تهیه بسته سیاستی ویژه خانواده‌ها

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید یک بسته سیاستی ویژه خانواده تهیه شود تا ضمن تقویت جایگاه خانواده، نسبت و رابطه آن با مدرسه نیز در نظر گرفته شود.

وی افزود: قطعا پژوهش زیربنای تمام تصمیمات و سیاست‌ها است و باید شاهد تحقق رویکرد فعال در فعالیت‌های پژوهشگاه باشیم تا به برنامه‌های آموزش و پرورش جهت دهی کنند.

وی با اشاره به اقدامات تحولی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، اظهار داشت: تهیه نقش راه سند تحول بنیادین توسط پژوهشگاه اقدامی مهم و راهبردی است که صورت گرفته است.

منبع: https://www.iribnews.ir/fa/news/4178462/%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7

وزیر آموزش‌و‌پرورش

**تهیه بسته سیاستی ویژه خانواده هابه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛  رضامراد صحرایی گفت: مسائل امروز آموزش و پرورش نو نیست بلکه باید با نگاه جدید و راه‌حل‌های تحولی به آن‌ها پرداخته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: راه‌حل بسیاری از چالش‌های نظام تعلیم و تربیت در درون آموزش و پرورش است.

صحرایی با اشاره به آموزش پیش از دبستان، گفت: سرمایه‌گذاری کشورهای توسعه‌یافته در آموزش‌های پیش از دبستان است و به جای هزینه کرد در آسیب‌های اجتماعی باید به عنوان پیشگیری در کودکستان سرمایه گذاری کرد.

وی با تاکید بر مسئله هویت‌سازی بر کودکان، تصریح کرد: باید تلاش کرد ویژگی‌های هویتی را در سنین پائین‌تر برای کودکان آموزش داد زیرا در آن سن فراگیری هست اما پس از آن یادگیری است.

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده، اظهار داشت: باید یک بسته‌ سیاستی ویژه خانواده تهیه شود تا ضمن تقویت جایگاه خانواده، نسبت و رابطه آن با مدرسه نیز در نظر گرفته شود.

  آغاز ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوۀ قضائیه