معرفی جدیدترین نوآوری‌های آموزشی در رویداد چهارسوق

دبیر این جشنواره درباره تعداد ایده‌های ارسالی به این رویداد گفت: از حدود ۱۰۰ نوآور برای سخنرانی دعوت شده و تولیدات ۱۰ فعال آموزشی امروز در این رویداد ارائه می‌شود.

یغموری درباره ملاک انتخاب تولیدات برای ارائه در این رویداد گفت: ایده‌های بومی، امیدبخش و بدیع ملاک انتخاب برای حضور در این رویداد بود.

در پانزدهمین رویداد چهارسوق، جدیدترین نوآوری‌ها و ایده‌های تعلیم و تربیت با شعار هم افزایی برای تحول در آموزش ارائه می‌شود.

معرفی جدیدترین نوآوری‌های آموزشی در رویداد چهارسوقبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دبیر رویداد نوآوری‌های آموزشی چهار سوق در مصاحبه تلفنی با برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره رویداد چهار سوق گفت: این رویداد امروز در دو نوبت صبح و عصر در مرکز همایش‌های بین المللی رازی با حضور ۸۰۰ فعال تعلیم و تربیت سراسر کشور و ۵۰ فعال آموزشی از کشور‌های سوریه، افغانستان، عراق و پاکستان برگزار می‌شود.

یغموری درباره نحوه دستیابی فرهنگیان به فعالیت‌های نوآورانه و تحولی این رویداد گفت: همه فیلم‌ها و مستندات تولیدی تحولی که از سراسر کشور جمع آوری شده پس از تدوین در سایت چهارسوق بارگذاری می‌شود. همچنین نشست رویداد به صورت زنده از شبکه شاد پخش خواهد شد.

یغموری درباره معرفی شاخص‌ترین ایده و نورآوری در این رویداد گفت: ما در رویداد رقابت نداریم و هرکدام از این ایده‌ها در حوزه فعالیت خود شاخص و قابل قدردانی است و هر فعال در این رویداد یافته‌های خود را با فعالان تعلیم و تربیت به اشتراک می‌گذارد.

دبیر این رویداد درباره تفاوت پانزدهمین رویداد با رویداد‌های قبلی گفت: پانزدهمین رویداد از نظر کیفی ارتقاء خوبی داشته و در این رویداد بخش شبکه سازی فعال‌تر شده و بخش معرفی مؤسسات امسال به رویداد اضافه شده و نشست تخصصی‌تر و کارشناسانه‌تر شده است، مخاطبان و نوآوری‌ها هم کیفی‌تر شده اند و ایده ها و نوآوری ها در چند مرحله ارزیابی می‌شوند.

  دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون ارشد منتشر شد

منبع: https://www.iribnews.ir/fa/news/3949335/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D9%88%D9%82

دبیر این رویداد درباره علت نامگذاری این رویداد گفت: این نام برگرفته از صطلاحی در بازار قدیم است که تقاطعی شلوغ و پرتردد بود. چون شبکه سازی در این رویداد بسیار محوریت دارد و چهارسوق تقاطع فعالان تعلیم و تربیت است و فعالان آموزشی در اینجا گردهم می‌آیند. با یکدیگر در ارتباط هستند نام این رویداد را چهارسوق گذاشتیم.

یغموری درباره هدف برگزاری این رویداد گفت: در این رویداد فعالان آموزش و پرورش با ایده‌ها و تجارب جدید کشور مان و کشور‌های دیگر آشنا می‌شوند و با یکدیگر شبکه سازی می‌کنند و کارکرد اصلی این رویداد ایجاد امید، نشاط و جمع صمیمی است.

دبیر رویداد نوآوری‌های آموزشی گفت: نوآوران عرصه تعلیم و تربیت ایده ها، یافته‌ها و تجارب خود را در این نشست عرضه می‌کنند تا حس انگیزه برای تحول در دیگر فعالان ایجاد شود.