ساخت بیش از ۱۳ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۲

ساخت بیش از ۱۳ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در سال گذشته ۲۹۷۲ فضای آموزشی و پرورشی در قالب ۱۳۲۳۰ کلاس درس؛  واقع در ۸ مدرسه و حدود ۳۰ کلاس درس در یک روز و به عبارتی هر سه ساعت ۱ فضا و هر ساعت ۱.۵ کلاس به جامعه آموزش و پرورش و دانش آموزان تحویل شد. به گفته خان محمدی، هدف‌گذاری ۶۵ درصد فضا‌های تحویلی در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها نشان از توجه سازمان نوسازی مدارس کشور به عدالت تربیتی است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین از مشارکت بیش از ۵۸ درصدی در فضا‌های تحویلی خبر داد و گفت: این میزان مشارکت نشان از موفقیت سازمان در جلب مشارکت خیران و نهاد‌های علاقه مند به این حوزه است.
خان محمدی افزود: بهسازی و شاداب سازی حدود ۷۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان با سازماندهی بیش از ۱۵ هزار گروه جهادی، استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی حدود ۱۰هزار کلاس درس در طرح شهید عرب، برگزاری همایش ملی مدارس آینده با تکیه بر نگاه فناورانه و دانش بنیان، آغاز صنعتی سازی مدارس در شهرستان بهارستان در ده مدرسه ۱۵ کلاسه و خراسان رضوی تا اعزام کاروان‌های تجهیزات آموزشی و هنرستانی به بیش از ۵۰۰ منطقه آموزشی و پرورشی از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سال ۱۴۰۲ بود.

منبع: https://www.iribnews.ir/fa/news/4187322/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%DB%B1%DB%B3-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B2

  با تغییرات در حوزه هوش مصنوعی به انجام فعالیت‌هایمان از طریق دانشگاه هوشمند امیدوار هستیم