معرفی رشته علوم تربیتی؛ آشنایی با گرایشها، دروس دانشگاهی، آینده شغلی و بازار کار

برخی شک وسواس گونه دارند، بنابراین اغلب سوال را با اطلاعات قبلی درست پاسخ میدهند ولی به جواب خود شک می کنند. شما به راحتی با دسترسی به یکی از راه های ارتباطی فوق میتوانید با همراهان خود در عشق کتاب ارتباط برقرار نموده و به راحتی خرید خود را ثبت کنید. برای خرید کتاب های کمک آموزشی و کنکوری در تهران و سایر شهرستان ها دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست. یکی از مهم ترین کارهایی که یک دانش آموز کنکوری باید در سال کنکور خود به آن بپردازد پرداختن مستمر به حل آزمون جامع است. می توان گفت اگر تستهایی که به حل آن پرداختیم یا آزمون های آزمایشی که حل کردیم تحلیل نشود ارزشی نخواهد داشت. بعد از اتمام مطالعه همه ی دروس و در دوران جمع بندی باید از نوع دیگری از تست ها به نام تست جامع استفاده کنیم زیرا تمام توانایی ها و تجربیاتی که تلاش کردیم با حل انواع تست های بالا بدست آوریم درنهایت برای بدست آوردن عملکرد مناسب در این مرحله بوده است. همه ی داوطلبان کنکور تجربی باید نکاتی مهم را درباره این آزمون سرنوشت ساز بدانند. صفر تا صد هر چیزی که از دنیای برنامه ریزی برای کنکور 1401 تجربی ، ریاضی و انسانی میخواید در این صفحه قرار داره.

شورای عالی انقلاب فرهنگی، ستاد نقشه جامع علمی کشور، تقریبا دو، سه سالی است که به دنبال برنامه جدید از برگزاری کنکور است و امروز هم در ستاد اجرایی نقشه، مبحثی درباره کنکور مطرح شد. آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صبح امروز در 83 شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار شد. کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمهمتمرکز) سال ۱۴۰۱ روز سه شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور هنر 98 می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی کنکور هنر 98 به همراه کلید اولیه و پاسخنامه تشریحی جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است. چطور در همان ساعتهای اولیه پرسشهای کنکور در کانالهای تلگرامی میچرخید و چطور یک جوان ۱۷ ساله رئیس یک باند فروش سؤالات کنکوری بود. • برخی کارشناسان معتقدند میتوان برای شرکت داوطلبان در آزمون رشتههای خاص، شرط تعیین کرد، مثلا بگوییم برای شرکت در آزمون رشته تجربی افرادی حق شرکت دارند که معدل آنها در پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم بالای ۱۷ باشد. نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خراسان رضوی گفت: همه آزمونها در نوبت صبح برگزار میشود، ازمون گروه هنر فردا (چهارشنبه)، ازمون گروه ریاضی و فنی و رشتههای علوم انسانی (پنج شنبه) و ازمون رشته تجربی (جمعه) برگزار خواهد شد.

برخی دیگر به سوالات شانسی جواب می دهند. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بر اساس اعلام سازمان سنجش در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی مهرماه 98 در تاریخ 20 اسفند ماه 97 آغاز میشود و تا 6 شهریور 98 ادامه می یابد. دانش آموز شاید در ابتدا نتواند سوالات زیادی در مدت زمان مشخص شده پاسخ دهد؛ اما با گذشت زمان بر اساس تجربه و نحوه مدیریت سوال ها که چه سوالی را باید پاسخ دهد و از چه سوالی باید بگذرد آشنا میشود و میتواند در همان مدت معین با اطمینان سوالات را انتخاب و حل کند. عادت کردن به فضایی مشابه فضای کنکور از از اهداف دیگر آزمون های آزمایشی است زیرا بسیاری از دانش آموزان که آزمون نمی دهند در کنکور به دلیل عادت نداشتن به محیط حوزه ها ممکن است دچار استرس شوند و این استرس مانع عملکرد مناسب آنها شود. اگر بر مطلبی مسلط نباشیم، یا بدانیم حل آن وقت گیر است، به آن پاسخ نمی دهیم.

  سوالی که دانشگاهیان باید پاسخ دهند

آزمون های جامع در ابتدای سال با تعداد سوالات و مباحث کم شروع شده و با نزدیک شدن به کنکور، تعداد مباحث و سوالات بیشتر خواهد شد. تحلیل آزمون اگر بیشتر از حل آزمون اهمیت نداشته باشد کم اهمیت تر نیز نیست. در تستهای تالیفی نکات بسیار مهمی گنجانده میشود که احتمال آمدن آنها در کنکور هم کم نیست. برای مرور نکات محاسبات می توانید از کتاب هندبوک محاسبات نشر آروین استفاده نمایید. بعد از آنکه مطلب با کمک کتاب درسی و منابع کمک آموزشی تفهیم شد باید به سراغ گام پر اهمیت بعد یعنی حل تست آموزشی از کتاب تست مناسب بپردازیم. سپس هنگامی که به تمام قسمت ها مسلط شد به حل تست به صورت درس به درس بپردازد و از این طریق در هر درس تمامی بخش های زبان فارسی، قرابت و آرایه را مرور کند. در مبحثی مانند آرایه یا قرابت ممکن است ابیاتی خارج از کتاب درسی مطرح شود بنابراین دانش آموز باید ابتدا دانش و روش حل این تست ها را بیاموزد که هر نوع بیتی مورد سوال طراح قرار گرفت بتواند آن را تحلیل کرده و به درستی پاسخ دهد. برای مثال در درس ادبیات دانش آموز میتواند در ابتدا به صورت جداگانه به حل تست مبحث قرابت، مبحث زبان فارسی و آرایه بپردازد.

بنابراین تست مروری ضمن آنکه وقت زیادی از ما نمیگیرد بسیار مفید است؛ زیرا موجب تثبیت مطالب و انتقال آن به حافظه بلند مدت میشود چراکه حتی اگر فصلی جامع و کامل مطالعه شود ولی دانش آموز بر آن مرور نداشته باشد قسمت زیادی از آن را فراموش خواهد کرد. تذکر بسیار مهم: همراه داشتن هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه حافظهدار (از قبیل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و …)، در جلسه آزمون حتی در حالت خاموش، علاوه بر این که موجب محرومیت از گزینش در آزمون میشود، به عنوان تقلب و تخلف نیز تلقی شده و با داوطلبان ذیربط بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «و» آمده است، رفتار خواهد شد. یک نکته ی مهم: شماهایی که اومدید تا دنبال کسب موفقیت های بزرگ بگردید، باید بدونین که ما در اینجا از سوالات و پاسخنامه های دقیق استفاده کردیم پس از اون ها غافل نشید و حتما مورد بررسی قرار بدین. البته در مطلب بیشتر به تکنیک های خلاصه نویسی و یادگیری دروس اشاره کردیم که میتواند برای شما مفید باشد. در حل این تست ها زمان خیلی حائز اهمیت نیست و آنچه اهمیت دارد کیفیت تست زدن و یادگیری است.

این سوالات از خطرناک ترین اشتباهات دانش آموز کنکوری است. داوطلبان به منظور آگاهی بیشتر در رابطه با نحوه طراحی سوالات تستی کنکور هنر، مرور و جمع بندی مطالب در کمترین زمان، دسترسی به خلاصه کتاب ها و … باتوجه به آنکه آیات بخش عمده سوالات کنکور دین و زندگی را تشکیل می شود، از این رو لازم است داوطلبان با تهیه منابع تستی مناسب تسلط خود را بر نکات و همچنین آیات افزایش دهند. همچنین در صورت رفع نشدن مشکل با مراجعه به منابع جدید یا معلم خصوصی بر مبحث تسلط پیدا کند. این سوالات نشان دهنده 2 نوع شک در افراد مختلف است. مهم ترین هدف از آزمون تحلیل سوالات آن است که در بحث بعدی یعنی تحلیل آزمون به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت. در بحث تحلیل تست و آزمون به طور جامع راجع به اینکه با هر دسته از این سوالات باید چه کرد خواهیم پرداخت. مهم ترین اصل در مطالعه ی این دسته از دروس، حل تمرین زیاد می باشد. حساس ترین و شاید سخت ترین کنکور سراسری نیز مربوط به رشته تجربی است که در سالهای اخیر به دلیل وجود تعداد زیاد شرکت کننده و سخت شدن رقابت، موفق شدن در آن و رتبه خوبی آوردن، برای قبولی در یک رشته خوب، نیاز به تلاش خیلی زیادی دارد.

  ثبت‌نام آزمون رشته‌های علوم پزشکی متوقف شد
این بودجه بندی ممکن است کمی زیاد باشد و دانش آموز نتواند خود را به تمامی موضوعات درسی ذکر شده برساند به همین دلیل تصمیم بگیرد در آزمون شرکت نکند اما این تصمیم اشتباهی است. در پاسخ باید گفت که تمام پروژه های حرف آخر چه پروژه 4 ماهه و چه پروژه 6040 حرف آخر به صورت کامل صفر تا صد مطالب را پوشش داده است و در زمان مقرر دانش آموز با کمک پکیج های این موسسه قادر خواهد بود صفر تا صد آموزش همراه با حل تست انبوه را به پایان برساند و از بابت آموزش خیال خود را راحت کند.

نیاز به یک برنامه ریزی حرفه ای و تمام عیار دارید؟ یک دانش آموز کنکوری معمولا از تابستان کار مطالعه را به طور جدی برای کنکور آغاز میکند. همچنین با آزمون دادن دانش آموز با چیدمان سوالات و ترتیب درس ها در دفترچه آشنا میشود. تعداد سوالات دروس عمومی در کنکور سراسری هنر در جدول زیر آمده است. در جدول زیر کتاب های موضوعی ادبیات کنکور گردآوری شده است. مشاوران حرفه ای عشق کتاب به صورت تلفنی، چت آنلاین در سایت، شبکه های اجتماعی (تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام و توئیتر) و مراجعه حضوری آماده راهنمایی شما در خرید کتاب می باشند. در برخی کتب کمک آموزشی به قدری تست و نکات اضافه و خارج از کتاب درسی وجود دارد که داوطلب کنکور مسیر اصلی را گم می کند.

کنکور سراسری بر حسب مقطع مورد نظر توسط نهادهای گوناگون برگزار می گردد، این آزمون در مقطع کارشناسی تمام دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ایران و نیز کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی کلیه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دولتی ایران (به جز رشته های علوم پزشکی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار میگردد. آزمون های آزمایشی با بودجه بندی درسی معین به طور معمول هر 2 یا 3 هفته یکبار برگزار میشود. چرا که طبق قوانین، تأثیر قطعی معدل درکنکور باید در صورتی اعمال شود که امتحانات سه سال آخر دبیرستان به صورت نهایی برگزار شود. در صورتی که نقص مطالعه باشد، باید به مطالعه از جزوه یا منبع مطالعاتی پرداخت. بدتر اینکه روزنامه «اعتماد» چند روز پیش از تخلفهای گسترده در کنکور سال ۱۴۰۰گزارش مفصلی منتشر کرد و نشان داد چه فاجعهای اتفاق افتاده است و هنوز خیلیها از سال گذشته تاکنون درگیر آن هستند. برای این اتفاق هم می توان استراتژی های مختلفی در پیش گرفت. دلیل این اتفاق استرس، بی دقتی، ضعف جسمی، کاهش قند و مشکلاتی از این قبیل می باشد.

  نتایج اولیه آزمون ارشد تا ۱۵ خرداد اعلام می‌شود
✅یکی دیگر از مزایا و ویژگی های خیلی خوب کلاسینو اینه که برای تجربه این کلاس ها میتوانند جلسه اول را به طور رایگان مهمان کلاسینو باشند همچنین کلاسینو مدعی است اگر ۳ جلسه ابتدایی هر کلاس را شرکت کنند و به هر دلیلی از ادامه شرکت در کلاس ها منصرف شود دانش آموز میتواند تمام مبلغ پرداختی را پس بگیرد. جدا از این مسئله که تک تک لحظات برای یک دانش آموز کنکوری ارزشمنده، دوران عید از جنبه های مختلفی دارای اهمیت خیلی بیشتری هست. بنابراین در این سوالات دانش آموز توهم حل صحیح یا بلد بودن را داشته است.

دفترچه سوالات عمومی کنکور سراسری هنر دروس ادبیات فارسی با ضریب 4، فرهنگ و معارف اسلامی با ضریب 3، زبان عربی با ضریب 2 و زبان خارجی با ضریب 2 را در سایت ostadkonkoor بر می گیرد. درس عربی شامل 25 تست (از شماره 26 تا 50) می باشد. عشق کتاب تمامی مقاطع درسی از پیش دبستانی ، ابتدایی ، متوسطه اول ، متوسطه دوم ، پیش دانشگاهی ، کنکور رشته های علوم انسانی ، ریاضی و فیزیک ، علوم تجربی را پوشش داده و آخرین ویرایش منتشر شده از کتاب های تمامی ناشران آموزشی را با تخفیف ویژه و قیمت مناسب به فروش می رساند. «عشق کتاب» جامع ترین و به روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب های کمک درسی، آموزشی، کودک و نوجوان، عمومی و زبان ، لوازم التحریر با بیش از 15 سال سابقه در توزیع و فروش کتاب به سراسر کشور و نماینده مستقیم ناشران آموزشی در کشور ، خرید کتاب های کمک آموزشی و خرید کتاب کنکور را برای شما در هر کجای ایران آسان تر نموده است. این سابقه نداشته یعنی با دو امر کاملا متضاد روبهرو هستیم. رئیس سازمان سنجش پس از کنکور ۹۸ اعلام کرد بسیاری از این افراد شناسایی و به تخلفات آنها رسیدگی خواهد شد.

در این موارد بیشتر وقت داوطلب به حل و یادگیری مسائلی صرف می شود که اصلا در کنکور سوالی از آن ها مطرح نمی شود. طی تحقیقات انجام شده، آزمون دادن بیش از مطالعه در فرآیند یادگیری موثر است. عشق کتاب با رضایت بیش از 99% مشتری، و نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره با توجه به فعالیت رضایتمندانه مشتری با رویکرد مشتری مداری طی 5 سال فعالیت اینترنتی سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به دست شما رسانده و آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد. بههمینمنظور گاج مارکت با گردآوری کتابهای کمکآموزشی دروس مختلف برای داوطلبان کنکور رشتهی تجربی، از انتشاراتهای گوناگون و برجستهی کشور (بهترین منابع کنکور تجربی)، سعی در افزایش سطح علمی داوطلبان عزیز کنکور داشته و از این طریق به آنان در راحت پشت سر گذاشتن این مرحله از زندگیشان کمک بزرگی کرده است. زمانی که به حل این نوع تست میرسید علاوه بر اینکه توانایی علمی کافی برای پاسخ گویی به سوالات و مدیریت زمان را بدست آورده اید با این تست ها میتوانید به مرور مباحث مختلف پرداخته و عملکرد خود را در درس های گوناگون بیازمایید.