جشنواره ابتکارات و خلاقیت مدارس غیردولتی

محمودزاده افزود: به دنبال آن هستیم تا این جشنواره سراسری به عنوان اولین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیر دولتی در ۶ محور نوآوری در مدیریت مدارس ، نوآوری در محیط تعلیم و تربیت ، نوآوری در طراحی فرایند های آموزشی و پژوهشی ، نوآوری در مشارکت و تعاون ، نوآوری درطراحی فرایند های تربیتی و پرورشی ، نوآوری در سطح مبانی نظام تعلیم و تربیت با مشارکت گسترده دانش آموزان در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در خصوص حمایت از مدارس غیردولتی مناطق محروم نیز عنوان کرد: امسال از ۲۰۰۰ مدرسه دولتی در مناطق و شهرستان‌های محروم حمایت می‌کنیم اما این حمایت‌ها مالی نیستند بلکه با ارائه برنامه‌ جهت مدیریت بهتر، حمایت می‌شوند.

 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت اموزش و پرورش از برگزاری اولین جشنواره سراسری ابتکارات و خلاقیت مدارس غیردولتی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

وی از مدارسی که در محورهای یاد شده دارای خلاقیت و ابتکاراتی هستند خواست تا با ورود به سامانه آنها را بارگذاری کنند که آثار ارسالی بر اساس شاخص‌های تعیین شده داوری و سپس به مرحله منطقه‌ای ، استانی و در نهایت کشوری ارجاع داده می‌شوند.

** جشنواره ابتکارات و خلاقیت مدارس غیردولتیبه گزارش خبرگزاري صداوسيما؛ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت‌: برخی مدارس غیردولتی دارای ابتکارات و خلاقیت‌های خاصی هستند که باید به سایر مدارس اعم از مدارس دولتی و غیردولتی سوق یابند که خلاقیت‌ها را در ۶ محور شاخص‌گذاری کرده‌ایم.

  جزئیات ثبت‌نام فلوشیپ دانشگاه علوم‌پزشکی تهران اعلام شد

لینک سایت جشنواره سراسری ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیر دولتی جهت انجام فرایند ثبت نام و کسب اطلاعات مربوط به این جشنواره با آدرس سایت Inoebtekarat.ir و کانال شاد Http://shad.ir/afariino قابل دسترسی است .

منبع: https://www.iribnews.ir/fa/news/4175709/%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%DB%8C