پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش راهی برای توسعه مشارکت و اعتمادسازی


مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه مشارکت، اعتمادسازی، کاهش تمرکز سازمانی و تفویض اختیار، ارتقای کیفیت منابع انسانی درحوزه‌های جذب، نگهداشت و صیانت از همکاران از موارد قابل توجهی هستند که باید پیگیری شود.

منبع: https://www.iribnews.ir/fa/news/4073988/%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C

  آمادگی دانشگاه‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید