سیستم دزدگیر هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور شرکت مرکزی آژیر-امن باش

همسان سازی ساعت با شبکه GSM، برای اطمینان از دقت ساعت و پشتیبانی از تنظیم با منطقه زمانی کشور. این سنسور ها دو قسمت دارند، یکی به پنجره ها و درها و دیگری به چارچوب وصل می شود و با استفاده از آهنربا‌، باز بودن یا بسته بودن در یا پنجره را به ما اطلاع می‌دهد. سنسور‌های در و پنجره با قابلیت دادن برنامه به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در‌صورت باز شدن در‌ها سیستم تهویه به صورت خودکار خاموش می‌کند. دزد‌ها برای جلوگیری از عمل کردن سنسور‌های ورودی اقدام به شکستن پنجره‌ها می‌کنند که با نصب سنسور‌های شکستن شیشه این امکان برای آن‌ها وجود ندارند.

فناوری‌های قدیمی‌تر چندان مؤثر نبودند، اما سنسورهای حرکتی و هشدارهای دروازه امروزی بسیار پیشرفته‌تر هستند. این بدان معنی است که شما حتی قبل از رسیدن به خانه شما در مورد هر متخلفی مطلع خواهید شد. اگر در خانه باشید دیگران می توانند خانه و زندگی کل خانواده شما را نجات دهند. حسگرهای مونوکسید کربن و ردیاب‌های دود و آتش می‌توانند زنگ هشدار شما را فوراً به صدا درآورند و همه را با خیال راحت از خانه بیرون بیاورند و از خطر دور کنند. قرار دادن یک لنز بدین منظور که بتواند تشخیص دهد که نور مادون قرمز از مناطق مجزا و مختلفی که دارای فواصل معینی از هم هستند و نوری از میان آن‌ها عبور نمیکند، گرفته می شود.

همچنین امکان ست­کردن 15 ریموت با قابلیت آدرس­دهی به ­طور همزمان در این سیستم وجود دارد. این محصول دارای اتصالات بیسیم بوده و از Wireless و GSM-2G پشتیبانی می­‌کند­. بعضی از سیستم‌های حفاظتی پس از به صدا درآوردن آژیر، دزدی را از طریق SMS به افراد از پیش تعیین شده اطلاع می‌دهد یا با آنها تماس می‌گیرد. یک سنسور که نسبت به نور مادون قرمز حساس بوده و پس از دریافت آن را به میکروولت تبدیل می نماید.

⚪️برخی امکانات دزدگیرهای هوشمند خانگی:

یکی از مهمترین نکات خرید دزدگیر، توجه به برند، شرکت سازنده و مدت زمان گارانتی آن است. هر چه کیفیت دزدگیر اماکن بالاتر و شرکت سازنده آن معتبرتر باشد، مدت زمان گارانتی دزدگیر اماکن بیشتر و خدمات پس از فروش آن مناسب تر خواهد بود. تلفن کننده 20 حافظه سخنگوی کلاسیک ، یک تلفن کننـده خودکار حرفه ای می باشد که هنگام وقوع آلارم از طریق خط تلفن ثابت با شماره تلفن های ذخیره شده در حافظه تماس گرفته و پیام از پیش ضبط شده را پخش می کند. فرکانس این چشمی دزدگیر 433HHZ است و برد آن 12 متر با زاویه 110 درجه میباشد.همچنین این سنسور دارای باطری 9 ولت کتابی و نمایشکر ضعیف شدن باطری است. در این چشمی از جامپر تغییر حساسیت استفاده شده است که در محل هایی که احتمال وجود خطا به سبب حرکت های کوچک پرده و اجسام آویز وجود دارد میتوان حساسیت را کم کرد تا آژیر خطا حدف گردد. فایو استار ۲۰۷از لحاظ کارایی بسیار مشابه مدل ۲۰۶است و تنها تفاوت آن صفحه LCDاست که کار با این دزدگیر را راحت تر میکند،همچنین این دزدگیر قابلیت نصب کیپد یا همان صفحه کلید را دارد.

  صحرایی: آوای قرآن در ۱۰ هزار مدرسه غیر دولتی و هیئت امنایی
سیستم دزدگیر هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور شرکت مرکزی آژیر-امن باش

شما می­‌توانید با نصب یک میکروفون خارجی صدای محیط را به وضوح شنود نمایید. برای آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات ارائه شده با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. تهران کلید با گردآوری مجموعه ای از کلید سازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد بصورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. تهران کلید با هدف اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند در سال 1395 تشکیل گردید.

برای این که بخواهید چند چشمی را سیم کشی کنید سعی کنید تا از هر چشمی یک سیم به پنل دستگاه بکشید تا در زمان عیب یابی دستگاه بتوان مراتب را راحت سایت امن باش تر پیگیری کرد. پیش از هر چیز خرید و نصب قفل استاندارد با ایمنی بالا برای هر مکانی ضروری است. نمونه بهترین قفل ها ضد اسید و ضد ضربه و برش هستند و عموما از جنس نیکل فولاد ساخته میشوند.

در محل هایی که موجودات زنده مانند گربه ، موش و …

دزدگیر های بازار معمولا دارای 4 تا 6 زون می باشد و قالبا زمانی که تعداد چشم ها بیش از این مقدار می شود، آنها را به صورت گروهی دسته بندی می نمایند. برای اتصال چند چشمی بصورت سری ، شما باید برق چشمی ها را بصورت موازی و سیم مربوط به زون برای هر چشمی را بصورت سری متصل کنید.در شکل زیر نحوه سری کردن چند چشمی بطور کاملا مشخص گرد آوری شده است که می توانید از آن الگو بگیرید. به دلیل باتری دار بودن این چشمی ها اگر به دفعات زیاد به دزدگیر ارسال پالس کند باعث ضعیف شدن زود هنگام باتری میشود.ولی اگر جامپر چشمی را روی مدت بیشتر تنظیم کنید باتری دوام بیشتری خواهد داشت. یعنی اگر تردد جلوی چشمی زیاد باشد مانند مغازه ها و سالن ها)در مواقع غیر فعال بودن دزدگیر(چشمی بعد از هر بار تحریک شدن و ارسال پالس به دزدگیر برای ارسال بعدی مدتی را صبر میکند حتی اگر در ان مدت از جلوی چشمی رد شوید و ان را تحریک نمایید. در محل هایی که موجودات زنده مانند گربه ، موش و … تردد می کنند نصب چشمی باعث تحریک دستگاه شده وموجب آلارم می گردد. در ادامه به بررسی موارد مهم در خصوص برقراری امنیت منزل و محیط کاری میپردازیم.

  • از مزایای ویژه استفاده از این سیستم امنیتی در خانه کاهش میزان دزدی و سرقت سارقان است، به این دلیل که سارقان به محض اطلاع از وجود دزدگیر هوشمند تمایلی به ایجاد دردسر برای خود ندارند و سعی می کنند اولویت شان منازلی با ریسک کمتر باشد.
  • مدل ۲۰۶فایواستار سیم کارتی بوده و دارای ۴زون است .صفحه نمایش این مدل هم از نوع سون سگمنت میباشد.این مدل دارای تلفن کننده سیم کارتی ۳۰حافظه ای است و قابلیت های بالایی دارد.
  • 👈می توان با استفاده از وارد نمودن رمز عبور یا کشیدن کارت، هنگام ورود به خانه دزدگیرهای هوشمند را خاموش کرد.
  • شرکت فایروال به عنوان یکی از برترین تولیدکننده های سیستم های حفاظتی (دزدگیر اماکن) در ایران با چندین دهه تجربه درخشان در زمینه تولید و توزیع انواع دزدگیر اماکن و دوربین های مداربسته فعالیت می نماید .
  • همچنین جهت “راهنمای خرید دزدگیر اماکن” کسب مشاوره قبل از خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شمارا به طور کامل در این زمینه راهنمایی کنند.
  سران کره جنوبی و ژاپن در توکیو دیدار می کنند

پس هیچ وقت به فکر این نباشید که فقط تابلو هشدار را برای اماکن خود انتخاب کنید زمانی که از این نماد استفاده می کنید حتما آن سیستم را هم در منزل و محل کار خود و یا هر مکانی که قصد حفاظت از آن دارید داشته باشید. گاهی عوامل طبیعی هم امکان خطا در سیستم دزدگیر اماکن شما ایجاد می کند مانند رعد و برق طوفان و وزش باد. طبق اطلاعات به دست آمده از مشتریانی که متاسفانه منزل آن ها به سرقت رفته است، اکثر سرقت ها در زمان بسیار کوتاه و از طریق شکستن قفل درب انجام شده اند. شوک سنسور یک دستگاه کوچک الکترونیکی است که به ضربه حساس بوده و با تشخیص ضربه وارد شده، برای دزدگیر سیگنال ارسال خواهد کرد. برای استفاده از شوک سنسور جهت جلوگیری از تخریب قفل و ورود سارق به منزل، ویلا، اداره و …

اجزای سیستم دزدگیر هوشمند

و در آخر به این امر می پردازیم که برای جلوگیری از سرقت منزل و محل کار خود علاوه بر رعایت مسائلی که از دست شما به صورت فیزیکی بر می‌آید می‌توانید از سیستمهای حفاظتی و امنیتی استفاده کنید که این سیستم‌ها شامل تمام محیط ساختمان شما از ورودی نفر رو، پارکینگ، راه پله ها و در نهایت داخل منزل شما می شود. به عنوان مثال با داشتن یک آیفون تصویری می توانید زمانی که در منزل نیستید بررسی کنید چه کسانی به سراغ شما آمده اند زیرا گاهی سارقین با زدن زنگ درب شما می‌خواهند متوجه شود کسی در منزل هست یا خیر که این امر کمک می‌کند اگر سرقت رخ بدهد بتوانید تصویر و فیلم اشخاص را در دست داشته باشید . در زمان فعال بودن دزدگیر اماکن، اگر درب باز شود، به محض فاصله گرفتن دو تیغه آهنربایی مگنت از یکدیگر، پالس فعال سازی آژیر برای دزدگیر اماکن ارسال می شود.

  معرفی رشته علوم تربیتی؛ آشنایی با گرایشها، دروس دانشگاهی، آینده شغلی و بازار کار