمومی به دقت تقسیم نمایند تا برنامه ریزی کنکور خود را به نحوی هدفمند و حرفه ای به انجام برسانند. به داوطلبان توصیه می کنیم قبل از تکمیل فرم ثبت نام، فرم پیش نویس درج شده در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور ۹۹ را تکمیل نمایند تا در زمان ثبت نام اینترنتی به مشکل برخورد نکنند.