بررسی کامل کتابهای پایه دهم تا دوازدهم

📌 دقت کنید که ثبتنام در رشتههای بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی و کاردانی با تفکیک پیوسته و ناپیوسته بودن در دو نیمسال مهر و بهمن صورت میگیرد. زمان ثبت نام این ماراتن برای کنکور 1400 ، نیمه دوم بهمن ماه 99 است . دکتر حسن مروتی در گفتگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت نام در رشتههای بدون آزمون دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۱ از نیمه دوم مردادماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز خواهد شد. داوطلبان برای شرکت در آزمون عملی هنر باید در موعد مقرر از طریق سایت رسمی سازمان سنجش اقدام نموده و مبلغ 150000 ریال ( مبلغ ذکر شده مربوط به کنکور 1400 است) را برای ثبت نام واریز کنند.

زمان لازم برای این قسمت 30 دقیقه هستش که خب زمان نسبتا کمی محسوب میشه. زمان لازم برای این قسمت 35 دقیقه هستش که خب زمان نسبتا کمی محسوب میشه. به گزارش خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه یاسوج برای اولین بار در نظر دارد به صورت بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی در دورهای روزانه و شبانه در رشتههای ریاضیات و کاربردها، مکانیک – جوشکاری، مکانیک- تاسیسات و عمران روستایی اقدام به پذیرش دانشجو کند. در طول سال تحصیلی در حین تست زنی در منزل و یا در آزمونهای آزمایشی قادر به پاسخ گویی به بعضی از تست ها نبودید و با توجه با توصیه ای که داشتیم آنها را علامت گذاری کردهاید. کنکور mba درسی به اسم جیمت یا جی مت (GMAT) داره که ضریبش توی این آزمون 2 هستش. توی ویدئوی سوم و ادامه ی مقاله راجع به این دروس به طور کامل و جامع توضیح میدیم، منابع رو معرفی میکنیم، بهترین منابع رو میگیم تا لذت کسب رتبه ی یک کنکور MBA به همراه یه فنجان قهوه براتون به ارمغان بیاریم. این 5 سوالو معمولا به راحتی میشه جواب داد.

بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، محمدرضا شعبانعلی، شعبانعلی، ویکی پدیا، دیجی کالا. این آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در ۴۱۷ شهرستان و بخش ، ۵۹۸ حوزه داخل کشور و ۱۷ حوزه خارج از کشور یعنی جمعا ۶۱۵ حوزه برگزار می شود. در ادامه، فیلم آموزش کلاس تحلیل درس ریاضی انسانی کنکور سراسری را که در تاریخ ۲ شهریور از شبکه آموزش پخش شده است، مشاهده میکنید. پس میشه برداشت کرد ریاضی با 30 سوال و ضریب 2 یعنی هر سوال اهمیت بیشتری داره. به راحتی با نگاهی به جدول بالا میتوان دید که درصد عربی بسیار از آنچه که فکر میکنید پایین تر است پس صرف زمان مناسب در این درس میتواند نقطه قوت شما باشد. سپس در زیر گروه چهار و پنج ضریب ۳ میباشد. و این تفاوت ماندگاری به دلیل انتقال مطالب شهودی به نیمکره راست مغز است که مدت ماندگاری آن چندین برابر بیبشتر از نیمکره چپ مغز میباشد. سوال بعدي در متن “اطلاعات خاص” يا specific information است.يعني تست از داوطلب مي خواهد كه با توجه متن داوطلب آن گزينه اي را انتخاب كند كه در متن بايستي به دنبال آن باشد.

زمانی که بعد از استراحت و رفع خستگی امتحانات به این فکر می افتید که از همین حالا با برنامه شروع کنید. حل مسئله ی جیمت قسمت ریاضیاتی جی مت هستش که مسئله ی ریاضی و فکری – هوشی هستش که نسبت به بقیه ی قسمتا سخته و قسمتیه که اگه بتونید جواب بدید، خیلی شما رو جلو میندازه. نکته اول:واسه بچه های تجربی ترکوندن دوستای تجربیم میگفتن آموزشای زیست خوبی ساختن میتونید برید چک کنید استفاده کنید.بچه های رشته ریاضی هم اگه بگردن میتونن منابع خیلی خوبی پیدا کنن.فیزیک پرویز کازرانیان اصلا توصیه نمیکنم من خیری ازش ندیدم بگردید از یکی دیگه استفاده کنید(شده تو نظام قدیما بگردید ولی سمت این آموزش نرید) من ازش استفاده کردم به نظرم زیاد جالب نبود احتمالا فرشید داداشی که امسال دوازدهم رو درس میده بهتر باشه.ایشون قبلا فیلم های فیزیک دهم و فیزیک یازدهم رو تمام کرده . چون نرم افزار سازمان سنجش به ترتیب انتخاب ها رو می خونه و هر جایی که شما قبول بشین همون جا متوقف میشه و دیگه انتخاب های بعدی رو بررسی نمی کنه، حالا اگه به رشته متمرکز با شرایط خاص برسه، چون مرحله دوم داره و ممکنه شما در مرحله دومش پذیرش نشین، انتخاب های بعدی رو هم بررسی می کنه تا در یک رشته محل متمرکز قبول بشین.

  ارتقاء جایگاه دانشگاه شیراز در رتبه‌بندی QS - ایسنا

برای مشاهده و دریافت سوالات و پاسخ تشریحی کنکور تجربی 1401 که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکور فرستاده میشود، به ادامه سایت ostadkonkoor مطلب بروید. در کنکور انسانی در بخش دروس اختصاصی، برای درس ریاضیات عموما سوالات مربوط به مجموعه ها، توان رسانی و معادلات خط هستند. در این صورت نیازی به حذف کردن هندسه پایه برای کنکور نخواهد بود.درس دیگه ای که بدون شک اهمیت زیادی در کنکور ریاضی ۱۴۰۰ داره درس شیمی هست. کفایت داده ی جیمت قسمت ریاضیاتی جی مت هستش که مسئله ی ریاضی و فکری – هوشی هستش که نسبت به بقیه ی قسمتا سخته و قسمتیه که اگه بتونید جواب بدید، خیلی شما رو جلو میندازه. کنکور سراسری هر ساله به منظور وارد شدن علاقه مندان به دانشگاه های سراسری ( دوره روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، دانشگاه غیر انتفاعی، پیام نور) و دانشگاه آزاد در دوره های مختلف کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری عمومی برگزار می شود. برای درس روانشناسی نیز، به روانشناسی علمی و مباحث مرتبط با ادراک و نظریه های مکاتب در هر فصل توجه کنید. دیجی کنکور سوالات کنکور 1400 انسانی را به صورت فایل pdf آماده دانلود کرده است.

برای مثال اگر داوطلبی قصد ادامه تحصیل در رشته ارتباط تصویری دارد، این رشته در زیرگروه یک قرار داشته و دروس درک عمومی هنر، خواص مواد و خلاقیت تصویری دارای بیشترین ضریب در این زیرگروه می باشند و باید بیش از دروس دیگر مطالعه شوند. برای جامعه شناسی باید تسلط بر همه بخش های منابع داشته باشید. لازمه تسلط بر مفاهیم و مباحثی که در طرح سوالات کنکور هنر از آنها استفاده می شود، مراجعه به منابع معتبر کنکور هنر است. انواع کتاب کنکور هنر برای داوطلبان و دانش آموزان ارائه شده است که علاوه بر درس نامه های جامع و کاربردی برای تسلط بر مفاهیم، شامل تست های بسیار فراوان در مباحث مختلف می شوند. مثلا اگر نمیخواهید در رشته موسیقی تحصیل کنید دروس تخصصی زیرگروه 5 کنکور تخصصی هنر را بیشتر بخوانید. متأسفانه اکثر داوطلبان تجربی از مطالعه مبحث زیست جانوری کنکور فراریاند و علاقهای به آن ندارند و از طرفی پیوستگی مباحث زیست گیاهی باعث شده تا این قسمت بیشتر موردتوجه طراحان سؤال واقع شود و طراحان به طرح سؤالات مفهومی و ترکیبی بسیاری از این بخش بپردازند. ثبتنام این آزمون ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به پایان رسید. کنکور سراسری اصلی ترین راه ورود به رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد است که هر سال توسط سازمان سنجش برگزار شده و امکان ادامه تحصیل را برای متقاضیان رشته های مختلف گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان فراهم می کند .

  ‌هدف کانون افزایش مطالعه کودکان و نوجوانان است

از این قسمت میتونید به راحتی 8 تاشو جواب بدید. داوطلبانی که قصد دارند در کنکور هنر شرکت نمایند، حتماً باید منابع و کتاب کنکور هنر را تهیه و به طور دقیق مطالعه کنند تا مفاهیم و نکات را به طور کامل یاد بگیرند و بتوانند در آزمون کنکور و رشته های هنری، عملکرد خوبی داشته باشند. وی با بیان اینکه میسا شفیع پور فومنی رتبه چهارم گروه آزمایشی هنر را کسب کرده است، گفت: این افتخار، برگ زرین دیگری در صفحه افتخارات جوانان مستعد استان گیلان ثبت کرده است. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به میزان شرکت کنندگان در کنکور و پوشش محتوای دروس نظام جدید متوسطه، کنکور ۱۴۰۰ بر اساس نظام جدید متوسطه برگزار شده و سئوالی از نظام قدیم طرح نمی شود. آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروههای آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی و ۱۱ کشور خارجی با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر داوطلب برگزار شد.

از ویژگ های تدریس این مجموعه میتوان به درسنامه کوتاه آن اشاره کرد در این محصولات آموزشی مدت زمان تدریس بسیار کمتر و حل تمرین و تست­های کنکور به تعداد قابل توجهی افزایش یافته است. برخی از این افراد بیش از ۴ یا ۵ بار بیشتر در کنکور شرکت کرده اند. وی افزود: در واقع توزیع داوطلبی به این صورت است که ۵۶ درصد داوطلب سال جاری، ۲۳ درصد داوطلب سال قبل، ۸ درصد داوطلب سال ماقبل و ۱۳ درصد داوطلب چهار سال و بیشتر پشت کنکوری هستند. با دانستن اين مطلب كه 50 % سوالات آزمون زبان ارشد در مورد درك مطلب مي باشند درك اهميت اين موضوع راحت تر خواهد بود. این بخش خیلی سلیقه ایه و بخاطر تغییر تدریجی زبان فارسی و استثناعات، نمیشه نظر شخصی طراح سوال رو فهمید. این قسمت از اون قسمت هاییه که معمولا توی یه سوال شک هستش و بین علما اختلاف وجود داره چون سلیقه ایه. استدلال منطقی قسمت غیر ریاضیاتی جیمت هستش که گاهی یک یا دو سوال سلیقه ای داره و توی جوابش بین علما اختلاف هستش. سال ۹۸ نیز شورا استثناً طراحی دو نوع سوال را برای دو نظام آموزش متوسطه برای کنکور سال ۹۹ تمدید کرد و اعلام شد که آخرین سال طراحی دو نوع سوال برای کنکور خواهد بود.

فلسفه و منطق در کنکور انسانی در زیرگروه یک ضریب ۳، زیر گروه دو و سه ضریب ۱، و در دو مورد آخر ضریب ۲ است. برای فلسفه و منطق هم به منابع سال سوم توجه کنید. اگه با یکی از داده ها میشه به جواب واحد برای مسئله ی سوال میرسیم و با داده ی دیگه نمیتونیم جواب واحد پیدا کنیم، این گزینه رو میزنیم. اگه با هیچ کدوم از این داده ها نتونیم به جواب واحد برسیم و همچنین با در نظر گرفتن هر دو داده بازم جواب واحد نداشته باشه، این گزینه رو میزنیم. نظرسنجی از دانش آموزان می توانند در دوره های مختلف به شما کمک کند. به اذعان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، تعداد 9 ماده اصلی و محتوایی و 3 ماده پایانی برای مصوبه سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در نظر گرفته شده است. عناوین کلاس های آموزشی در اینترنت از راحت ترین تا نایاب تریین چیزها می باشد. به طوریکه در کنکور 98 سوالات بین دو گروه نظام قدیم و نظام جدید پخش شد و هر یک از داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید باید به سوالات مربوط به نظام آموزشی امتحانی خود پاسخ می دادند و حق انتخاب برای سوالات نظام آموزشی نداشتند .

  سند نظام ارتقای بهره‌وری در وزارت علوم رونمایی شد
برای داوطلبان گروه آزمایشی هنر تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۲۱ کارت، برای داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی تعداد ۱۴۲ هزار و ۶۲ کارت، برای داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی تعداد ۳۷۰ هزار و ۱۱۲ کارت، برای داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی تعداد ۵۵۴ هزار و ۸۶۰ کارت و برای داوطلبان گروه آزمایشی زبانهای خارجی تعداد ۱۷۵ هزار و ۷۷۶ کارت صادر شده است. پیشنهاد تیم مشاوره فسفر این است در ابتدا بهترین منابع کنکوری برای گروه آزمایشی تجربی و ضریب آن ها را مطالعه کنید تا از میزان اهمیت هر درس اطلاع پیدا کنید. درس اقتصاد در زیر گروه یک ضریب ۱، زیر گروه دوم و چهارم و پنجم ضریب ۲، زیر گروه سوم زیر ۳ را داراست. و اینکه باتوجه به زیر گروه مورد نظرتان بر اساس رشته، این انتخاب را انجام دهید. اما در کنکور 99 ، سازمان سنجش امکان انتخاب پاسخگویی به سوالات نظام قدیم یا نظام جدید را بر عهده داوطلبان قرار داد و داوطلبان توانستند در زمان ثبت نام نوع نظام آموزشی امتحانی ( نظام قدیم ، نظام جدید ) خود را با توجه به معیار های خود انتخاب نمایند و در کنکور به سوالات نظام آموزشی انتخابی خود پاسخ دهند .

را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. گروه کنکور هنر از جمله گروه های آزمایشی شناور است که علاوه بر دانش آموزان هنرستانی، متقاضیان همه گروه های آزمایشی دیگر (مانند داوطلبان کنکور تجربی، زبان، ریاضی و انسانی) می توانند برای شرکت در آن ثبت نام و اقدام کنند. جزئیات آزمون عملی متقاضیان مجموعه رشتههای تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر کنکور ۱۴۰۰ اعلام شد. این داوطلبان تا زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۰ یعنی دهه دوم تیر ماه فرصت خواهند داشت به مطالعه منابع کنکور گروه آزمایشی مورد علاقه پرداخته و آمادگی لازم را برای حضور در جلسه آزمون کسب کنند . عربی، در کنکور انسانی در زیر گروه یک ضریب ۴ و در مابقی ضریب ۱ را به خود اختصاص داده.

از میزان ظرفیت اعلامی گروه علوم تجربی در کنکور ۱۴۰۰ ظرفیت رشتههای با آزمون در دورههای روزانه، شبانه، پیام نور، محروم، دانشگاه فرهنگیان (ویژه متقاضیان آزاد)، دانشگاهها و مؤسسات غیردولتی و غیرانتفاعی، شهریه پرداز و پردیس خودگردان ۵۹ هزار و ۳۳۶ نفر تعیین شده است. درس ادبیات فارسی در زیر گروه یک ضریب ۴ و در مابقی ضریب ۲ را داراست. در نهایت در درس روانشناسی در زیر گروه اول و سوم ضریب ۱ است. دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تقاضای تمدید نظام قدیم آموزش متوسطه در طرح سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ گفت: بررسی ما نشان میدهد که افرادی متقاضی تمدید نظام قدیم در کنکور هستند که تاکنون حداقل سه بار در کنکور با سوالات نظام قدیم امتحان داده اند. رئیس سازمان سنجش با اشاره به آمار داوطلبان کنکور سراسری از دو نظام آموزش متوسطه و تأثیر این موضوع در طراحی دو نوع سوال گفت: امسال از حدود یک میلیون و ۱۶۶ هزار نفر داوطلب کنکور سراسری در مجموع گروههای آزمایشی ۱۹۶ هزار نفر از نظام قدیم و ۹۶۹ هزار نفر از نظام جدید در آزمون شرکت کردند و درصدهای اعلام شده در رسانهها از قبیل ۶۰۰ هزار نفر نظام قدیم صحیح نیست. اگر می خواهید در کنکور رتبه برتر شوید حتما این مقاله را بخوانید.