جشنواره تجسمی فجر در ایستگاه پایانی

بخش رقابتی جشنواره (طوبای زرین) دربرگیرنده هفت زیربخش است که زیربخش‌های آزاد، موضوعی (قله‌ها)، تجسم هنر، طراحی فرهنگ‌محور، فیلم‌های مستند هنر‌های تجسمی، ناشران کتاب‌های تجسمی و علمی (دانش هنر‌های تجسمی) را شامل می‌شود.

بخش غیررقابتی شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر هم شامل ۶ زیربخش است که بازار هنر‌های تجسمی، مفاخر هنر‌های تجسمی، آینه در آینه، کاتبان سوره حمد، دیوارنگاری شهری و پوستر‌های فجر (محیطی) را دربرمی‌گیرد.

شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر امروز پنجشنبه سوم اسفند با تجلیل از مفاخر هنر‌های تجسمی و معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف پایان می‌یابد.

جشنواره تجسمی فجر در ایستگاه پایانی *
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، امروز پنجشنبه- سوم اسفندماه- از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور مسئولان هنری، دبیران و داوران جشنواره، استادان هنر‌های تجسمی، هنرمندان و هنردوستان، در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این جشنواره به صورت رسمی یکشنبه- هشتم بهمن ماه- با برپایی نمایشگاه‌های «مفاخر هنر‌های تجسمی به روایت موزه هنر‌های معاصر تهران» دربرگیرنده منتخبی از آثار گنجینه موزه هنر‌های معاصر تهران و «آینه در آینه ۳» (پوستر‌های مقطع انقلاب اسلامی و پس از آن) آثار گنجینه حوزه هنری انقلاب اسلامی با نمایش ۱۳۵ اثر از ۱۲۵ هنرمند آغاز به کار کرد و تا ۳۰ بهمن بجز دوشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۸ در این موزه میزبان علاقه‌مندان است.

منبع: https://www.iribnews.ir/fa/news/4161630/%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%AC%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%AC%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C

در اختتامیه این دوره از جشنواره برای نخستین بار «طوبای زرین آرای مردمی» به بهترین اثر از نگاه مخاطبان فجر شانزدهم اهدا خواهد شد.